Udari me struja kad se uhvatim za vrata.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gille
    CBC Senator XXL
    • 24.09.2006
    • 593
    • Belgrado

    #31
    .. na pravim automobilima postoji nešto ovako:



    i u user manualu lepo piše kako se koristi:



    ... normalno, Mazda 323f/BG

    Comment

    • Ivvan
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1574
      • Nis
      • SAAB 9000

      #32
      Da pise u uputstvu,a jel imas ti to na tvojim kolima ???

      Turbos make torque,and torque makes fun

      Comment

      • gille
        CBC Senator XXL
        • 24.09.2006
        • 593
        • Belgrado

        #33
        Ćut bre !!!!!!!!!!

        Naravno da nemam

        Koliko znam ovo su imali samo modeli za USA

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #34
          Jos jedan sa istim problem od pre par 15-ak dana, bolje reci dvoje i moja supruga. Zato pre mogu da progutam pricu sa nekim problemcicem kao onaj sa alternatorom nego sa odecom. Ovaj auto vozim vec tri godine i tek od skoro je pocelo da se desava. Nego kad smo kod onih trakica, gde bi mogle da se nadju ili da li neko zna mozda materijal od koga se prave pa da ih napravim sam!?
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • dandy
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 513
            • Bijeljina-Beograd Medakovic

            #35
            Jako simpaticna tema koja postoji na gotovo svakom forumu.
            Takodje je i problem koji je mnogima bio nejasan dugo vremena, svi su pokusavali da objasne sta je u pitanju, i davali su raznorazna objasnjenja.
            poenta je uo tome da su sva tacna, i da postoji mali milion cinilaca koji dovode do pucketanja tj stvarannja naelektrisanja(cak i nervoza utice na to, vjerovali ili ne)

            "Triboelectric charge" ili triboelektricno praznjenje je odgovorno za "pec". Najizrazenije je po suvom vremenu. Karoserija preuzima naelektrisanje putnika koje se stvara usled trenja izmedju odece i sedista. Naelektrisane je vece u slucaju sintetickih presvlaka i/ili odece. John Chubb je napisao rad na ovu temu:

            http://www.jci.co.uk/Carseats2.html

            a evo jos adresa :





            Takodje ima jos objasnjenja, i to je normalno, stim sto se nekad vise ispoljava nekad ne,
            takodje sto vise elektronike ima u kolima to je veca sansa da pucketa jer se stvara magnetno polje mizerne jacine, ali indukuje struju, i stvara elektricitet.....

            To sto je kolega pitao, od cega ide traka koja visi sa kola, pa pravljene su od bakarnih isprepletanih zica koje su zalivene gumom da bi de dobile trakice koje se tesko kidaju.
            savjet je staviti tu trakicu ispod auta, znaci da se ne vidi, recimo ispod mjenjaca, i problem rijesen....

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              jer se stvara magnetno polje mizerne jacine, ali indukuje struju, i stvara elektricitet.....
              magnetno polje se ne stvara od postojanja elektro uredjaja samo od sebe, niti magnetno polje indukuje struju (banalno sedenjem u autu) a još manje magnetno polje stvara elektricitet.

              elektro magnetno polje može da se stvori u autu radom uredjaja ali to nema nikakvog uticaja na nastanak stati?kog elektriciteta niti navedeno pražnjenje.
              ve? samim tim što je auto non stop u elektro magnetnom okruženju i kada je parkiran i kada nema nikoga unutra, i to mnogo ja?em polju nego što mogu da stvore elektro uredjaji unutar auta.

              isklju?ivi razlog pražnjenja je stati?ki, a kako nastaje (trenjem odredjenih vrsta materijala) je davno rešeno, poznato i opisano u literaturi i potvrdjeno eksperimentima.

              jedini trajni lek je izbor adekvatnih materijala pri izradi interijera auta, odgovaraju?e ode?e koja se nosi zna?i pre svega vrste tkanine.

              u praksi, stvaranje stati?kog je mnogo izraženije kada je suva klima, kada je mala relativna vlažnost vazduha ispod 45%.

