savet -ventili

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Proka Azanja262
    CBC Član
    • 10.12.2010
    • 24
    • Azanja

    #16
    Re: savet -ventili

    Originally posted by SANJA0708
    Auto normalno vuče,pali...potrošnja je od 9-11 zimi,što mislim da je normalno.Ono zašto to radim je curenje ulja kod kućišta bregaste što me užasava .Nije neka investicija,ali vidim da motor je počeo na iber da duvka.Kad je hladan na iberu nema dima.Nisam primetio nikakvog dima na aupuhu bilo kakve boje.Ubeđen sam da je sve to posledica glave.
    Moj ti je savet prijatelju da ne cackas mecku.To sto ti curi ulje resi tako sto ces da zamenis dihtung i to je to.Nemoj da otvaras motor bez potrebe.Ako lepo vuce,pali-ne diraj ga. Koje ujle koristis? Pozdrav.

    Comment

    • SANJA0708
      CBC Član
      • 06.12.2009
      • 89
      • paraćin

      #17
      Re: savet -ventili

      Koristim Ina 15w-40,bela kantica!Na oko1500km sam dolio od minimuma do maksimuma,ali to je i potrošnja ulja i gubljenje ulja na oba mesta(benz pumpa i kućište bregaste)!

      Comment

      • alexa05
        CBC Senator XXL
        • 23.07.2006
        • 1769
        • Smederevo
        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

        #18
        Re: savet -ventili

        Originally posted by M-power
        Zastavin motor hoce da dimi na iberu a da motor bude zdrav i da ne trosi ulje.
        Mala ispravka, tacnije bi bilo reci nov
        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

        Comment

        • banebg81
          CBC Veteran
          • 26.06.2008
          • 195
          • Beograd

          #19
          Re: savet -ventili

          To najverovatnije curi na semringu bregasti, to se lako menja i posle će biti u redu.
          Nisam baš razumeo koliko ulja dospeš od zamene do zamene i koliki je interval zamene?

          Nisi odgovorio ni koliko prelaziš, koliko su duge relavice, režim vožnje ....

          A to ulje ina mislim da je delta5, trebalo bi da nije loše...

          Pozdrav

          Comment

          • Proka Azanja262
            CBC Član
            • 10.12.2010
            • 24
            • Azanja

            #20
            Re: savet -ventili

            Probaj ako hoces da sipas Bergoline 20w60 ili 15w40.Ja vec godinama koristim to ulje i ekstra je.Dim na iberlaufu hoce da se pojavi i zbog loseg ulja (uverio sam se na licnom primeru).

            Comment

            • SANJA0708
              CBC Član
              • 06.12.2009
              • 89
              • paraćin

              #21
              Re: savet -ventili

              Nije semering bregaste,ne leži lepo benzinska pumpa(standardan problem kod Zastava).Doliva se oko 300 grama ,misim,na 1000 kom plus-minus 50 grama.Ima i kratkih relacija poso-kuća ima i dužih.Odavno me je prošlo vreme "cepanja" i turiranja.Pošto imam obrtaljku retko kad predjem 3000rpm.Za cepanje su u garaži 136ks od drugog auta.
              E sad,moja zamisao je da uradim glavu,ventile,vođice,dihting glave,obrau glave,jer mislim da ću prodajom da izvučem sve pare pošto će auto da se proda ovde u PN!
              Danas sam zvao jedan Fiat uno 1.0ie sa 230000km,i troši 2 litra ulja na 7500km,od zamene do zamene!!!

              Comment

              • banebg81
                CBC Veteran
                • 26.06.2008
                • 195
                • Beograd

                #22
                Re: savet -ventili

                Originally posted by SANJA0708
                Nije semering bregaste,ne leži lepo benzinska pumpa(standardan problem kod Zastava).Doliva se oko 300 grama ,misim,na 1000 kom plus-minus 50 grama.Ima i kratkih relacija poso-kuća ima i dužih.Odavno me je prošlo vreme "cepanja" i turiranja.Pošto imam obrtaljku retko kad predjem 3000rpm.Za cepanje su u garaži 136ks od drugog auta.
                E sad,moja zamisao je da uradim glavu,ventile,vođice,dihting glave,obrau glave,jer mislim da ću prodajom da izvučem sve pare pošto će auto da se proda ovde u PN!
                Danas sam zvao jedan Fiat uno 1.0ie sa 230000km,i troši 2 litra ulja na 7500km,od zamene do zamene!!!
                Nije to malo dosipanja, na 5000 km dospeš 1.5 litara ulja!
                Ali, pošto prodaješ auto, bolje je da ga prodaš za 100€ jeftinije i da ne razmišljaš o tome

                Kako to da misliš ne leži lepo benzinska pumpa? To se bar lako i jeftino reši, AKO TU CURI ULJE!?

                Pozdrav

                Comment

                • SANJA0708
                  CBC Član
                  • 06.12.2009
                  • 89
                  • paraćin

                  #23
                  Re: savet -ventili

                  Možda ima i do ekologije.mnogo me nervira curenje ulja,na oba mesta,čak je na kućištu bregaste mnogo više!U razgovoru sa ljudima,ovde na forumu,sam zaključio(li)da je sigurno do glave!

                  Comment

                  • IlijaGM
                    CBC Senator XXL
                    • 02.12.2008
                    • 313
                    • Gornji Milanovac

                    #24
                    Re: savet -ventili

                    Originally posted by SANJA0708
                    Iduće nedelje skidam glavu.Raspitao se za obradu glave i ona je 30e.Cene delova su skedeće:
                    -dihting glave Mladenovac 400.00
                    Teslina(pravi se u sloveniji,ili po njihovoj licenci kod nas),nije skup,a bolji je od onog mladenovackog 100 puta.
                    Originally posted by zoranbg
                    nemci i nemacki automobili postadose ko Čak Noris... sve su oni..

                    Comment

                    Working...
                    X