Zicani grejaci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    M-power a šta ?e ti grijaci ??? Za siceve ili??? Ja bih volio u bubu nešto staviti da grje bolje po zimi ????

    Imam dva kerami?ka puhala ( to je onaj mali ventilator koji grije keramiku i puže ali nije baš nešto . Ima li ko kakvu ideju ??? Da stavim kiler od ulja pod sic pa da me grije ???
    Trebalo mi je za odrzavanje temperature isparivaca kod vazdusnjaka.
    Inace uzeo sam patrone koji greju a tako nesto ti moze sluziti kao grejac
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • @lix
      CBC Senator XXL
      • 17.12.2004
      • 875
      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

      #17
      Plin u vazdusnjaka? Koji? NSU? Nisam znao da je imao motor sa vazdusnim hladnjenjem. A koje si patrone uzeo? Koliko kostaju i cemu u originalu sluze?
      Što više za što manje

      Comment

      • Dutchman
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 741
        • Vracar centar sveta

        #18
        pa za takvu primenu je odlichan grejach za dizela ... samo da se napravi ili prekidachka kontrola a moze i da mu se smanji napon kako se nebi zario....
        Prevelika slika u potpisu!

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #19
          E ako je za isparivac onda moze po ugledu na stare ringle za sporete. Nacin postavljanja je skoro isti. Grejac je spirala preko koje su perlice pa se to slozi po kanalu za vodu, naprave izvodi i sve to zalije shamotom.
          Ebiga, mora da se "zrtvuje" isparivac.
          Snaga, po meni, ne vise od 100W a to se takodje moze lako smanjivati nekom elektronskom kontrolom. Ne praviti slabiji grejac jer nece biti dovoljan mozda a jaci moze da se regulise uvek. Po meni je obavezno potrebna neka vrsta zastite poput recimo topljivog temperaturnog osiguraca kao minimum (da se topi na oko 120°C).

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Originally posted by alix
            Plin u vazdusnjaka? Koji? NSU? Nisam znao da je imao motor sa vazdusnim hladnjenjem. A koje si patrone uzeo? Koliko kostaju i cemu u originalu sluze?
            Nije NSU. Za citroena CX cini mi se, onaj matori.
            Kostaju 10 EU kakav oces. Mislim biras duzinu i precnik, debljinu zica, duzinu, sve. To su neki industrijski grejaci, ne znam tacno cemu sluze, evo ti vidi kakvi su. http://www.egsrecko.co.yu/industrijski.html
            Uleteo je u isparivac jedan takav od 120W i zavrsio posao.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Pade mi na pamet da moze da se nalije u isparivac preko grejaca i trafo ulje zbog boljeg transfera temperature ili jos bolje slikonsko ulje (teze se nalazi). Nego, kad vas chika sa atesta otkaci kad samo vidi da je vazdusnjak. Bezobrazni ste bre postali cim ocete da se vozite dzabe. CV na gas, idi begaj. Pa to je bas, bas, dzabe voznja

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                ATEST, sta to bese =] .

                Kakav crni atest, taj auto ne moze da prodje ni tehnicki i to preko veze sa sve cascenjem. Samo cekam da se prepolovi. Sta da vam kazem kad gasni uredjaj kosta skuplje od tog auta. Ne da gori auto nisam radio, nego gori auto nisam video .

                Kaze vlasnik, posto sam napljuvao i njega i auto. "Sta oces, u voznom je stanju" a ja mu kazem " Ma nije u VOZNOM nego u GROZNOM stanju"
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • @lix
                  CBC Senator XXL
                  • 17.12.2004
                  • 875
                  • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                  #23
                  Tesko da je CX imao vazdusno hladjeni motor. Pre ce biti GS ili GSA. Poznati su po rdji i kostaju do 300EUR...
                  Kazes uspeo si sa grejacem od 120W? moze li alternator da puni akumulaotor obzirom da je grejac u stalnom pogonu?
                  Što više za što manje

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #24
                    Za sada moze. Ima i termostat. Uslov je i dobar akumulator.
                    A za oznaku ne znam vec sam rekao, jedan od kombinacija tih slova
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      A gde su fotke?

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        Sreca moja da su mi se istrosile baterije na aparatu kad sam hteo da ga slikam
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          Dijana, Dijana, lepoto moga sna...

                          Comment

                          • omBRE
                            CBC Član
                            • 11.09.2005
                            • 90
                            • Zemun/Chicago

                            #28
                            grejac

                            da probas da namotas bakarnu cev u spiralu oko cevi auspuha, pa neka se voda u njoj greje i zagreva isparivac + jos neka pumpa da to potera...
                            a vi kako te?

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #29
                              Probano, ne ide. 20-tak krugova oko auspuha i pumpa od mecke da tera u krug al ne ide. Treba dosta vremena zagrejati toliku zapreminu
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Video sam na nekom site-u da su pravili izmenjivac toplote. Ima tu dosta posla pa jos od prohroma. Nije naivan posao. Isparivacu treba prilicno toplote da se odrzi u vrucem stanju. Prosto motanje cevi preko vruceg tela obicno ima los kontakt. Ne znaci da ako radi na motorcicima da moze i na autu tako lako. Ipak treba da je cev i sira i da je celom povrsinom uronjena u nesto (vodu ili ulje) zbog prilicnog protoka gasa kroz automobilski isparivac. Sve se moze, nije sporno, ali nije ni tek tako.

                                Comment

                                Working...
                                X