Znam da naslov zvuci malo nakaradno,ali nisam bas siguran kako da objasnim ovo.
Dakle,A-80, 2.0 E,115 KS inace radi normalno ali na primer odem u perionicu,ili pada kisa,ili je napolju rosa (u principu uvek kad je neka vlaga u pitanju) pocne da se ponasa cudno. Pomalo nemirno radi ali to prestane posle 10 sek. i nakon toga nece da mi primi gas. Vozim normalno i drzim kostantno ista gas i auto pocne jednostavno da se gusi i smanjuje obrtaje. Smanji do 1000 rpm,tad pritisnem kvacilo,izbacim iz brzine ubacim u nizu i onda na 2-3 sekunde povuce normalno i ponovo pocne da gusi i smanjuje obrtaje... I to tako moze da traje 3 godine,sve dok ne stanem i ostavim ga da radi u mestu minut,dva i nastavljam kao da nista nije bilo (logicno mi je da mu to vreme treba da se nesto "osusi"
) . Sve dok ponovo ne prodjem kroz neku baru,operem kola...
Mislio sam da mi negde ne ulazi voda sa donje strane ali nista nisam video. Za svaki slucaj sam promenio i kablove i bobinu-i opet nista!
Izvinjavam se na ovako dugackom objasnjenju,ali poprilicno sam zbunjen sa ovim sto se desava
Dakle,A-80, 2.0 E,115 KS inace radi normalno ali na primer odem u perionicu,ili pada kisa,ili je napolju rosa (u principu uvek kad je neka vlaga u pitanju) pocne da se ponasa cudno. Pomalo nemirno radi ali to prestane posle 10 sek. i nakon toga nece da mi primi gas. Vozim normalno i drzim kostantno ista gas i auto pocne jednostavno da se gusi i smanjuje obrtaje. Smanji do 1000 rpm,tad pritisnem kvacilo,izbacim iz brzine ubacim u nizu i onda na 2-3 sekunde povuce normalno i ponovo pocne da gusi i smanjuje obrtaje... I to tako moze da traje 3 godine,sve dok ne stanem i ostavim ga da radi u mestu minut,dva i nastavljam kao da nista nije bilo (logicno mi je da mu to vreme treba da se nesto "osusi"


Mislio sam da mi negde ne ulazi voda sa donje strane ali nista nisam video. Za svaki slucaj sam promenio i kablove i bobinu-i opet nista!
Izvinjavam se na ovako dugackom objasnjenju,ali poprilicno sam zbunjen sa ovim sto se desava
Comment