Renault Megane 1.9 dizel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Probisvet
    CBC Senator XXL
    • 07.06.2005
    • 423
    • FRANCUSKA

    Renault Megane 1.9 dizel

    Radi se o - Reault Megan 1.9 dizel '96godiste presao 193 000km.
    Ovo sam objavio u rubrici "Pitajte ovde"
    Promenio sam 4 grejaca na dizel motoru Megana pocetkom Novembra prosle godine i sve je bilo ok do danas. Danas upalim normalno motor ali pocne da mi trza kao da jedan od grejaca ne radi dobro.
    Juce sam skinuo grejace i priklucio ih na kablove na koje su obicno i prikljuceni i dao kontakt i svi su se uzarili jednakom brzinom, sto znaci da rade ok, da ne navodim da redovno koristim aditiv za ciscenje sistema napajanja, pumpe visokog pritiska i samih brizgaljki, e sad koji mu je moj da se prilikom startovanja ujutro na spoljnoj temperaturi od 6°C prilikom startovanja kada se upali , zatrese nekoliko puta i pocne da radi normalno.
    Dali je problem , po meni, u jednoj od cetiri brizgaljki ili je problem u nekom od cilindara, jer mu je mana sto na motoru, gledano sa prednje strane, izmedju glave i bloka na desnoj strani kod (iber laufa) odnosno izlaza za uljne pare, ima ulja ali ne curi vec kvasi od kako sam ga kupio. U pocetku sam mislio da je do creva koje vezuje izlaz uljnih para i poklopca glave ali sam to eliminisao zamenom selni, to kvasenje je i dalje prisutno. U nedoumici sam dali je zreo za zamenu ulozaka u brizgaljkama ili je nesto drugo u pitanju.
  • djolexl
    CBC Član
    • 04.12.2007
    • 32
    • serbia

    #2
    Proveri dizne da neka nije pocela da mlaz a ne u vidu magle ili pak ako ti motor nije bas u idealnom stanju ili si pak skoro menjao zupcasti kais proveri paljenje. Mislim da je to 100%. A jel ti povecao potrosnju?

    Comment

    • Probisvet
      CBC Senator XXL
      • 07.06.2005
      • 423
      • FRANCUSKA

      #3
      Kais zupcasti nov promenjen na 183 000 sada ima 193 000 km sve je radilo ok bio sam u Beogradu za Novu godinu gde je temperatura bila -6 pa je palio normalno, medjutim kad sam dosao ovde gde je klima takva da nema mraza ni zimi poceo je da u prvim okretaju po paljenju da se trese, to traje par sekundi i onda normalno radi inace nije povecao potrosnju ne dimi i vuce dobro, nemam osecaj da je lenj. Odrzavam ga redovno da redovnije ne moze biti.

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        #4
        Kad je zamenjen filter goriva?
        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • mishkom
          CBC Senator XXL
          • 07.08.2007
          • 591
          • N/A
          • N/A

          #5
          Originally posted by djolexl
          ili si pak skoro menjao zupcasti kais proveri paljenje.
          Kakvo crno paljenje kod diesela?????

          Pa nije to benzinac majku mu. .

          Comment

          • milan_g1
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2007
            • 863
            • Karaburma

            #6
            Nisam siguran kako je kod novijih dizela ali kod ovog mog se paljenje steluje zakretanjem bosch pumpe, tj. ako sam dobro shvatio tako se steluje momenat ubrizgavanja goriva, kasnije ili ranije, tako da i kod dizela to postoji, samo je malo drugacije! Meni se slicno ponasao auto kada sam na pumpi imao lufta na osovinici gasa, udje malo vazduha u cevi pa se trese dok ga ne istera, baci pogled na pumpu da slucajno negde nije vlazna, pozdrav
            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

            Comment

            • djolexl
              CBC Član
              • 04.12.2007
              • 32
              • serbia

              #7
              Sreluje se paljenje upravo kako je Milan opisao. Ako ti je sve ostalo OK mislim filter,grejaci,dizne probaj da pomeris pumpu za 1mm ka bloku jer se u tom smeru pomera pumpa u ranije paljenje. Neznam da li ti je pumpa Bosch ili Lukas. Lukasove su dosta osetljivije na lose gorivo a samim tim se pre i pohabaju i nije nemoguce da je pumpa problem.

              Comment

              • mishkom
                CBC Senator XXL
                • 07.08.2007
                • 591
                • N/A
                • N/A

                #8
                Ahah, to je ok, mada sam ja mislo da se radi o 1.9dci agregatu. . .

                Comment

                • dieselman
                  CBC Senator XXL
                  • 14.11.2005
                  • 833
                  • tt

                  #9
                  ..ako kod ovog megana pomeri pumpu i za 1mm,poklonicu mu jednu...ovaj tip motora ima spec remenicu(constructed by Renault :-)) kojom se podesava paljenje(i dizeli pale),potreban je specijalan alat da se ovo uradi..

