Brale ,evo ovako to je proba koju pravis ako sumnjas da bobina nema dobro napajanje onda sa probnom lampom proveris gde dobijas plus na bobini kada das kontakt pa na to mesto dovedes direktan plus da bi zaobisao putanju brava konektori itd ali moras biti pazljiv najbolje otkaci zice sa bobine pa ispitaj gde ti dolazi plus kontakt.A sto se tice mase jednostavno je za probu pojacas da bi izbegao eventualni los spoj na menjacu ili sasiji ili pak na samim klemama ,pa ako je opet isto onda probaj sa drugom bobinom ,razvodnom rukom itd
Sve o maglenkama!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Naknadna ugradnja farova sa maglenkom?
'vako ljudi...
sta cenite, da li je kompletna instalacija za maglenke ipak razvedena i na varijantama bez maglenki, ili nije?
ovo je, kao sto znamo, slika fuse box-a koji se nalazi pod haubom Punta mk2. Ono sto je zaokruzeno plavim je mesto releja za maglenke, a crvenim je mesto osiguraca za maglenke (15A)
ovo je shema vezivanja svih svetala, a tako i maglenki, preuzeto iz AutoDate. Ovo sto je oznaceno sa M su same maglenke, iznad njih sa K2 je oznacen relej za iste, a iznad njega, sa F17 osigurac maglenki... Prilicno jednostavno.
e sad, ako se ne varam, na far ide samo jedan glavni jack, koji sadrzi kontrole za sva svetla (pozicija, dugo, zmigavac, kratko, maglenka), pitanje je da li je na svim verzijama provucena i zica za maglenku (iako je nema)?
I, da li je ipak, provucena zica i za prekidac maglenke (koje, je li, nema)
Da sumiram, da li je dovoljno uzeti far(ove) sa maglenkom, relej, osigurac i samo povezati neki levi prekidac u kabini, i da sve lepo sljaka?
Sta cenite?
Comment
-
-
A nisi se zapitao da li je u fuse box-u povezano za maglenke...
Prvo proveri na mestu prekidaca da li ima izvucene instalacije.
Mozes da stavis osigurac i relej i to bi trebalo da radi, ali pre toga moras proveriti da li je povezano na fuse box-u...
Sta je zica 30, a sta zica 16. Mislim, zasto su odvojeni + naponi?
Samo pazi da ne uteras u board + na pogresno mesto... Mozes da zaobidjes board, ako to nije povezano, pa da na špulnu releja dovedes "rucno" plus i minu, jedino sto onda nece da ti svetli lampica na tabli... Sve u svemu moze, a nije ni komplikovano samo pazi da ne spalis ECU...Stilo 1.9JTD 16v 140KS
Comment
-
-
tragajuci dalje po forumima, saznao sam sledece:
na modelima visih specifikacija ELX i tako to - cak i ako nema fara sa maglenkom, sva instalacija je plug&play, kao sto sam i pitao (makar zasigurno izvedena zica u kabinu)
menjao sam one sijalicice iza ventilacije pre par dana, tad se nisam setio da skinem i onaj gornji deo za podizace, city, maglenke... A posle me je mrzelo da kroz sve to prolazim jos jedared, pa sam pitao.
Ipak cu morati jopet sve da skidam...
Sto se tice povezivanja u fuse boxu (kako da nazovem srpski frikin kutiju za osigurace jednom recju), bilo bi logicno da je tu sve povezano, makar bio i najosnovniji model, verujem da je bilo skuplje praviti pojedinacne boxove, povezujuci pojedicano za svaku konkretnu opremu, nego napraviti jednu za sve (bez nepotrebnih releja i osiguraca), pa makar bilo vise spojeva.
sa kompom ce biti pipavo, ako se upustim u ovo, dacu detaljno objasnjenje
idem sad da raskopavam tablu ponovo...
Comment
-
-
fali tu malo vise stvari da bi bilo fabricki.prekidac u centralnoj konzoli,dosta instalacije,uticnica na poklopcu fara,pogledaj u tabli osiguraca ima li kontakte u prorezima za relej i osigurac.po meni bolje uraditi novu instalaciju ali to je samo moje misljenje
Comment
-
-
update:
kuda idu zice:
shema povezivanja iz satiz-a, malo preglednija i sa nekim mojim naznakama:
izgled dzeka za city/grejac zadnjeg stakla/podizace/zadnja maglenka/prednje maglenke - sa znacenjima pinova (ovakav bi trebao biti na svim verzijama koje imaju podizace):
na zalost, nisam stigao da raskopavam ponovo centralnu konzolu, a ni fuse box pod haubom...
za prvu ruku, za sigurno moze da se poveze bilo kakav prekidac unutra - zice postoje.
konktakti za relej i osigurac 80% postoje u fusebox-u, (mislim i da se vidi sa slike)
e sad: ako nekom nije problem, neka pogleda oznake na releju za maglenke kod sebe, i napise...
