Opet nesrecni Yugo :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #16
    Pazi kad sam 100% siguran da je to.

    Molim i drugi put.
    Imam dugogodisnje iskustvo sa tim karburatorom... samo to
    .

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Ovo sto je dekideki napisao, ima smisla.

      Delija >> Izvini za problematiku sa karburatorima, zadnji put sam imao kontakt sa karburatorom pre 20 god , srecom da imas problema da se covek podseti
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Delija
        CBC Senator XXL
        • 29.08.2005
        • 310
        • NS
        • plavi auto

        #18
        Sad sam bio dole do auta i prvo sto sam primetio je da je filter i dalje pun do pola.

        Sto se tice te membrane i 4 srafa sa leve strane (gledano od soferke ka napred, zar ne?) ona (tj. taj deo karburatora) jeste vrlo malo zamascena okolo, ali vise mi se cini od glavnog dihtunga karburatora koji malcice pusta (posle par hiljada km), nego od same membrane (vise je masno, nego vlazno i vise mirise na ulje nego na gorivo), posto bi se videlo na onom limcicu ispod bar malo da je vlazno, a ono nista. Ipak u loncicu karburatora stane dosta goriva, ne moze to tek tako da nestane, majku mu. Ispari, al' mora da ostane masna fleka. Zar ne?

        Nisam bas vican (jednostavno do sad sam dosta malo cackao oko auta), al' sledeci put kad me bude zezao, otvoricu karburator da vidim da li ima goriva unutra. To mi izgleda ne gine.

        BTW, primetio sam jos da je veca sansa da ujutru zeza ako se dosta spusti temperatura preko noci.
        Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #19
          Ne moras da ga otvaras. Ujutro skini poklopac filtera i rukom daj gas na karburatoru ili samo pomeri polugu ajnspric membranice. Ako ima goriva, kroz tanku cevcicu koja je u grlu karburatora ce da krene tanak mlaz.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • dekideki
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1914
            • Beograd

            #20
            Nece to da CURI CURI sa spoljnog dela membrane (kap-kap-kap). moze i samo da isparava, svejedno je. membrana ti je dzab dzabe, a inace CEO IPM NOV ti je oko 2500din.

            ulje na karburatoru??? au.

            sad nisam vise siguran 100%. idemo na 99%...

            mislio sam da ces da sacekas da svane...

            Pozdrav pisemo se sutra. javi sta si uradio
            .

            Comment

            • Delija
              CBC Senator XXL
              • 29.08.2005
              • 310
              • NS
              • plavi auto

              #21
              @Uros Piperski
              Mislis pre nego sto ga kresnem ili posle kad zariba?
              Pretpostavljam ovo prvo.


              @dekideki
              Ma nije sad da pliva u ulju , nego je malcice zaprljan oko dihtunga koji spaja gornji (koji se skida kada se otvara) i donji deo karburatora.
              Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #22
                Tako je, pre nego sto kresnes. Da vidis da li ima goriva. To je pouzdanije od gledanja u filter.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Delija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.08.2005
                  • 310
                  • NS
                  • plavi auto

                  #23
                  Verovatno sam vec dosadan, al' k'o pita ne skita , a stvarno se nisam baktao sa ovakvim stvarima. Ocigledno je vreme je da pocnem...

                  Znaci kad skinem gornji poklopac i filter za vazduh, kroz otvor ce se videti da li curka gorivo kad stisnem (povucem ) gas.

                  Danke!
                  Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #24
                    Tako je. Nema potrebe da skidas filter, ima jednu veeeliku rupu u sredini kroz koju se lepo vidi
                    mada ne skodi, naravno


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Delija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.08.2005
                      • 310
                      • NS
                      • plavi auto

                      #25
                      Pazi stvarno, rupa je na sred srede...

                      p.s. Nije lose ukljuciti malo i mozak, bar s'vremena na vreme.
                      Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #26
                        Ma ja s vremena na vreme to i uradim, ali lepse mi onako


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          al' mora da ostane masna fleka. Zar ne?
                          ne, benzin nije mastan vec obrnuto on rastvara masnoce.
                          dakle, kada ispari benzin ne ostavlja tragove, ili su oni minimalni.

