Sve o anlaserima!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • supermario
    CBC Član
    • 13.10.2005
    • 26
    • Hercegovina

    Sve o anlaserima!!!

    Ovde će se pisati sve o ovoj tematici-problematici.


    Edit : BaneT



    Golf 2, 1.3!Prilikom paljenja zacuje se ono produzeno bzzzzzz, motor se strese, kao da startni motor nema dovoljno snage-majstor kaze"Bendix ne vraca", a anlaser je nedavno rastavljan i ociscen i podmazan.Sta mi je ciniti?Opet skidati anlaser i sve rastavljati i ocistiti ili je kvar na drugom mestu?Pozzz
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Dobro ti je majstor rekao, lezaj u bendiksu je otisao i samo se odbije od zamajca i vrti u prazno. Zameni bendiks i nema problema.

    Comment

    • supermario
      CBC Član
      • 13.10.2005
      • 26
      • Hercegovina

      #3
      "Odbije se od zamajca"- ne razumem bas najbolje, moze jos pojasnjenja?!Meni vise izgleda da se ne odvoji od zamajca na vreme, ako to dobro zamisljam nego je i dalje u kontaktu s njim, iako je motor vec poceo da radi pa otuda to zujanje.Upali on na okret kljuca, istina s malo muke, al upali.A onda se zacuje to karakteristicno,"bzzzz" na sekund i nestane.

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Okretanje zupcanika na bendiksu je samo u jednom smeru i ni za milimetar ne sme da se vrati u suprotnom. Kada je mali zupcanik uzupcen u zamajac dok se motor startuje, desi se da zupcanik iskoci zbog pohabanosti bendiksa i neravnomernog okretanja motora i udari od zamajac uz karakteristicno zujanje. Drugi simptom je da vec po paljenju motora ostane uzupcen u zamajac dok ne dostigne obrtaje koji ga izbacuju nazad. Kod tebe je ovaj drugi slucaj i opet je u pitanju bendiks jer je otpor u lezaju bendiksa suvise mali i ostaje uzubljen duze.
        Generalno je veca muka kada se desi ovaj prvi slucaj koji je karakteristican za diselase jer onemogucuje paljenje, ali svejedno opet ga treba resiti na vreme. Mislim da nov bendiks nije skuplji od 15-ak evra.

        Comment

        • supermario
          CBC Član
          • 13.10.2005
          • 26
          • Hercegovina

          #5
          U pravu si, bas mi se to i cini-da je po paljenju vec uzupcen i kad se dovoljno zavrti da se tek tad odvoji od zamajca.Nista, idemo na zamenu bendixa.Hvala na odgovorima i pozdrav

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #6
            Ja sam imao slican problem na BRAVU ocistio sam ga i radio je neko vreme, al sad moram da menjam doticni....
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • supermario
              CBC Član
              • 13.10.2005
              • 26
              • Hercegovina

              #7
              Opel Corsa B-problem sa paljenjem

              Opel Corsa B 1.2 16V 1998. godiste!Kad dam kontakt cuje se samo kratko "skljoc" i nista drugo ne reaguje.Lampica koja svetli i kad je sve normalno i koja se ugasi kad se motor upali i dalje svetli.Sta bi moglo biti?Aku je u redu!Pozzz

              Comment

              • komarac
                CBC Član
                • 15.09.2005
                • 62
                • Istocna Hrvatska

                #8
                Provjeri anlaser, kontakt bravicu...

                Comment

                • civi
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1492
                  • Pozarevac

                  #9
                  Sto bi nasi majstori rekli "bosh brava" jedno 90 posto
                  Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                  - Kako to misliš, kočim?

                  Comment

                  • supermario
                    CBC Član
                    • 13.10.2005
                    • 26
                    • Hercegovina

                    #10
                    "Bosh brava"-moze li malo detaljnije o njoj?A kako je proveriti?Ima li tu neka fora ili cisto rastaviti i proveriti?Pozzz

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      Nema fore.... odes i kupis ulozak.... nije vise od 15e
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • supermario
                        CBC Član
                        • 13.10.2005
                        • 26
                        • Hercegovina

                        #12
                        Evo da "izvestim" o ishodu slucaja kao sto i obecah: proverili smo napon na anlaseru, bio je u redu, svi kablovi i spojevi u redu, al on nije davao znake zivota.Majstor ga je rastavio i cetkice su bile u pitanju, otisle skroz.Zamenio,montirao i sad pali "kao lud"!Hvala svima na odgovorima i veliki pozdrav!

                        Comment

                        • djurdjija
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2006
                          • 365
                          • Prokuplje

                          #13
                          Anlaserski automat,kako ga ispitati?

                          Zeza me anlaser,naravno sad zimi.
                          Skinuo sam ga komplet i osim cetkica sumnjam na automat.Naime kada sam unimerom proverio,od one buksne gde dolazi struja iz brave pa do onog srafa ispod srafa gde se srafi glavna struja iz akumulatora provodi struju,a sto je ja mislim najgore provodi i do tela automata.Napominjem da sam ovo isprobavao kada sam skinuo automat sa anlasera.Da li je to normalno ili treba da rasturam i automat?
                          Inace automat je slican kao kod keca ili juga a auto je fiat regata.

                          Comment

                          • darko-sice
                            CBC Senator
                            • 01.11.2005
                            • 200
                            • Aleksinac

                            #14
                            Normalno je...jedan krak od namotaja je vezan na masu automata...ako te nije zezao anlaser u smislu"tak-tak" kad hoces da zaverglas nediraj ga...
                            POZZZZ

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #15
                              a sta znaci(tako je kod mene) da svaki put kod prvog paljenja kad okrenem kljuc nedesavase nista.cak ni tak-tak. a na drugi okret kljuca zavergla?
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              Working...
                              X