Jerbo sam bio u AP sportu, trazio relej, (jedva se sporazumeo sa prodavcem - novosadski ogranak mora dobiti novog radnika, covek je totalno konfuzan, jeste da je to druga prica, ali eto), - nazad na temu: ali relej koji mi je nudio je 50A. Nisam uzeo, jer mi je u secanju ostalo da je relej 20A sto i pise u AutoData-i, i kosta nekih 1400 dinara, a prodavac ne da nikakvu garanciju - jer sta ako ga auto sprzi... (mogu do nekle da razumem)
za sad mi je jedino problem jack samih maglenki na faru, on je valjda (ne znam zasto), odvojen od drugog jack-a ostatka svetala.
suma sumarum, kad utanacim te sitnice i kakav relej mi treba, uzecu ga, povezati neki prekidac unutra, ubosti osigurac i proveriti unimerom dobijam li struju za maglenke ili ne... Onda farovi.
Dosadih...
Comment
-
-
Re: Naknadna ugradnja farova sa maglenkom?
ok! ja sam u medjuvremenu ipak utvrdio da kod mene ne postoje kontakti gde ide relej za maglenke...,
pa ce cela prica stagnirati dok ne odem sa drugom do Sapca, valjda cu naci da pocupam sa nekog Puntica celu kutiju, komande i jack pride...
modularnost, my ass...
Comment
-
-
Re: Naknadna ugradnja farova sa maglenkom?
mislim da nije tako, relej ima cetri kontakta: + (preko osiguraca), izlaz na maglenke, ignition switch i vod do kompa. Makar je tako po shemama, ako ja dobro citam.
komp bi trebalo da regulise kada se sta pali
po nekim izvorima, maglenka moze da se upali samo sa pozicijom, po nekim samo sa kratkim, a ukljucivanjem dugih se, navodno, gasi kratko, a ne maglenka... Sto mi nije najjasnije zasto...
Comment
-
-
Re: Sve o maglenkama!!!
Druze da ti dam jedan savet. Posto se vec cimas da kupujes te maglenke i jasno je da zelis da poboljsas svoje osvetljenje na kolima. Istali se 160 evra za dva kompleta xenon kitova(80e po kompletu).
Rokni jedan kit u farove drugi u maglenke. Uzmes 4300k(belu) boju za farove i 3000k(zutu) za maglenke. Ako napravis ovu kombinaciju ima da vidis ko bog i po kisi i po magli i cemu hoces
Ove xenone sam ja ugradio i vide se ko dan, ali nisam imao para i za maglenke, ali video sam efekat kod drugara na kolima i vidi se ko dan po svim vremenskim uslovima.
Ovi kitovi su inace kineske proizvodnje ali kao i svaki drugi proizvodjac daju godinu dana garanciju i skroz se ok vide i ne zaslepljuju druge ucesnike u saobracaju.
Pozdrav i znaj da ako ovo uradis da je to pravo ulaganje u auto i po meni mnogo bolje nego alufelne ili sabvufer, jer bezbednost nema cenu.
Comment
-
-
Re: Sve o maglenkama!!!
Posto je tema u vezi maglenki, nadam se da cu ovde moci da iznesem svoj problem.Maglenke su naknadno montirane..Radile su normalno sve dok jedan put majstor kada je skidao branik nije ih raskacio, od tada ja ne mogu da upalim levu maglenu.probao 10puta da je otkacim i ponovo prikljucim i nista.Menjao sijalicu, merio da li struja uopste doalzi do kraja konektora, dolazi ali maglenka nece da radi..U cemu je problem??Lokacija: N 44.27587*
E 19.88043*
Comment
-
-
Re: Sve o maglenkama!!!
Jel zna neko prodavnicu sa vecim izborom maglenki. Posto su fabricke propale trazim neke najpribliznije po dimenzijama a radnje gde sam do sada bio
imaju samo po 2-3 razlicite. Naravno treba mi nesto sto ce stvarno raditi posao a ne samo da stoje za ukras a kad ih ukljucis da se i ne primeti.Live together, die alone.
Comment
-
Comment