              zimi nema problema sa udaranjem struje
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • greywiendog
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2006
                • 421
                • Stara Pazova

                #37
                Originally posted by SAAB PoWeR
                kad izlazis iz auta uhvati se za vrata pre nego dotaknes tlo i nepustaj ih dok ne izadjes
                i nece te udarati
                Potpisujem!
                Meni se isto desavalo, ali sada primenjujem ili ovu metodu ili tako sto imam torbicu bez koje ne izlazim iz kola pa gurnem stakleni deo vrata sa tom torbicom!!! Inace umelo je lepo da me udari...
                Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

                Comment

                • gazda
                  CBC Član
                  • 30.08.2005
                  • 34
                  • Beograd

                  #38
                  Najprostije je da naslonite celu saku na vrata ili na deo istih gde najcesce zatvarate vrata. fora je u tome da sto vecom povrsinom dodirnete ista i pecknje ce biti prakticno neosetljivo. ako dodirnete samo vrhom prsta praznjenje ce biti vrlo bolno.
                  pa sad izvolite i testirajte (ja jesam).
                  pozz
                  440 + KS !!!

                  Comment

                  • zec
                    CBC Senator XXL
                    • 05.01.2005
                    • 450
                    • bgd

                    #39
                    Zar neko vec nije lepo napisao:
                    Pre izlaska iz vozila uhvatis se za vrata, pa onda spustis nogu na zemlju!
                    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                    Comment

                    • Probisvet
                      CBC Senator XXL
                      • 07.06.2005
                      • 423
                      • FRANCUSKA

                      #40
                      Evo sta sam nasao u naftalinu mozda ce neko da iskoristi i uradi kao sto je ovde opisano.

                      http://img514.imageshack.us/img514/2742 ... ikawv1.jpg
                      http://img168.imageshack.us/img168/1951 ... ka1pi7.jpg

                      Comment

                      • SIX
                        CBC Početnik
                        • 25.02.2008
                        • 8
                        • Sombor

                        #41
                        Elektricitet na vratima

                        Od pre par dana kada ugasim auto (Opel Astra Karavan) i uhvatim vrata udari me struja,što nije nimalo prijatno. Drugo što primećujem je da kada dodam gas svetla na farovima pojačaju intenzitet osvetljavanja a kada se gas smanji intenzitet svetla oslabi!!! Molim za savet

                        Comment

                        • Williams
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2006
                          • 556
                          • Beograd- Cerak

                          #42
                          Sto se tice svetala, najverovatnije da ti je akumulator pri kraju, a moguce je i da alternator slabije puni. Da li se desava da tinja lampica baterije na kontrolnoj tabli.

                          To sto te pecne pri izlasku iz automobila je staticki elektricitet, bilo je dosta price na tu temu. Probaj da se drzis za karoseriju dok izlazis ili stavi one gumene provodnike od trolejbusa dole .

                          Comment

                          • SIX
                            CBC Početnik
                            • 25.02.2008
                            • 8
                            • Sombor

                            #43
                            Nije mi se palila lampica na kontrolnoj tabli! Vrlo je moguće da je akumulator slab. Zimus mi je malo teže palio (dizel motor)! Ali primetih danas da mi se upalila lampica za ABS Nisam primetio nikakvih promena prilikom kočenja!! Kada ugasim auto i onda ga upalim onda nesvetli,ali kada vozim neko vreme ona se upali!! O čemu se radi????

                            Comment

                            • SIX
                              CBC Početnik
                              • 25.02.2008
                              • 8
                              • Sombor

                              #44
                              Zaboravi!!! Williams našao sam sve u vezi elektriciteta. Nisam bio dovoljno pažljiv. A vidim da nisam jedini.

                              Comment

                              • Williams
                                CBC Senator XXL
                                • 07.02.2006
                                • 556
                                • Beograd- Cerak

                                #45
                                Moguce da je otisao senzor ABS-a, ali najbolje je da ga prikacis na dijagnostiku pa da budes siguran. Probaj naglo da zakocis pa vidi da li abs funkcionise (pedala kocnice ce malo da poskakuje).

                                Comment

                                Working...
                                X