Opet nesrecni Yugo :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delija
    CBC Senator XXL
    • 29.08.2005
    • 310
    • NS
    • plavi auto

    #31
    1. Pa jel' i to onda eventualno moze da bude problem koji trazim? Da je ovaj put upalio zato sto nivo nije bas skroz pao? Ako se dobro secam, ranije, kad god sam otvarao haubu, filter za gorivo je bio polu pun.

    2. Pa nista onda, da probam da ga palim uvek tako sto prvo malo pumpam gas? Ne smeta mu to? Da nece tako da pre****? Matorac mi rece da bas to ne radim??? Jel' to ima veze sa prelivanjem koje ste mi pomenuli?

    4. I dalje me muci miris goriva u kabini...
    Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #32
      Sto se tice mirisa goriva u kabini, rekao sam ti vec ranije.
      Jos malo o tome...
      Imas dva creva koja od vrha rezervoara idu do vrha nalivne metalne cevi. jedno ulazi u nju (deblje), a iz njega ide malo crevce koje je odusak za rezervoar (na njega idu isparenja). ono bi trebalo da je sprovedeno VAN kabine auta, odnosno pored cepa za nalivanje, ili niz nalivnu cev do nivoa patosa kola - kod novijih modela zastave.
      e TO MALO CREVO ti je SMRDA
      Ako se otkacilo, nemas ga uopste, ili nije sprovedeno napolje, kroz plasticni tapacirung koji ide preko zadnjeg kosa ti se uvlaci u kabinu...

      video 3 puta vec...

      meni se desava da je sve na mestu, i ne bi trebalo da se ista ikad oseti, ali - JOS JEDANPUT da ponovim - oseca se kad ga nalijem pun. sipam do pola i nikad vise smrad
      .

      Comment

      • Delija
        CBC Senator XXL
        • 29.08.2005
        • 310
        • NS
        • plavi auto

        #33
        E pa majku mu bozju imperijalisticku...

        Upravo sam iskusio da mi se problem desio samo 2 sata posle prethodne voznje, znaci nije se skroz ni ohladio.

        Filter za gorivo je bio polupun (znaci nije pao nivo), a u karburatoru je bilo goriva (opet sam skinuo poklopac filtera za vazduh i povukao sajlu gasa da vidim da li prska). 3 puta sam verglao i nista, a onda sam otvorio filter da proverim gore navedeno. Kad sam se vratio u auto i ponovo zaverglao, upalio je. Posle u voznji sve normalno.



        Nego sad sam se setio i ona 2 puta kad mi se auto posle krace voznje ugusio i tek posle 5-10min sam mogao da ga upalim. Napominjem da se nekako drugacije ugusio, nego kad me je zezala zapusena dizna na karburatoru. Tada sam ga lako ponovo upalio. Ovaj put kao da mi je jednostavno nestalo goriva.

        Jedan od ta 2 puta sam ga (kad sam ga upalio na misice i malo vozio) bio ponovo ugasio na kratko (keva bila u prodavnici) i kad sam ga palio opet sam morao gas do daske. Par puta sam uspeo da ga sprecim da se ugusi tako sto sam ga osetio pa sam nabio gascinu, a to je uglavnom bilo posle problematicnog starta, osim jednom kad sam normalno krenuo i ugusio mi se posle 300-400 metara dok je jos bio pod slabim saugom. Ni gas mi nije pomogao. Jedva sam ga upalio posle 10min. Naravno, nisam non-stop verglao, vec sa pauzama.
        Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

        Comment

        • Delija
          CBC Senator XXL
          • 29.08.2005
          • 310
          • NS
          • plavi auto

          #34
          @dekideki
          Pa sad pre 2 nedelje sam menjao ceo rezervoar i sva creva. Cisto sumnjam da covek nije sproveo tamo gde treba, pogotovo zato sto je i sam pominjao da se svega nagledao.
          Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

          Comment

          • dekideki
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1914
            • Beograd

            #35
            tebi ne valja pretpaljenje, mozda je i do toga.

            proveri da ti se nije pomerio razvodnik (hoce da se desi slucajno ako nije bas stegnut dobro, a menjas svecice ili nesto ceprkas tu oko njega).
            meni se to desilo i bas se tako ponasao. kad sam prestelovao pretpaljenje, auto odlepio

            aj proveri i to

            Sto se creva tice, ma znam ja sve majstore. samo kad VLASNIK sredjuje svoj auto, sredi ga bez viska delova na kraju. sto puta sam doziveo. za stelovanje motora, za kocnice, ma skoro za sve. uvek se malo opuste kod manje bitnih stvari. jedno crevo? ma nek zdiba, ko ga ****
            .

            Comment

            • Lucky
              CBC Veteran
              • 08.12.2004
              • 184
              • Prokuplje

              #36
              Vidi, neka ti spricanje 2-3 puta pedale gasa pre svakog jutarnjeg (pod sauhom) paljenja, postane navika...

