Bord kompjuter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Koji ce mi djavo voltmetar na autoputu, kad mi tad treba recimo trenutna i prosecna potrosnja?

    BC je jako korisna stvar, makar meni, i pokazala se jako pouzdanom i prilicno tacnom. Takodje, limiter brzine je jedna jaaaaaako korisna funkcija za cuvanje novcanika
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Koji ce mi djavo voltmetar na autoputu
      da ti pokaze da li je zdrav sistem kontrole akubaterije, da se ona ne prepunjava a sto je leti moguce da se dogodi usled visokih spoljnih temperatura.

      bez struje auto nece ici dalje, bez BC hoce.

      desilo mi se na 2 razlicita auta da usled vrucine strada aku, bas na dugim voznjama autoputem.
      jednom je morao da se menja aku, da bi se nastavio put.

      davno je bilo, danasnji aku su verovatno otporniji.

      najbolje je da postoji izbor po zelji sta kome vise treba od instrumenata.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #18
        Od informacija, glava ne boli.Jako mi se svidela opcija sa zvučnim upozorenjem koju sam imao kod Audija za nekoliko bitnih stavki!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          na sta mislis, koja upozorenja ?

          ja sam na ranijem autu imao upozorenje za ostavljena upaljena svetla, za nevezivanje pojasa i za ostavljen kljuc u kontakt bravi kao zvucno upozorenje.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Po istoj logici za voltmetar, takodje bi koristilo da imas i merac temperature izduvnih gasova, pa merac temperature ususa, pa merac temperature ulja menjaca, pa temperaturu glave, itd...sta god od toga ne valja, auto takodje nece dalje, ali ga vecina danasnjih automobila nema, odnosno tom loguikom morao bi da redas merace preko cele table i da gledas samo u njih. Neke stvari se pretpostavlja da rade, odnosno da se toliko retko kvare da jednostavno nema preterane potrebe da ih stalno nadgledas...

            BC, odnosno CHECK kontrola na BMW-ima, verovatno znate svi da ima upozorenje za...pa maltene sve sto na autu ne radi kako treba, od nivoa tecnosti za sofersajbnu, pa do nivoa rashladne tecnosti, svetla na tablicama do glavnih farova itd...Korisna stvar.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #21
              Na mojim Audijima 90(imao sam ih dva oba 90 god. 2,0 i 2,3), zvučno upozorenje je išlo za nivo i temperaturu tečnosti za hladjenje, nivo kočione tečnosti, napon punjenja....itd.
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                Neke stvari se pretpostavlja da rade, odnosno da se toliko retko kvare da jednostavno nema preterane potrebe da ih stalno nadgledas
                tu se slazem, pretpostavlja se pa sta ispadne, odnosno zalomi se kao dogadjaj na putu.
                rekoh, ranije akubaterije nisu bas bile tako trouble free, mislim pre sveg na one u crnom bakelitnom kucistu koje su trebale redovno da se dolivaju vodom i proveravaju.

                a to sto pominjes, eto Volvo je ubacio lampicu za temperaturu izduvnih gasova za modele namenjene japanskom (i mozda nekim drugim) trzistima i bas mi ne pada na pamet u cemu je prakticna svrha ili korist.
                imam cak i na mom autu tu lampicu za temperaturu gasova samo je van funkcije.

                to oko nivoa, svetala, itd to je manje vise standardno jos od 80tih u srednjoj visoj/ gornjoj klasi vozila i zaista je korisno za zaboravne kao sto sam ja.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #23
                  Šta ćeš Brick vole ljudi da imaju lampicu više, deluje sve zajedno ozbiljnije....
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    sto iskusniji zovu, idiot lamp- zasvetli kada je nesto vec crklo da te obavesti.
                    a ti ono kao ne znas

                    kod mene gomila lampica, srecom nijedna se ne pali osim redovno one za dosipanje vode za pranje stakla. to mi se nekako najbrze "kvari" na autu a nece samo da se resetuje dok ga ne nahranim sa 3-4 litre.
                    uh pije vise toga nego benzina, mesecno
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #25
                      Standard se uvek računao po količini potrošene vode.....ili se varam?
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • shadow
                        CBC Senator XXL
                        • 23.09.2005
                        • 555
                        • Beograd

                        #26
                        Pa ne bih se slozio sa onim "idot lamp"

                        Po meni je vrlo korisno kad me obavesti da mi je crko negi migavac ili stop svetlo ili nesto drugo sto iz kabine ne mogu da primetim...ili da mi je pritisak kocionog ulja ispod normale...to se ne primeti tako lako...dok ne bude kasno...
                        My crew is all fired up
                        Y'all better just wise up

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          idiot lamp u smislu da obavesti o necemu sto je vec crklo, naknadna informacija.
                          ajde za sijalice to je tesko meriti i predviteti buduce crkavanje ali gomila lampica poput te za kocnice ili alternator ili ulje motora samo obaveste da je nesto vec crklo.
                          ne unapred, preventivno.

                          merac pritiska ulja pokazuje unapred pre crkavanj motora da je problem u nastajanju, voltmetar takodje za alternator (pokazuje i stanje kaisa, i potrosenost cetkica i stanje klema da li su oksidisane ili ne npr).

                          opet, stvar je individualnih zelja vlasnika da li zeli da zna unapred ili post festum o stanju auta.
                          i oo sto je rekao 206, kolika je verovatnoca danas da se uopste dogodi neki kvar.

                          uz primenu LED tehnologije prakticno crkavanje sijalica odlazi u proslost, fabricka ugradnja postaje trajna.

                          i ovako ako je sve sa elektrikom dobro reseno, sijalice traju po desetak godina (migavaca, farova, stop i slicno) odnosno mala je verovatnoca da crknu.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #28
                            Moja rodjaka je svojevremeno vozila Volvo 740 na čijoj je tabli svetlelo upozorenje da je neka od sijalica "crkla".Lično sam se uverio da su sve sijalice ispravne i to rekao vlasnici.Ona je taj auto vozila tri godine i prodala ga.Lik koji je kupio auto samo se prilikom kupovine zainteresovao šta to "svetli" i to filizofski apsolvirao kao neminovnost....On i dalje vozi taj auto upozorenje svetli a nas sve baš briga!
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • shadow
                              CBC Senator XXL
                              • 23.09.2005
                              • 555
                              • Beograd

                              #29
                              Pa naravno, sve ove price padaju u vodu kad crkne indikator )))
                              My crew is all fired up
                              Y'all better just wise up

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                tetak, na tom Volvou svetli upozorenje jer su sijalice rasparene- nisu istog proizvodjaca i ne svetle istom jacinom.

                                Volvo ima sistem koji meri (posredno) jacinu kojom sijalice svetle i ako recimo levi far jace svetli od desnog pali upozorenje.
                                isto je i stop svetlima, meri da li istom jacinom svetle obe.

                                tako da ne mozes golim okom da vidis da li je sistem osvetljenja potpuno ispravan, odnosno jacinu.

                                taj sistem je Volvo uveo jos pocetkom 70tih godina i pokazao se korisnim, ali zahteva strucnog majstora za odrzavanje koji zna da tumaci sta mu sijalica saopstava.

                                stoga je preporucljivo sijalice menjati u paru, od istog proizvodjaca, iz istog lota proizvodnje i tada otpada rizik razlicite jacine.

                                samo da vlasnici citaju upustva za upotrebu koja napise fabrika, bilo bi lakse


                                ima i lampica za klinasti kais, e tu vec nije zgodan filozofski stav pomirenja sa sudbinom, moze skupo da kosta...
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X