Sve o anlaserima!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #46
    E ovako, posle zamene cetkica mi je bio prazan accu pa sam ga zamenio sa matorim BH kao sto sam vec napisao. Vergla kao blesav, pali kao mina, ali... za dva dana isprazni accu skroz, kao da uopste nema punjenja, za to vreme mi je onaj novi Topla accu bio na punjacu, napunio se, ispravan je... Stavim njega, ekstra pali, ujutro kad je potpuno hladan, grejaci odrade svoje i auto pali na cvrgu! E sad punjenje me je mucilo, a i onaj moj majstor je prezauzet i nikako da ga uhvatim kuci da mi izmeri napone! Vidim da nemam vremena da cekam majstora, a i ne mogu da izadjem sa posla da prepodne resim to na drugom mestu i jutros posaljem caleta u jedan servis ovde, tu inace i odrzavam kola po pitanju mehanike, problem je bio u klinastom kaisu, skroz se istegao i proklizavao! Eto i to je reseno, idemo dalje... U skorije vreme idem kod bosite na proveru dizni pre zime... ali to nije za ovu temu, pozdrav
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      kais ne sme da pisti. prvo to sredi
      bilo napisano kao prvi korak aa dijagnozu sistema.

      postedelo bi te muke oko nosenja teskih aku na punjenje i zamena.
      sve ima svoje zasto, sada znas za ubuduce redosled poteza.
      super, da se sve dobro zavrsilo.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        #48
        A ne vidi, ja imam stari i novi accu, imam i punjac tako da mi nije bilo neko cimanje, a potpuno si u pravu za kais, cim je poceo da pisti trebao je na zamenu, ali sve planiram danas, sutra i nikako da sredim...

        U svakom slucaju sam morao da promenim cetkice alnasera jer su bile u ocajnom stanju, a automat je bio izgoreo, ne verujem da je izgoreo zbog kaisa, tako da u principu sve je to trebalo da se sredi, a moja greska je sto to nisam uradio na vreme...

        U svakom slucaju sad mi je struja sredjena, punjenje accu savrseno, alnaser vrti "ko lud" i kais ne pisti, ja zadovoljan!

        Pozdrav drugari
        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • coveceee
          CBC Član
          • 14.11.2007
          • 46
          • knjazevac

          #49
          vidim da je tema jos iz prosle godine ali nikad nije kasno da se nesto nauci, negde sam vec pisao o mom problemu ali i dalje nisam nista resio, takodje je alnaser u pitanju, kao sto ste ovde pricali tesko okrece, pogotovu sad na ovo vreme, radi se o dzeti 1.6d to mu dodje golf ispod haube e sad, stavljao sam drugi akumulator i nista, cetkice dobre, menjao biksne ocistio sve kontakte sto imaju veze sa alnaserom i opet nista, kad sam dodao jos jednu zicu na masu malo bolje ali opet nije to to, i dalje se muci ali ne toliko kao do tad, grejaci rade, dizne dobre, glava remontovana letos kao i motor.
          ovde vidim da je bilo reci o automatu, moze li neko da mi kaze dali je moguce da me to zeza ili da trazim dalje, ustvari mene zanima dali ako je problem u automatu onda nece da vergla uopste ili moze da se desi i da negde ne pravi dobar kontakt pa da se zato muci, da ne rasturam to za dz, imam negde taj automat ali nemam bas volju da po ovoj zimi bilo sta radim sto mi ne bi pomoglo.

          Comment

          • Rogi
            CBC Član
            • 17.04.2007
            • 81
            • Stara Pazova

            #50
            Re: Sve o anlaserima!!!

            Kad rikne automat,uglavnom se potrose kontakti i anlaser nece da vergla uopste,samo se cuje 'klik"

            kod tebe je verovatno planetarni sistem anlasera...

            e sad,mozda je losa biksna u menjacu,jer to retko ko menja...znaci moras skinuti anlaser da bi video,a proverava se tako sto prvo ocenis vizuelno,jer se desava da je toliko istrosena da pukne na pola...ako je citava moras proveriti sa osovinom(onaj deo sto nailazi na biksnu u menjacu) koliko ima lufta...

