Da krene, veliki eo uta ima opciju da se iz kabine steluje visina svetla preko preklopnog prekdaca koji u sebi sadrzi par otpornika sa fiksnim vrednostima.
Princip rada je sledeci.
Sam motor je jedan servo motor, analagni, sa aktuatorm.
Nacin rada je da u motoru postoji linijski potenciometar sa diferencijalnim pojacvachem koji parira poziciju aktuatora prema zadatoj vrednosti iz preklopnika u kupeu.
Dakle jedan digitalni potenciometar bi mogao zameniti sadasnji preklopnik.
Pitanje je koje fizichke referense bi postavili za ulazne signale za potenciometar.
Recimo da na danasnjim autima koji imaju fabricka Xenon osvetljenja sistem uzima u obzir:
1 poziciju prednjeg vesanja
2. poziciju zadnjeg vesanja
3. brzinu auta
to su 3 osnovna parametra koja se koriste u klasicnim i najprostijim sistemima.
Ugao svetla je kroz ovo definisan iz izvora 1 i 2 kao primarni i usima u obzir da li je auto opterecen sa teretom, cimanje prilikom naglog ubrzanja itd itd.
Faktor 3 se koristi primarno za korekciju napona pogonskog motora gde motor razlicito brzo uspeva da odrzi zadatu vrednost.
No, ovakav sistem pored extra senzora i programske elektronike nije jednostavan za izvesti.
I pored toga imaju primedbu na samom prevoju, izlaska sa uzbrdice na vrh i isto tako u donjoj amplitudnoj tacki ulegnuca na putu.
Koji put bi izabrali za konverziju standardnog manuelnog sistema ?
Racunajte na sve uslove koje pokrivaju automatski sistemi da moraju da budu pokriveni, takodje na sto jeftiniju izvodbu istog gde bi eventualno moglo da se izvede lako u DIY modelu.
Svaki rebus ima resenje, ma kako da zvuchi
Princip rada je sledeci.
Sam motor je jedan servo motor, analagni, sa aktuatorm.
Nacin rada je da u motoru postoji linijski potenciometar sa diferencijalnim pojacvachem koji parira poziciju aktuatora prema zadatoj vrednosti iz preklopnika u kupeu.
Dakle jedan digitalni potenciometar bi mogao zameniti sadasnji preklopnik.
Pitanje je koje fizichke referense bi postavili za ulazne signale za potenciometar.
Recimo da na danasnjim autima koji imaju fabricka Xenon osvetljenja sistem uzima u obzir:
1 poziciju prednjeg vesanja
2. poziciju zadnjeg vesanja
3. brzinu auta
to su 3 osnovna parametra koja se koriste u klasicnim i najprostijim sistemima.
Ugao svetla je kroz ovo definisan iz izvora 1 i 2 kao primarni i usima u obzir da li je auto opterecen sa teretom, cimanje prilikom naglog ubrzanja itd itd.
Faktor 3 se koristi primarno za korekciju napona pogonskog motora gde motor razlicito brzo uspeva da odrzi zadatu vrednost.
No, ovakav sistem pored extra senzora i programske elektronike nije jednostavan za izvesti.
I pored toga imaju primedbu na samom prevoju, izlaska sa uzbrdice na vrh i isto tako u donjoj amplitudnoj tacki ulegnuca na putu.
Koji put bi izabrali za konverziju standardnog manuelnog sistema ?
Racunajte na sve uslove koje pokrivaju automatski sistemi da moraju da budu pokriveni, takodje na sto jeftiniju izvodbu istog gde bi eventualno moglo da se izvede lako u DIY modelu.
Svaki rebus ima resenje, ma kako da zvuchi

Comment