                  Comment

                  • milan_g1
                    CBC Senator XXL
                    • 07.02.2007
                    • 863
                    • Karaburma

                    #10
                    Ma kakvi sam da pomera pumpu, i da moze, i da ima alat, bolje otici u servis po tom pitanju, to mogu ja da se zezam na golfu starom 27 godina, ali na Meganu ne bih prisao srafcigerom! Pogledaj onako odokativnom metodom da li je negde vlazno od nafte, pozdrav
                    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                    Comment

                    • Probisvet
                      CBC Senator XXL
                      • 07.06.2005
                      • 423
                      • FRANCUSKA

                      #11
                      Originally posted by milan_g1
                      Kad je zamenjen filter goriva?
                      Na 193 176 km prethodno menjan na 159651km

                      Ja mislim da je ipak u pitanju brizgaljka jer sa njim redovno idem na posao oko 10km u jednom pravcu, cetiri puta dnevno i kad u podne ponovo krenem kuci to se ne ponavlja, isto tako i kad ostane ugasen, recimo pet sest sati to se ne pojavljuje, ali ako prenoci i ujutro ga kresnem on upali iz cuga bez da verglam, kako bi ono rekli na pola kljuca, i dok izbrojim jedan dva on drmne jedno dva puta i pocne normalno da radi. Kad pogledam sa jedne strane moracu da menjam dihtung glave a ujedno cu i uloske da promenim, jer je poceo da mi na parkingu ostavlja fleke od ulja vise nego ranije.

                      Comment

                      • bokiwien
                        CBC Početnik
                        • 15.10.2009
                        • 5
                        • Wien

                        #12
                        Re: Renault Megane 1.9 dizel

                        Imam i ja jedno pitanje uvezi ovakvog modela megana .... Posto sam jaaaakoo skoro uzeo obaj auto malo mi je bilo cudno sto se dok radi cuje nesto , npr. kao kad lupka u metal , normalno dizel , traktor ko traktor al to lupkanje me skroz zabrinjava ... bas ide i na zivce , tak , tak ,tak i tako u ritmu rada motora (kako mu dajem gas) da li je to normalno? Pomislih da li je moguce da se i dizelu cuju ventili pa da to zvecka , totalni sam laik pa malo i lupam ... Ako je neko shvatio o cemu govorim neka mi objasni je li to normalno , ako nije sta je uzrok i kako to da saniram . Hvala unapred!

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          Re: Renault Megane 1.9 dizel

                          ..ne verujem da je iko ovde sposoban da zamisli šta lupka u tom motoru...naučna fantastika...

                          Comment

                          • bokiwien
                            CBC Početnik
                            • 15.10.2009
                            • 5
                            • Wien

                            #14
                            Re: Renault Megane 1.9 dizel

                            Originally posted by dieselman
                            ..ne verujem da je iko ovde sposoban da zamisli šta lupka u tom motoru...naučna fantastika...
                            Ok! Ajd da pokusam da docaram pre nego sto stignem do majstora jer s obzirom kakve sam srece ima da mi nakaleme da cu morati citav aouto opet da kupim . Elem lupkanje je isto kao kad bi uzeo npr, srafciger i lupkao u neki deo motora s tim sto se to sa dodavanjem gasa ubrazava a samim popustanjem gasa usporava ... A da usput mi se desi da u leru odjednom mu padne broj obrtaja sa 1000 , za debljunu dvekazaljke ispod 1000 .Kazem opet , mozda je i nemoguca misija al ipak pokusavam da se malo raspitam pre nego padnem u ruke majstora .

                            Comment

                            • Probisvet
                              CBC Senator XXL
                              • 07.06.2005
                              • 423
                              • FRANCUSKA

                              #15
                              Re: Renault Megane 1.9 dizel

                              Hteo bih da vam ipak naznacim sta sam posle toga u 2009 godini uradio na motoru.
                              Prvo zbog kvasenja izmedju glave i bloka u nivou gde se nalazi kanal koji napaja sa uljem, glavu sa bregastom osovinom i klackalicama, resio sam da mu promenim dihtung glave i podjoh da mu demontiram sve oko glave i naisao sam na problem gde ovakva vrsta zahvata iziskuje most ili kanal, ja to nemam a sve zahvate mehanicke radim na parkingu. Vratih sve delove na svoje mesto ali sam prvo nesto uradio sto ne preporucujem drugima jer ne garantujem uspeh - Odpustio sam svih deset vijaka koji stezu glavu i ponovo ih pritegao za jednu cetvrtinu kruga (90°) vise . Znaci odvrnem ga do slobodnog okretanja negde za pola i ponovo ga zavrnem tako da ukoliko je odvijen za pola dodam jos cetvrtinu kruga . Uprincipu sve sam odvijao na pola i ponovo zatezao za cetvrtinu vise sto znaci na 180 + 90°. To sam uradio negde u martu 2009, do danas dani ulje vise ne curi na glavi i motor radi vrlo ravnomerno i ne buci kao sto to obicno buce neki dizelasi. Drugo poklonio sam ga sinu kao novom vozacu da ide na posao i kako mi prica da kolege sa kojima radi, iznenadjuje da motor radi lepo i tiho iako je presao preko 200 000 Km. Dihtung glave i nove vijke sam kupio pre nego sto sam se odlucio na ovo. Ovo je jedno od mojih iskustava i nema veze sa profesionalnom mehanikom. Ujedno sam, za sada, ustedeo mnogo vise nego da sam ga dao nekom mehanicaru ili servisu Renoa da menja dihtung glave.
                              Imam jednog komsiju koji ima citron Xaru verovatno godiste kao i megan kad ga upali ujutru obavezno me probudi jer njegov dizel melje kao da je mlin za kamenje a ne motor.

                              Comment

                              Working...
                              X