Ulja ima na maksimumu.Kada je to pocelo da mi se cuje,mislio sam da je lose ulje jer sam sa njim presao oko 3000km,a auto se uglavnom vrti do 7000rpm,uradio sam servis sa SELENIA 10w40 (polusintetika) i zvuk se i dalje cuje bez razlike u jacini.Imam unutra manometar za pritisak ulja i pritisak je manji nego sto bi trebao,ali nije bas jako mali u leru je oko 0.5bara,na normalnoj voznji oko 2,a na 7000rpm je skoro 4bara,ali preko 4 nema sanse da redje.Cuo sam da su stari stojadini znali da pale lampicu za ulje kad se ostrije udje u krivinu,ali kod mene se nikada ne pali lampica,znaci na alnasovanju vec ugasi lampicu za pritisak.
Cudan zvuk Yugo 1.5
Collapse
X
-
uh, nesto su mi mnogo mali ti pritisci u motoru ( i to jos sa srednje gustim uljem). ja bih ocekivao oko 1-1,5 bara na leru, 2-5 u srednjim obrtajima i oko 6 bara na tih 7000 rpm.
meni lici da su zazori u lezajevima preveliki s obzirom na toliki pad pritiska ulja.
samo mi lici, ne znam tacne fabricke podatke bas za taj motor.
koliko imakm taj motori iza sebe, da li je moguce da je prolupao ?
da li je pumpa za ulje ispravnnih zazora, mozda je ona istrosena pa zeza i slabo pumpa ?
javlja mi se nekoliko pitanja koje bih ja proveravao jedno po jedno da bi pouzdano mogao da ogranicim poreklo smetnje.
nadam se da gresim, da je neka sitnica. to je novi (remontovan motor) ili polovan ?volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Motor sam kupio od una 75ie serijski broj je (149 c 1000),motor je 91-92.godiste.Ne znam u kakvom je stanju uljna pumpa,jer nisam otvarao donji deo motora.Glavu sam skidao kada mi je stigao par ventila(nista strasno),i tada sam gledao stubline i bile su ko nove.Inace motor je u dobrom stanju,mozda se moze reci cak i u odlicnom.Kod mene je nekih 5000km.Mislim da nije prolupao jer se necuju lezajevi,i motor je malo bucniji nego sto bi trebao,ali vrti se dobro,cak sto je veci broj obrtaja to lepse radi,dovoljno je da ga pokidam 10-ak kilometara i auspuh pobeli ko sneg.Evo slike kada je skidana glava [img][/img] Evo i izduvne grane kada su ventili bili pokrivljeni pa nisu bas dihtovali [img]
[/img]
Comment
-
-
Imam unutra manometar za pritisak ulja i pritisak je manji nego sto bi trebao,ali nije bas jako mali u leru je oko 0.5bara,na normalnoj voznji oko 2,a na 7000rpm je skoro 4bara,ali preko 4 nema sanse da redje
...meni je prvo na pamet pala pumpa za ulje, ali i ovo sto kaze brick nije iskljuceno...
Comment
-
-
To je i meni prvo palo na pamet,da je mozda ne ispravan manometar,ali izgleda da je ispravan jer ja imam elektronski manometar (davac je na bloku),pa sam nabavio jedan klasican (ulje ide kroz cev do satica) i taj drugi je pokazao iste vrednosti,sto znaci da je stvarno mali.Za koji dan cu namontirati na drugog Yuga manometre za ulje da budem 100% siguran da ne lazu manometri.
Comment
-
-
Sto se tice onog cudnog zvuka o cemu sam pisao,taj zvuk je proizvodio anlaser.Anlaser je u katastrofalnom stanju tako da ceo rotor sa bendiksom ima lufta oko 1-2cm,odnosno i pri najmanjoj sili u desnoj krivini rotor u anlaseru se pomerao u levo za oko 1-2cm i onaj mali zupcanik je kacio od venac na zamajcu i tako se proizvodio onaj zvuk.Sto je najgore to sam tek provalio kada sam izvadio ceo motor iz auta,tako da sam sada vratio 45-icu,a onaj 1.5 trebam da rastavljam i malo da ga "turpijam"
,dok ne odradim sve kako treba ne vracam ga u auto
.
Hvala svima koji su pokusali da lociraju kvar na 1.5 motoru
Comment
-
-
Originally posted by Yugo SportVacuum range: 12-16
A stepen kompresije skromih 8.5 : 1
A ja sam merio kompresiju i bila je 12bar-a,pa me interesuje kolika je kompresija bila kada je motor bio nov??
Comment
-
Comment