Hajd' da dodam jos nesto. Svi znate da Meg II nema komandu gasa preko sajle, vec sistem drive by wire, sto nije nista neobicno. E sad, glavna caka, mozda je neko primetio, a ako i nije neka proba: u prvoj polovini hoda papucica gasa ne reaguje bas promptno, odnosno pomeranje papucice gasa po kolicini ubrizganog goriva nije jednako u prvoj i drugoj polovini hoda pedale. Uff, sad vidim da sam zakomplikovao; drugim recima, ako pritisnete papucicu gasa 1 cm u prvoj polovini njenog hoda i takodje 1 cm u drugoj polovini hoda, kolicina ubrizganog goriva NIJE ISTA. U drugom slucaju je mnogo veca i omogucava razvoj snage brze u kriticnim situacijama. Dakle, mije u pitanju linearna progresija, vec eksponencijalna. Ili, ako vam je pedala cesto u drugoj polovini svog hoda, jasno vam je zasto vam auto vise trosi.. Napravljeno bas zbog stednje..
I jos jedna fora sa papucicom gasa: pritisnite je lagano do kraja, pa onda jos malo.. Oseticete nesto zanimljivo...
I jos jedna fora sa papucicom gasa: pritisnite je lagano do kraja, pa onda jos malo.. Oseticete nesto zanimljivo...


Comment