            Comment

            • laki5
              CBC Član
              • 06.02.2006
              • 51
              • Kragujevac
              • citroen xsara

              #51
              Re: Sve o anlaserima!!!

              Citam ovu temu, kao i neke druge, pokusavajuci da nadjem resenje za moj problem ali uzalud, tako da moram da napisem sta me muci.
              Znaci auto je florida motor 1.3. Problem je u tom sto ponekad kada je auto vructesko pali. Znaci vozim ga neko vreme, stanem na par minuta i ugasim motor i kad pokusam ponovo da ga startujem on se muci. E sad sreca je sto motor obicno pali na ono sto se kaze na pola kljuca. Znaci kada okrenem kljuc da anlasujem, anlaser jedva okrene, kao da nema snage. Napominjem da ujutru kada je motor hladan nemam ovaj problem iako tada motor ne pali bas na pola kljuca (verovatno zato sto ga palim na plin) vec mora malo da ga vrti anlaser i ne oseca se da vremenom gubi snagu. Jos par cinjenica: Akumulator sam pre par meseci zamenio tako da je sada nov somborac. Ovo sa teskim paljenjem se desava od kad je napolju postalo dosta toplije, tako je bilo i proslog leta sa starim akumulatorom. Znaci leti na vrucini kad je motor vruc tesko pali, a zimi bez problema. U cemu je tu problem?

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #52
                Re: Sve o anlaserima!!!

                LJudi koliko dugo cetkice mogu da traju? Trebalo bi vise od dve godine?
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • nikolapanic
                  CBC Senator XXL
                  • 16.10.2005
                  • 657
                  • Petrovac

                  #53
                  Re: Sve o anlaserima!!!

                  Sta moze biti sve uzrok kvara anlasera?Napisao sam u jednoj temi kako mi se pokvario anlaser tj.da se odvojilo nesto na statoru i slepilo za rotor i moralo je sve to da se zameni i posle dva dana se opet desilo isto i sa ovim remontovanim.Da li je to do loseg kvaliteta delova samog anlasera ili uzrok moze biti nesto drugo?
                  Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                  Comment

                  • laki5
                    CBC Član
                    • 06.02.2006
                    • 51
                    • Kragujevac
                    • citroen xsara

                    #54
                    Re: Sve o anlaserima!!!

                    Ovo sam napisao pre vise meseci:
                    Citam ovu temu, kao i neke druge, pokusavajuci da nadjem resenje za moj problem ali uzalud, tako da moram da napisem sta me muci.
                    Znaci auto je florida motor 1.3. Problem je u tom sto ponekad kada je auto vructesko pali. Znaci vozim ga neko vreme, stanem na par minuta i ugasim motor i kad pokusam ponovo da ga startujem on se muci. E sad sreca je sto motor obicno pali na ono sto se kaze na pola kljuca. Znaci kada okrenem kljuc da anlasujem, anlaser jedva okrene, kao da nema snage. Napominjem da ujutru kada je motor hladan nemam ovaj problem iako tada motor ne pali bas na pola kljuca (verovatno zato sto ga palim na plin) vec mora malo da ga vrti anlaser i ne oseca se da vremenom gubi snagu. Jos par cinjenica: Akumulator sam pre par meseci zamenio tako da je sada nov somborac. Ovo sa teskim paljenjem se desava od kad je napolju postalo dosta toplije, tako je bilo i proslog leta sa starim akumulatorom. Znaci leti na vrucini kad je motor vruc tesko pali, a zimi bez problema. U cemu je tu problem?
                    i niko nije pokusao da odgovori!
                    U medjuvremenu mislim da sam otkrio resenje pa evo da to podelim sa ostalima. Mozda ce nekom trebati.
                    E sad, problem nije nestao vec, naprotiv, poceo je da se javlja i po hladnom vremenu. Tako da prosle nedelje je po onoj zimi doslo je do toga da ja nisam mogao da startujem auto. Znaci, zaverglam i motor pocne da se muci. Simptmi kao da je akumulator prazan. Obzirom da sam dosta verglao kao i da je bilo vrlo hladno, ja pomislim da je stvarno akumulator prazan pa ga zamenim sa drugim, medjutim motor isto reaguje. Tako resim da odem kod elektricara. On covek skine alnaser ocisti ga i preletuje zice na rotoru,usput zameni i donju biksnu (nije bilo neopgodno ali kad je rasturao ajd da i to uradi) namontira ga i ja probam da startujem motor (i to sa onim skoro praznim akumulatorom) i odmah osetim razliku. Drasticno brze se okrece motor i nakako to sada izgleda (subjektivno misljenje) da alnaser ima snagu da upali motor sto i vrlo brzo uradi.
                    Znaci problem je bio u zicama koje su trebale da se preletuju.
                    Za sada ovo izgleda odlicno i cini mi se da je problem resen. Videcemo dalje da li ce se to promeniti.

