Ako ti je slabiji accu, hoce iz vise razloga losije da pali... losa varnica, sporije se okrece anlaser...
Max strujni kapacitet akumulatora
Collapse
X
-
ne bih se slozio, jacina varnice ne zavisi od napona aku kod modernih paljenja u zadnjih 20tak godina, verujem da je i na Alfi tako reseno pogotovu sto je noviji model.
kod benzinaca brzina okretanja anlasera nije mnogo bitna, paljene smese se vrsi varnicom a ne kompresijom vazduha.
dakle, ako lose pali hladan motora treba naci uzrok kvara, takvom ponasanju.
i sa novim aku ostaje isti problem ako se ne pronadje uzrok.
45Ah je dosta mali aku, ja bih savetovao da uzmes 63Ah ili bar minimum 55Ah a iz razloga sto ima puno elektrike u autu radi komfora a zaliha energije je uvek dobrodosla.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Moracu da probam sa 55 Ah, za 63 Ah nema mesta. Jedino ne znam da li bi mogli oni sa manjom osnovom a visociji kao sto su u nekim japanskim vozilima.Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickne bih se slozio, jacina varnice ne zavisi od napona aku kod modernih paljenja u zadnjih 20tak godina, verujem da je i na Alfi tako reseno pogotovu sto je noviji model.
kod benzinaca brzina okretanja anlasera nije mnogo bitna, paljene smese se vrsi varnicom a ne kompresijom vazduha.
dakle, ako lose pali hladan motora treba naci uzrok kvara, takvom ponasanju.
i sa novim aku ostaje isti problem ako se ne pronadje uzrok.
45Ah je dosta mali aku, ja bih savetovao da uzmes 63Ah ili bar minimum 55Ah a iz razloga sto ima puno elektrike u autu radi komfora a zaliha energije je uvek dobrodosla.
Nadam se da ce makar sto se tice kapaciteta biti u redu jer za veci akumulator nema mesta, ovaj je knap.Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave
Comment
-
-
Pre neki dan je odzvonilo akumulatoru na mom Peugeotu. Drugo-trece verglanje na oko 0 stepeni i crce.
I odlucim ja da odradim ono sto sam planirao, da prebacim iz Renaulta Bosch-a od 60Ah, a da dizelasa obradujem sa 74Ah. Ali kad sam video koliko je ono cudoviste od 74Ah, malo sam posustao. Ko da cu kamion da palim!?
Ljudi, kako da resim problem prostora u Renou za akumulator od 74Ah?
Tamo ima prostora za akumulator 24 x 18cm, a ovo sto se prodaje je 28 x 18cm. Ne mogu da verujem da sam se ja jedini suocio sa ovim problemom.
Dizelasi, sta vi vozate pod haubom? Moze li se zimi sa 60Ah i koliko dugo?Renault Megane I, 1.9dCi AIR
Peugeot 405, 1.6l
Comment
-
-
hm, 74Ah je po meni malo za dizelasa, za pravu zimu.
za ovo sada toplo vreme sasvim ok, ali na -25C kapacitet opada pa ce biti jedva 25-30Ah.
ja dok sam vozio dizela sam uvek stavljao 88Ah aku, i nikada nisam imao problema zimi oko struje.
sada u benzincu imam 72Ah aku, upravo radi rezerve kapaciteta ako bi se kod nas ponovo pojavila zima.
60Ah je mozda ok za blage uslove rada (slabije anlasere).
tacnije biniji je podatak od CCA, Amperima koje aku moze da isporuci pri -20C, oko 500Ampera ili vise pa ce paljenje ujutru biti osigurano bez muke.
posto ni zime vise nisu hladne, mozda je i ranije iskustvo neprimenljivo za sadasnje uslove...volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
A gde ima taj Exide? I kako mogu da ga spakuju u velicinu 55ah?
Originally posted by WizBio pobednik nekog zimskog testa akumulatorima,16 firmi valjda medju njima Bosh,Vatra,Exide...Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Exide uvoznik... http://www.andreja.co.yu/2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanA gde ima taj Exide? I kako mogu da ga spakuju u velicinu 55ah?
Originally posted by WizBio pobednik nekog zimskog testa akumulatorima,16 firmi valjda medju njima Bosh,Vatra,Exide...
Comment
-
Comment