              E sad, pogledaj prvo filter da nije okrenut u suprotnom smeru (strelica treba da je u pravcu karb.) ili jednostavno kupi neki kvalitetniji, ja sa Fradovim metalnim imam dobra iskustva

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #37
                A da nemas problem sa viskom goriva, a ne sa manjkom?


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Delija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.08.2005
                  • 310
                  • NS
                  • plavi auto

                  #38
                  Sad sam se sat vremena lomatao oko auta i osim zakljucka da svaki auto u komsiluku moze bez problema da bude obijen (nikome, al' bas nikome nije bilo cudno sto neko u 2 sata nocu ceprka oko auta! ), pipkajuci i razgledajuci okolo (verovali ili ne, neke stvari se mnogo bolje vide nocu sa lampom, nego preko dana kad upece sunce!), napipao sam da je AC pumpa relativno vlazna/zamascena sa donje strane, medjutim, posto su mi ruke vec smdrele na svasta, a nos oguglao , ne mogu sa 100% sigurnosti da tvrdim da je benzin, al' ne vidim sta bi drugo bilo (pomesalo se sa prasinom).

                  Sorry, sto vas gnjavim, momci, al' imam utisak da cu pored vas stvarno svasta nauciti.
                  Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                  Comment

                  • Delija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.08.2005
                    • 310
                    • NS
                    • plavi auto

                    #39
                    Originally posted by Yugo Sport
                    Vidi, neka ti spricanje 2-3 puta pedale gasa pre svakog jutarnjeg (pod sauhom) paljenja, postane navika...

                    E sad, pogledaj prvo filter da nije okrenut u suprotnom smeru (strelica treba da je u pravcu karb.) ili jednostavno kupi neki kvalitetniji, ja sa Fradovim metalnim imam dobra iskustva
                    Ma znam da su metalni bolji od plasticnih, al' ovako bar mogu da vidim "koliko je sati". Da nije ovaj plastikaner, vraga bi video da nesto na relaciji AC pumpa - crevo - filter za gorivo ne stima.


                    BTW, u konsultaciji sa matorcem, pazaricu za pocetak novi filter i crevo (to je najjeftinije, a i tako ne bi bilo lose da se promeni), pa onda idem dalje...
                    Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #40
                      Cuj...a da ti njemu odradis jedan karb tunning,na sledeci naci......
                      meni pomoglo kod dva auta...jedan bio jugo.

                      1.Skini poklopac filtera za vazduh i donji deo kucista skini..da ostane go karb.
                      2.upali auto i kad se lepo zagreje...daj jak gas i onda ga naglo zagusi rukom,ali nedaj dase ugasi ...pa ga muci tako 10-20 puta.
                      znaci jak gas 5-6000 rpm naprimer,pa onda drzis gas i dlan preko u**** da pocen da se gusi i skoro ugasi,ali nepustaj gas...
                      ako ti se slucajno ipak ugasi, ti ga upali pa ponovo....
                      tako ces dobro da ga izduvas i resis manja zacepljenja u karburatoru...
                      probaj meni pomoglo garantovano....a nista nekosta...

                      znaci kad ga palis....ujutro,prvo paljenje..
                      1.pun sauk,ili malo manje od pun.
                      2.naspricaj 3-4 puta nogom gas ostro
                      3.drzi stisnuto kvacilo
                      4.verglaj bez gasa
                      5.kad upali...eventualno koriguj sauk(smanji malo ili pojacaj)koliko da neradi ono " vum vum",kao da stenje.i nediraj nozni gas jedno 30 sec. niti pustaj kvacilo.
                      i to je to ...

                      ajd odradi mu serbian tunning na karbu pa javi promene.

                      pozdrav.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Delija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.08.2005
                        • 310
                        • NS
                        • plavi auto

                        #41
                        Otisao u karburator servis, pa cemo da vidimo...

                        Thanx!!!
                        Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                        Comment

                        • Delija
                          CBC Senator XXL
                          • 29.08.2005
                          • 310
                          • NS
                          • plavi auto

                          #42
                          Izgleda da je to resilo problem...

                          Iglicasti ventil je zezao, pa je dolazilo do prelivanja, a i membrane su promenjene.
                          Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #43
                            Lepo ja rekoh da imas problem sa viskom goriva

                            Je l\' sad sve ok? Koliko te je kostao servis karburatora?


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Delija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.08.2005
                              • 310
                              • NS
                              • plavi auto

                              #44
                              Hvala lepo, rekoh ja odmah da sam na pravi forum nabasao!

                              Za sada je sve OK, a platio sam 1100 din + \"dobio\" sam neki plastican filter za gorivo... Nema nigde u NSu jeftinije.

                              Kad budem bio pri kinti, pazaricu i novu AC pumpu, zbog onog vracanja goriva.




                              Problem sa zveckanjem ventila sam prebacio u posebnu temu...
                              Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #45
                                Zveckanje se desava zbog nepravilne krivulje palenja, ne zbog ventila.

                                Comment

                                Working...
                                X