                    Comment

                    • marek
                      CBC Senator
                      • 16.09.2005
                      • 243
                      • Beograd

                      #55
                      Re: Sve o anlaserima!!!

                      Jedno pitanje na Yugu anlaser radi samo tak-tak-tak i to sve vreme koliko probam da verglam. Pri tome kada se cuje tak gase se crvene lapice - ulje i sl. Jel u pitanju automat i koliki je posao zameniti ga.
                      Pozz

                      Comment

                      • djekicd
                        CBC Početnik
                        • 25.01.2010
                        • 3
                        • Beograd/Zemun

                        #56
                        Re: Sve o anlaserima!!!

                        da ne otvaram novu temu vec cu pokusati ovde da nadjem odgovor.
                        Naime zanima me kako se otvara automat alnasera,u pitanju je bosch a evo i slike pomenutog automata

                        Unapred Hvala i pozdrav za sve clanove !

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #57
                          Re: Sve o anlaserima!!!

                          Zapertlovan je, moraš polako šrafcigerom ili nečim sličnim odvojiti ivicu lima od plastike, onda izadje napolje. Nije problem samo malo strpljenja, nije predvidjen za popravku.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #58
                            Re: Sve o anlaserima!!!

                            Originally posted by marek
                            Jedno pitanje na Yugu anlaser radi samo tak-tak-tak i to sve vreme koliko probam da verglam. Pri tome kada se cuje tak gase se crvene lapice - ulje i sl. Jel u pitanju automat i koliki je posao zameniti ga.
                            Pozz
                            Možće biti i slab akumulator, isto se ponaša. Kad je automat ne radi ni to tak tak...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • milan_g1
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2007
                              • 863
                              • Karaburma

                              #59
                              Re: Sve o anlaserima!!!

                              A zbog cega kada je hladan motor anlaser vrti normalno a kada je vruc jedva okrece? U cemu moze biti problem?
                              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                              Comment

                              • djekicd
                                CBC Početnik
                                • 25.01.2010
                                • 3
                                • Beograd/Zemun

                                #60
                                Re: Sve o anlaserima!!!

                                Originally posted by Dora
                                Zapertlovan je, moraš polako šrafcigerom ili nečim sličnim odvojiti ivicu lima od plastike, onda izadje napolje. Nije problem samo malo strpljenja, nije predvidjen za popravku.
                                Hvala ti puno uspeo sam bez problema.
                                Evo i slika mozda nekome zatreba:


                                Ociscen:

                                Sklopljen:

                                Ofarban:


                                Jos jedanput HVALA i pozdrav

                                Comment

                                Working...
                                X