Jel tebi pise bas stop ili uzvicnik crveni i sastrane 2 zagrade ? Ali sigruran sam da ti nesto sa rucnom izbacuje da stalno sija taj znak,ali slobodno mozes voziti nije nista oko samog motora da prijavljuje gresku naci senzor taj je poludeo i sad ko zna kako se to moze resiti to tako ide cim ABS ima problem onda se logicno upali jos neki problem vezan za taj deo tako to ide u modernoj elektronskoj mehanici.... Porazgovaraj s nekim ko ima iskustva sa pezoima.
Jel tebi pise bas stop ili uzvicnik crveni i sastrane 2 zagrade ? Ali sigruran sam da ti nesto sa rucnom izbacuje da stalno sija taj znak,ali slobodno mozes voziti nije nista oko samog motora da prijavljuje gresku naci senzor taj je poludeo i sad ko zna kako se to moze resiti to tako ide cim ABS ima problem onda se logicno upali jos neki problem vezan za taj deo tako to ide u modernoj elektronskoj mehanici.... Porazgovaraj s nekim ko ima iskustva sa pezoima.
meni svetli uzvicnik crveni(koji se pali i kada dignes rucnu),zuta lampica sa kola nacrtana i treperi mi stop a kada ga upalim cuje se pistanje. on ide normalno i normalno koci nisam doduse probao dali se pali abs. .
Citao sam po ostalim forumima i nisi jedini kome se to desava likovi kazu da je problem do akumulatora jer oce to tako kad stoji a ne vozi se da padne napon i onda komp detektuje pad napona i izbaci te greske i resili su problem tako sto su stavili nov akumulator i nisu vise imali problema.
4shared is a perfect place to store your pictures, documents, videos and files, so you can share them with friends, family, and the world. Claim your free 15GB now!
"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
da ne otvaram novu temu nego ovu da obnovim. to sto je pisalo resio sam zamenom abs sistema i sve je opet ok.
ali opet je doso novi problem i neznam kako da ga resim. naime auto je poceo da pali lose tj to se desavam samo kada je hladan i to prvi start(pali iz 3-4 put) motora cim upali nakon toga pali na pola kljuca. dok ponovo ne odstoji tj ohladi.
ja sam nakon sto je poceo lose da pali stavljao opet auto na dijagnostiku i pokazuje mi gresku P0108 senzor talka u usicnoj cevi,preveliki napon. menjao sam ga(stavljao novi polovni isto).tu gresku nemogu da obrisem niti bilo sta da joj uradim.
pored toga sam prao dizne,cistio usis vazduha,merio pritisak pumpe kada je hladan topao,svecice.
imali neko ideju ili savet ili je imao isti problem.i zanima me dali neko zna koliko treba da bude ubrzgavanje goriva?
izludjuje me kada ujutru verglam 4-5 puta da bi upalio.
... pokazuje mi grešku P0108 senzor tlaka u usisnoj cevi, preveliki napon...
Ako ti ne pali MIL, obrisat će se sama, zavisno od uzroka. Po svemu sudeći, imaš problem u dovodu goriva. Izmeriti pritisak i dijagnostikom ostale postavke.
kad kazes prao si dizne, na sta tacno mislis? kako su oprane?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Prva kolona su mogući uzroci, a treća, kako se briše greška. Ako se ne može izbrisati, resetovati ECM prekidom napajanja više od 10 sec. Ako se greška ponavlja, proveriti konektore TP i MAP senzora i ispravnost kablova.
Međutim, pošto je otežano pokretanje motora samo pri hladnom startu (???), rekao bih, da prilikom stajanja, povuče falš vazduh i nema pritiska goriva. Zato je potrebna dijagnostika.
Comment