Obrtometar za dizela

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    zasto je kod disela 3,
    alternator je motan u zvezdu, 3 namotaja, trofazni generator.

    osim toga svaki dizel motor ima razlicit prenosni odnos remenica alternator- radilica pa je i to faktor koji utice na bazdarenje.

    sve je moguce, pa i prepravka pitanje je koliko kosta i ko ce da uradi, odnosno da li se isplati onome ko treba da plati.

    tehnickog ogranicenja nema, pa ni sto se tice skale...moze nova da se napravi.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #17
      I dodjosmo do toga da je jeftinije da nadjes sve povoljno, a ne da prepravljas...
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #18
        Brick, da li se napon na lternatoru LINEARNO menja sa porastom broja obrtaja motora?
        Kako se bazdari obrtomer?
        Što više za što manje

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          ne, napon je u granicama oko 8-10V, naizmenicno za ceo opseg broja obrtaja.

          ne uzima se napon kao mera, nego frekvencija odnosno broj obrtaja alternatora.
          svaki obrtaj proizvede 3 impulsa na svakih 120 stepeni rotacije po jedan, iz svake od 3 faze kojom je motan generator.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            8-10V ??
            bice da je 13-14V
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #21
              Cenim da Brick nije mislio na napon PUNJENJA ...on treba da bude 14V..14,4 tačnije,no nije bitno za ovu priču...

              Comment

              • @lix
                CBC Senator XXL
                • 17.12.2004
                • 875
                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                #22
                Pa kako bi izgledala shema meraca ucestanosti ucestanosti i delitelja (sa 3 zbog tri faze i prenosnim odnosom)? Ima li neko da pomogne malo? Sta mi treba na izlazu? Liearna promena napona (jer je instrument voltmetar) ili nesto drugo?
                Što više za što manje

                Comment

                • darko-sice
                  CBC Senator
                  • 01.11.2005
                  • 200
                  • Aleksinac

                  #23
                  Iz kog razloga nemoze obrtaljku da poveze na alternator
                  POZZZZ

                  Comment

                  • r1cer
                    CBC Senator XXL
                    • 22.01.2006
                    • 363
                    • Beograd

                    #24
                    U ladni nivi dizel je obrtomer od benzinca tako da ne vidim zašto i tu ne bi mogao da radi. Kod benzinca se obrtomer kači na bobinu a s obzirom da dizel nema onda se kači na nešto drugo a ne bih znao da kažem šta.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      8-10V ??
                      bice da je 13-14V
                      premeri, ja sam merio na W klemi i bio je u tom opsegu na vise razlicitih alternatora.
                      radi se o AC naponu.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        shema meraca ucestanosti ucestanosti i delitelja
                        koliko se secam, koristi se (jedna od mogucnosti lako nabavljiva) IC tipa LM 2907 (bese taj broj ?) koji ima u sebi sve sto treba i sa nekoliko pasivnih elemenata daje na izlazu linearnih 0-5V DC dakle direktno za instrument sa kretnim kalemom pogodno.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • @lix
                          CBC Senator XXL
                          • 17.12.2004
                          • 875
                          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                          #27
                          brick imas li kakvu semu ili uredjaj za mene?
                          Ja imam problem druge vrste, imam dva cilidnra i dvopolnu bobinu, tako da moram da merim obrtaje kao i vozaci dizel autmobila...
                          Što više za što manje

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            hm, sta podrazumevas pod dvopolna bobina ?
                            osnovno je da se vidi koliko imas okidanja bobine za jedan okretaj radilice, ako je to 2 kao sto je standardno onda je mozda dovoljno uraditi rekalibraciju obicnog obrtomera.

                            je li to isti motor kao sto je u Spaceku ? (za njega imam neku dokumentaciju pa mogu da pogledam)
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • @lix
                              CBC Senator XXL
                              • 17.12.2004
                              • 875
                              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                              #29
                              Pa verovatno da je isti. Kazem verovatno, jer je Spacek pravljen i sa 375ccm i 425ccm a 2CV6 ima isti motor kao ja od 602ccm. Bez obzira, svi su dvocilindricni boxeri pa verujem da je i sistem paljenja isti.
                              Sta znaci dvopolna? Pa, od platina ide kabl do bobine a iz bobine idu dva kabla do svecica bez ikakvog razvoda, vec pice varnice na oba cilindra kad god platine prekinu kolo.
                              Ajde pogledaj pa da vidimo sta moze da se napravi...
                              Hvala u napred
                              Što više za što manje

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                aha, kapiram sada, mislim.
                                imas dve bobine u jednom kucistu (?)
                                i imas 2 platine u razvodniku ?
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X