Delija >> Izvini za problematiku sa karburatorima, zadnji put sam imao kontakt sa karburatorom pre 20 god , srecom da imas problema da se covek podseti
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Sad sam bio dole do auta i prvo sto sam primetio je da je filter i dalje pun do pola.
Sto se tice te membrane i 4 srafa sa leve strane (gledano od soferke ka napred, zar ne?) ona (tj. taj deo karburatora) jeste vrlo malo zamascena okolo, ali vise mi se cini od glavnog dihtunga karburatora koji malcice pusta (posle par hiljada km), nego od same membrane (vise je masno, nego vlazno i vise mirise na ulje nego na gorivo), posto bi se videlo na onom limcicu ispod bar malo da je vlazno, a ono nista. Ipak u loncicu karburatora stane dosta goriva, ne moze to tek tako da nestane, majku mu. Ispari, al' mora da ostane masna fleka. Zar ne?
Nisam bas vican (jednostavno do sad sam dosta malo cackao oko auta), al' sledeci put kad me bude zezao, otvoricu karburator da vidim da li ima goriva unutra. To mi izgleda ne gine.
BTW, primetio sam jos da je veca sansa da ujutru zeza ako se dosta spusti temperatura preko noci.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Ne moras da ga otvaras. Ujutro skini poklopac filtera i rukom daj gas na karburatoru ili samo pomeri polugu ajnspric membranice. Ako ima goriva, kroz tanku cevcicu koja je u grlu karburatora ce da krene tanak mlaz.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Nece to da CURI CURI sa spoljnog dela membrane (kap-kap-kap). moze i samo da isparava, svejedno je. membrana ti je dzab dzabe, a inace CEO IPM NOV ti je oko 2500din.
@Uros Piperski
Mislis pre nego sto ga kresnem ili posle kad zariba?
Pretpostavljam ovo prvo.
@dekideki
Ma nije sad da pliva u ulju , nego je malcice zaprljan oko dihtunga koji spaja gornji (koji se skida kada se otvara) i donji deo karburatora.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
ne, benzin nije mastan vec obrnuto on rastvara masnoce.
dakle, kada ispari benzin ne ostavlja tragove, ili su oni minimalni.
dekideki ti je dao precizan odgovor sta i kako...ja bih njega poslusao.
sto se IPMa tice on podseca samo na Webera, velike su razlike i u kvalitetu materijala, preciznosti izrade, detaljima regulacije protoka vakuuma i uopste krajnjem rezultatu u radu motora.
sve na Yugu je kopija necega i necijeg proizvoda, do poslednjeg srafcica ali je nacin kako je to uradjeno u kvalitativnom smislu bitno razlicit od orginiala.
btw, bio sam u samoj fabrici IPM u nekoliko navrata tokom 80tih i ono sto sam video me je jos vise uverilo da je to daaaaleko od fabrike- ne postuje se tehnoloska disciplina a bez nje je i rezultat hm....substandardni kvalitet. (krzave ivice na spojevima, povrsinske rupice u materijalu, porozonost, dihtunzi ne bas pasent po meri i ravnomerne debljine, srafove radnik steze rukom napamet umesto moment kljucem, dizne se ne kalibrisu, itd..... puno toga bih ja zamerio za jednu nazovi fabriku).
probaj da sam resisi problem sa karburatorom a ako ne uspes ja bih razmisljao u pravcu da kupim novi (kosta kao rezervoar benzina) koji ce brzo da se otplati kroz smanjenje curenja benzina napolje, bolji rad, manju potrosnju auta, manje nerviranja, veca pouzdanost itd...
ajd sa srecom, barem je karburator ekstra jednostavna sprava samo da malo udjes u stos gde i kako putuje vazduh, benzin i vakuum unutar kanalica i komora.
Odem ja oko 14h (tada sam ustao ) do njega, otvaram haubu, i onako sav ozaren pogledam u pravcu filtera za gorivo, a on nacisto suv. Skinem poklopac filtera, spricnem 4-5 puta sajlom gasa - prska gorivo. 100% siguran da nece da upali zbog pumpe, povlacim saug, kresem i palim ga iz prve???
Onda sam ga provozao malo da ga opasno podgrejem i da ga pustim da se hladi do sutra (juce sam ga palio na pola ciklusa, pa ga je to valjda zbunilo ), posto mi danas nece trebati auto.
Pitanja:
1. gde je otislo gorivo iz filtera za gorivo? Da li je isparilo u karburator (po meni stvarno manje verovatno) ili se vratilo u rezervoar i da li je to normalno?
2. Da nisam problem sprecio time sto sam spricnuo gorivo 4-5 puta sajlom gasa, posto nikad ne stiskam gas pre paljenja?
3. Da li ima veze sa time sto nocas nije bilo toliko hladno? (desavalo mi se da zeza i kad je napolju toplo, al' je tu noc bilo vrlo hladno)
p.s. Nocas sam malcice pritegao srafove na onoj membrani, koju mi je dekideki pominjao, al' cisto sumnjam da ima veze sa time, posto tada vec nije radio nekih 8 sati.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
1.Gorivo se vratilo u rezervoar. Moguce je da ventil na pumopu ne zaptiva bas najbolje.
2.Moguce je da si tako sprecio problem. Ja uvek tako palim benzinske karburatorske motore.
3.Ne verujem
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment