Jesmo, merio je majstor pojedeni su toliko da se oseti pod noktom dokle idu karike ne znam tacne mere... ali nije mi se nikako isplatilo da obradjujem na specijalu, pare... Majstor mi je otvoreno rekao da ce to da traje tako 40-50 000, inace krenuo sam da radim glavu, pa kad je vec otvoren daj i karike, pa i semeringe pa na kraju milion cuda, nisam bio spreman na generalku.
Jutros mi je jedva upalio, grejem jednom vergla... nista, grejem drugi put vergla... nista, iy treci put jedva nekako sastavi
Zaboravih da snimim
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Kako mslis pojeo, vec da su pohabane? Sada kad izvadim merac ulja vrlo malo dimi, neuporedivo manje nego pre zamene, presao je samo 1500km od zamene, ne verujem da su mogle vec da se pohabaju, nisam ga gazio i terao u visoke obrtaje, sipao sam zuti Shell za dizele, 15w40. Upravo sam pomerio malo pumpu na kasnije paljenje, pa cu videti ujutro rezultat, majstor mi je rekao da je pumpa bila mnogo zakrenuta na ranije paljenje, mislim video sam to i sam, sada nije na nuli nego malo ka ranijem ali mnogo manje nego sto je bilo, cini mi se da manje "cekica". Sto mislis da je kratko, jel si pogledao snimak sto sam okacio, to je na oko -7 -8, ceo dan je stajao na parkingu i upaljen je tek oko 3 ujutro kad sam krenuo kuci. Probacu duze malo da grejem, 2,3 puta, da vidim rezultat!
Pozdrav
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
..ajmo ponovo,proveri paljenje prvo.....bes majstora koji "vraca sve kako je bilo" kad radi motor...sta bi bilo da mu je neko slucajno nesto pomerio ili obrisao oznaku koju je pazljivo ucrtao pre rastavljanja...
..ajmo ponovo,proveri paljenje prvo.....bes majstora koji "vraca sve kako je bilo" kad radi motor...sta bi bilo da mu je neko slucajno nesto pomerio ili obrisao oznaku koju je pazljivo ucrtao pre rastavljanja...
"Nisam ja kriv. Ja sam namjestio kako je bili prije."
Ovaj majstor nije bosista nego obican mehanicar i nije hteo da mi dira pumpu, ja sam mu trazio samo da mi popusti jedan sraf kome nisam mogao da pristupim (kroz remenicu), samo malo da zakrenem pumpu na kasnije, to mi je na kraju on odradio za 10 min, i evo posle voznje mogu da kazem da se oseti razlika, manje cekica i mekse radi, lepo je upalio. To je privremeno resenje i odlazak kod bosiste stoji, nego nemam ni vremena ni para sada a taj servis mi nije bas blizu, pa moram i ja nesto sam da probam da uradim, pozdrav!
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
..."obican mehanicar" mora da zna kako da podesi paljenje na onoj grupi vozila koju zeli da popravlja,boschisti popravljaju pumpe...ja sam zbog takvih "mehanicara" uglavnom prestao da uzimam pumpe koje mi donesu u "cegeru",iskljucivo zahtevam vozilo..
Cekaj prijatelju, ne branim majstora, ali on zna da podesi paljenje, pokazao mi je gde sta treba da se poklopi, da se okrene, zakrene, on to zna i posteno mi je rekao da nema alat za to ali da moze ako hocu malo da vrati pumpu na kasnije jer se po onom zarezu na pumpi videlo da je mnogo zakrenuta na ranije, znaci nista gore nije mogao da uradi nego sto je vec bilo uradjeno, uostalom ja sam vec sve bio rasturio i jedino nisam mogao da otpustim ok13 kroz remenicu, debele mi gedore! Odradio je to i ja sam prezadovoljan radom motora, na leru mi se ne trese instrument tabla, kada se zagreje u voznji motor vrlo malo i cujem, stvarno sam zadovoljan, nije mi ni dinar uzeo. Ne kazem da je idealno, za to postoji komparater, ali za sada je mnogo bolje nego sto je bilo. U bosch servis idem kada skupim pare, vec sam bio tamo da menjam dizne i tada mi je neplanski zamenjen poklopac pumpe jer je tu curila nafta pomalo, ishabalo se kuciste gde naleze biksna od osovinice za gas pa se nafta vrati malo ka rezervoaru i teze upali. Uopste nisam tada hteo da diram pumpu i samo mi je poklopac zamenjen, a posto su na njemu stelovanja kolicine nafte, ler gasa i blokade dogovorio sam se sa majstorom da dodjem jedan dan da se skine pumpa, rasturi, ocisti, reglira, steluje... i to kosta 50 evra. Normalno da dodjem ujutro sa kolima, da popijemo kafu pa da on skine pumpu i on da je vrati i nasteluje, i uvece se vratim kuci, nikako drugacije. E dieselman jel mozes da mi kazes da li utice paljenje na potrosnju, ranije vise trosi, kasnije manje ili obratno, ili ne utice, i kako utice na snagu motora, kad je zivahnihi a kada tromiji, malo me interesuje cela ta prica oko dizela. Kako je uradjeno osvezenje motora osetno je manja potrosnja, sada sam bas zadovoljan sa motorom... Videcu kako ce ujutro da upali... Na ovom autu se ucim a sledecem nadam se srafciger nece prici
Ljudi hvala na odgovorima, pozdrav
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment