Imam Vartu Blue Dynamic 60Ah, dobijena polovna. Kad je toplo (T>15C) sve radi kao svajcarski sat. Kad je hladno (T<10C) krecu bagovi i problemi. Auto je Alfa 147 1.9JTD 85kw. Auto ne vuce struju na masu (struja mirovanja je max. 15mA kad se ugase i inicijaliziuju sistemi, a dozovljeno je 60mA). Alternator dobro puni na 14A, akumulator pokazuje oko 12.5V kad stoji.
Kad je hladno nekoliko puta sam uocio ove pojave, kad se auto ne vozi par dana a bude hladnije - oseca se da duze vergla i teze pali. U momentu kad krene verglanje dolazi do paljenja ABS, ASR...gresaka koje potom odmah nestanu (verovatno zbog veceg pada napona kad povuce struju preko kljuca). Nakon kretanja u voznji, na oko 5C, je blinkao km/h sto je prestalo nakon nekoliko predjenih km (verovatno se accu dopunio). Takodje, kad je hladno desava se da zadnji gepek ne odreaguje na komandu kljuca i ne otvori se vec samo zablinakju migavci ali se zato otvori gepek cim otvorim rukom neka vrata. Centralna inace radi dobro, bez problema. Auto inace ide kako Bog zapoveda, kocenje, upravljanje, signalizacija...
Da li vam ove pojave mozda ukazuju na akumulator i kako ga 100% iskljuciti da je on problem pre nabavke novog akumulator
Kad je hladno nekoliko puta sam uocio ove pojave, kad se auto ne vozi par dana a bude hladnije - oseca se da duze vergla i teze pali. U momentu kad krene verglanje dolazi do paljenja ABS, ASR...gresaka koje potom odmah nestanu (verovatno zbog veceg pada napona kad povuce struju preko kljuca). Nakon kretanja u voznji, na oko 5C, je blinkao km/h sto je prestalo nakon nekoliko predjenih km (verovatno se accu dopunio). Takodje, kad je hladno desava se da zadnji gepek ne odreaguje na komandu kljuca i ne otvori se vec samo zablinakju migavci ali se zato otvori gepek cim otvorim rukom neka vrata. Centralna inace radi dobro, bez problema. Auto inace ide kako Bog zapoveda, kocenje, upravljanje, signalizacija...
Da li vam ove pojave mozda ukazuju na akumulator i kako ga 100% iskljuciti da je on problem pre nabavke novog akumulator
Comment