                          dekideki ti je dao precizan odgovor sta i kako...ja bih njega poslusao.

                          sto se IPMa tice on podseca samo na Webera, velike su razlike i u kvalitetu materijala, preciznosti izrade, detaljima regulacije protoka vakuuma i uopste krajnjem rezultatu u radu motora.
                          sve na Yugu je kopija necega i necijeg proizvoda, do poslednjeg srafcica ali je nacin kako je to uradjeno u kvalitativnom smislu bitno razlicit od orginiala.

                          btw, bio sam u samoj fabrici IPM u nekoliko navrata tokom 80tih i ono sto sam video me je jos vise uverilo da je to daaaaleko od fabrike- ne postuje se tehnoloska disciplina a bez nje je i rezultat hm....substandardni kvalitet. (krzave ivice na spojevima, povrsinske rupice u materijalu, porozonost, dihtunzi ne bas pasent po meri i ravnomerne debljine, srafove radnik steze rukom napamet umesto moment kljucem, dizne se ne kalibrisu, itd..... puno toga bih ja zamerio za jednu nazovi fabriku).


                          probaj da sam resisi problem sa karburatorom a ako ne uspes ja bih razmisljao u pravcu da kupim novi (kosta kao rezervoar benzina) koji ce brzo da se otplati kroz smanjenje curenja benzina napolje, bolji rad, manju potrosnju auta, manje nerviranja, veca pouzdanost itd...

                          ajd sa srecom, barem je karburator ekstra jednostavna sprava samo da malo udjes u stos gde i kako putuje vazduh, benzin i vakuum unutar kanalica i komora.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Delija
                            CBC Senator XXL
                            • 29.08.2005
                            • 310
                            • NS
                            • plavi auto

                            #28
                            E ovaj jugic me bas zeza u zdrav mozak...

                            Odem ja oko 14h (tada sam ustao ) do njega, otvaram haubu, i onako sav ozaren pogledam u pravcu filtera za gorivo, a on nacisto suv. Skinem poklopac filtera, spricnem 4-5 puta sajlom gasa - prska gorivo. 100% siguran da nece da upali zbog pumpe, povlacim saug, kresem i palim ga iz prve???

                            Onda sam ga provozao malo da ga opasno podgrejem i da ga pustim da se hladi do sutra (juce sam ga palio na pola ciklusa, pa ga je to valjda zbunilo ), posto mi danas nece trebati auto.


                            Pitanja:
                            1. gde je otislo gorivo iz filtera za gorivo? Da li je isparilo u karburator (po meni stvarno manje verovatno) ili se vratilo u rezervoar i da li je to normalno?

                            2. Da nisam problem sprecio time sto sam spricnuo gorivo 4-5 puta sajlom gasa, posto nikad ne stiskam gas pre paljenja?

                            3. Da li ima veze sa time sto nocas nije bilo toliko hladno? (desavalo mi se da zeza i kad je napolju toplo, al' je tu noc bilo vrlo hladno)



                            p.s. Nocas sam malcice pritegao srafove na onoj membrani, koju mi je dekideki pominjao, al' cisto sumnjam da ima veze sa time, posto tada vec nije radio nekih 8 sati.
                            Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #29
                              1.Gorivo se vratilo u rezervoar. Moguce je da ventil na pumopu ne zaptiva bas najbolje.
                              2.Moguce je da si tako sprecio problem. Ja uvek tako palim benzinske karburatorske motore.
                              3.Ne verujem


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Potpisujem se na Urosa

                                Vidi, ima tih filtera sa nepovratnim ventilom
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X