problem kod pezo 206

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • broj 123
    CBC Senator
    • 29.08.2008
    • 221
    • srbija

    #16
    Originally posted by Ikos View Post
    To upozorenje stop je kad je rucna podignuta da ti nije to dugmence zaglavnjeno kao senzor da je podignuta pa ti stalno sija ?

    nije proveravao sam i to. .

    Comment

    • Ikos
      CBC Član
      • 16.06.2013
      • 13
      • Ruma
      • Micubisi

      #17
      Originally posted by broj 123 View Post
      nije proveravao sam i to. .
      Jel tebi pise bas stop ili uzvicnik crveni i sastrane 2 zagrade ? Ali sigruran sam da ti nesto sa rucnom izbacuje da stalno sija taj znak,ali slobodno mozes voziti nije nista oko samog motora da prijavljuje gresku naci senzor taj je poludeo i sad ko zna kako se to moze resiti to tako ide cim ABS ima problem onda se logicno upali jos neki problem vezan za taj deo tako to ide u modernoj elektronskoj mehanici.... Porazgovaraj s nekim ko ima iskustva sa pezoima.
      Last edited by Ikos; 28.06.2013, 01:11.

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        meni je to samo cudno kako to da je sve lepo radilo nikakav kvar niti bilo sta samo od jednom sve to sada ...
        covek bio zdrav, prav, nista mu nije falilo i jedno jutro ga nadju mrtvog u krevetu...
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • broj 123
          CBC Senator
          • 29.08.2008
          • 221
          • srbija

          #19
          Originally posted by Ikos View Post
          Jel tebi pise bas stop ili uzvicnik crveni i sastrane 2 zagrade ? Ali sigruran sam da ti nesto sa rucnom izbacuje da stalno sija taj znak,ali slobodno mozes voziti nije nista oko samog motora da prijavljuje gresku naci senzor taj je poludeo i sad ko zna kako se to moze resiti to tako ide cim ABS ima problem onda se logicno upali jos neki problem vezan za taj deo tako to ide u modernoj elektronskoj mehanici.... Porazgovaraj s nekim ko ima iskustva sa pezoima.
          meni svetli uzvicnik crveni(koji se pali i kada dignes rucnu),zuta lampica sa kola nacrtana i treperi mi stop a kada ga upalim cuje se pistanje. on ide normalno i normalno koci nisam doduse probao dali se pali abs. .

          Comment

          • Ikos
            CBC Član
            • 16.06.2013
            • 13
            • Ruma
            • Micubisi

            #20
            Citao sam po ostalim forumima i nisi jedini kome se to desava likovi kazu da je problem do akumulatora jer oce to tako kad stoji a ne vozi se da padne napon i onda komp detektuje pad napona i izbaci te greske i resili su problem tako sto su stavili nov akumulator i nisu vise imali problema.

            Comment

            • broj 123
              CBC Senator
              • 29.08.2008
              • 221
              • srbija

              #21
              probacu da stavim danas od drugi auto akumulator da vidim dali ce nesto da se promeni da probam i to.

              Comment

              • broj 123
                CBC Senator
                • 29.08.2008
                • 221
                • srbija

                #22
                probao isto i dalje problem . .

                Comment

                • broj 123
                  CBC Senator
                  • 29.08.2008
                  • 221
                  • srbija

                  #23
                  jer ima neko mozda semu abs i semu kutije gde se nalaze osiguraci i u kabinu i u motorni prostor?

                  Comment

                  • comi 1342
                    Moderator
                    • 28.09.2005
                    • 1126
                    • NS
                    • Giulietta ,PUG 106,

                    #24
                    ima google
                    4shared is a perfect place to store your pictures, documents, videos and files, so you can share them with friends, family, and the world. Claim your free 15GB now!
                    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                    Comment

                    • broj 123
                      CBC Senator
                      • 29.08.2008
                      • 221
                      • srbija

                      #25
                      da ne otvaram novu temu nego ovu da obnovim. to sto je pisalo resio sam zamenom abs sistema i sve je opet ok.

                      ali opet je doso novi problem i neznam kako da ga resim. naime auto je poceo da pali lose tj to se desavam samo kada je hladan i to prvi start(pali iz 3-4 put) motora cim upali nakon toga pali na pola kljuca. dok ponovo ne odstoji tj ohladi.
                      ja sam nakon sto je poceo lose da pali stavljao opet auto na dijagnostiku i pokazuje mi gresku P0108 senzor talka u usicnoj cevi,preveliki napon. menjao sam ga(stavljao novi polovni isto).tu gresku nemogu da obrisem niti bilo sta da joj uradim.
                      pored toga sam prao dizne,cistio usis vazduha,merio pritisak pumpe kada je hladan topao,svecice.
                      imali neko ideju ili savet ili je imao isti problem.i zanima me dali neko zna koliko treba da bude ubrzgavanje goriva?
                      izludjuje me kada ujutru verglam 4-5 puta da bi upalio.

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #26
                        Originally posted by broj 123 View Post
                        ... pokazuje mi grešku P0108 senzor tlaka u usisnoj cevi, preveliki napon...
                        Ako ti ne pali MIL, obrisat će se sama, zavisno od uzroka. Po svemu sudeći, imaš problem u dovodu goriva. Izmeriti pritisak i dijagnostikom ostale postavke.

                        Diagnostic Trouble Code (DTC) P0108 Manifold Absolute Pressure Sensor High Voltage

                        Comment

                        • broj 123
                          CBC Senator
                          • 29.08.2008
                          • 221
                          • srbija

                          #27
                          sta je to?
                          merio sam pritisak goriva i odlican je i dizne sam prao.

                          Comment

                          • Chubbs
                            Everybody lies
                            • 29.01.2006
                            • 5807
                            • Novi Sad
                            • Audi A6 1.8T

                            #28
                            kad kazes prao si dizne, na sta tacno mislis? kako su oprane?
                            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                            Comment

                            • broj 123
                              CBC Senator
                              • 29.08.2008
                              • 221
                              • srbija

                              #29
                              pa skidao sam ih i prao u ultra zvucnu kadicu

                              Comment

                              • Franjo
                                Banovan
                                • 14.08.2009
                                • 2831
                                • Inđija - Beograd
                                • Renault megan II res

                                #30
                                Originally posted by broj 123 View Post
                                Šta je to?
                                Merio sam pritisak goriva i odličan je...
                                Diagnostic Trouble Code (DTC) P0108 Manifold Absolute Pressure Sensor High Voltage

                                Prva kolona su mogući uzroci, a treća, kako se briše greška. Ako se ne može izbrisati, resetovati ECM prekidom napajanja više od 10 sec. Ako se greška ponavlja, proveriti konektore TP i MAP senzora i ispravnost kablova.

                                Međutim, pošto je otežano pokretanje motora samo pri hladnom startu (???), rekao bih, da prilikom stajanja, povuče falš vazduh i nema pritiska goriva. Zato je potrebna dijagnostika.

                                Comment

                                Working...
                                X