Imam veliki problem a razvoj situacije mi se nimalo ne svidja. Pre nekog vremena je poceo da me zeza auto tako sto nece da se zakljuca putem daljinca. Napominjem da je problem samo u zakljucavanju, kada se auto zakljuca daljincem uvek se i otkljuca daljincem, ako se ne zakljuca daljincem ne radi ni otkljucavanje daljincem. Problem se poceo manifestovati sve cesce i sada se iznenadim kada se zakljuca.
E sad, u autu ima dugme na centralnoj konzoli koje zakljucava sva vrata. To dugme radi uvek kada je kljuc u kontakt poziciji a trebalo bi uvek da radi (bez obzira na kljuc). Sa tim dugmetom ima caka da se otvore suvozaceva vrata, zatvore vozaceva, klikne dugme, sve brave se zakljucaju i onda se samo zatvore suvozaceva vrata.
Kada ne radi zakljucavanje daljincem ne radi ni na dugmetu, i ne moze se zakljucati auto centralnom bravom sa suvozaceve strane. Onda moram da idem od vrata do vrata i sa unutrasnje strane guram kljuc u jednu rupicu dok se ne zabravi (gepek uvek ostaje otkljucan sto mi i nije pametno).
Jos da dodam da imam dva kljuca i kada jedan ne radi, ne radi ni drugi, cim jedan radi, radi i drugi.
Isao sam do lokalnog auto elektricara koji je u uzasnoj guzvi i rekao je da treba redom ispitivati i da ce to potrajati. Onda sam otisao do Opel zvanicnog servisa i oni su pregledali auto, i rekli da je jako cudna situacija ali da veruju da je neki modul, tj odlemljena antena na njemu. Ovo meni ne pije vodu jer kada se centrala zaglupi onda ne radi ni zakljucavanje na dugme u kolima. Na tu moju konstataciju oni kazu da ce pozvati Beograd da provere. Posle pola sata me zaovu da mi kazu da mogu kupiti drugu instrument tablu(!!!!) sa svime unutra ili na nekom otpadu ili preko njih novu, a da mi oni mogu ukodirati sve kompjutere da bi oni mogli da rade. U jeftinijoj varijanti ovo bi me kostalo 800E za tablu i 200E za ugradnju i kodiranje. Po meni je ovo malo mnogo novca za sitniji kvar koji oni ne mogu da otkriju pa bi onda da menjaju sve skupa.
Sta bi vi radili u mojoj situaciji? Sutra nesto idem do Beograda pa cu svratiti do nekog servisa da se i sa njima posavetujem. Ja bih ovo rado popravio, i da je to cena popravke ne bih se bunio, ali imam problem sa tim da me deru jer ne znaju da otklone samo jedan deo koji je pokvaren.
Takodje, ne bih pustao da svako krene pomalo da radi na autu pa da se onda svaki sledeci majstor vadi na predhodnog.
Takodje, da li bih mogao da na ovakvo stanje moje brave ugradim drugu centralnu bravu za daleko manju svotu novca i tako resim problem?
E sad, u autu ima dugme na centralnoj konzoli koje zakljucava sva vrata. To dugme radi uvek kada je kljuc u kontakt poziciji a trebalo bi uvek da radi (bez obzira na kljuc). Sa tim dugmetom ima caka da se otvore suvozaceva vrata, zatvore vozaceva, klikne dugme, sve brave se zakljucaju i onda se samo zatvore suvozaceva vrata.
Kada ne radi zakljucavanje daljincem ne radi ni na dugmetu, i ne moze se zakljucati auto centralnom bravom sa suvozaceve strane. Onda moram da idem od vrata do vrata i sa unutrasnje strane guram kljuc u jednu rupicu dok se ne zabravi (gepek uvek ostaje otkljucan sto mi i nije pametno).
Jos da dodam da imam dva kljuca i kada jedan ne radi, ne radi ni drugi, cim jedan radi, radi i drugi.
Isao sam do lokalnog auto elektricara koji je u uzasnoj guzvi i rekao je da treba redom ispitivati i da ce to potrajati. Onda sam otisao do Opel zvanicnog servisa i oni su pregledali auto, i rekli da je jako cudna situacija ali da veruju da je neki modul, tj odlemljena antena na njemu. Ovo meni ne pije vodu jer kada se centrala zaglupi onda ne radi ni zakljucavanje na dugme u kolima. Na tu moju konstataciju oni kazu da ce pozvati Beograd da provere. Posle pola sata me zaovu da mi kazu da mogu kupiti drugu instrument tablu(!!!!) sa svime unutra ili na nekom otpadu ili preko njih novu, a da mi oni mogu ukodirati sve kompjutere da bi oni mogli da rade. U jeftinijoj varijanti ovo bi me kostalo 800E za tablu i 200E za ugradnju i kodiranje. Po meni je ovo malo mnogo novca za sitniji kvar koji oni ne mogu da otkriju pa bi onda da menjaju sve skupa.
Sta bi vi radili u mojoj situaciji? Sutra nesto idem do Beograda pa cu svratiti do nekog servisa da se i sa njima posavetujem. Ja bih ovo rado popravio, i da je to cena popravke ne bih se bunio, ali imam problem sa tim da me deru jer ne znaju da otklone samo jedan deo koji je pokvaren.
Takodje, ne bih pustao da svako krene pomalo da radi na autu pa da se onda svaki sledeci majstor vadi na predhodnog.
Takodje, da li bih mogao da na ovakvo stanje moje brave ugradim drugu centralnu bravu za daleko manju svotu novca i tako resim problem?
Comment