sta da radim, yugo trosi kao da je bushan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bansha
    CBC Veteran
    • 09.01.2006
    • 101
    • Kragujevac

    #16
    oko vikenda idem da mi proveri sve te senzore i sonde i valjda termodavac ili tako nesto, zapisao sam sto mi reko kolega imandic da proverim.
    trep kodovi - pa lampica "check engine" se ugasi kad upalim na benzin. znaci shatro je sve OK!?

    kako da znam kad je dostigao radnu temperaturu? ona kazaljka mi RETKO kad predje preko one plave na pocetku skale i ako slucajno predje onda stoji malkice preko plavog. kao da se slabo greje - to saqm gledao ovih dana, a kad je bilo +15C napolju pred novu godinu nije mi palo na pamet da gledam temp motora ali mislim da je stajalo na oko 30 posto skale!?

    dalja merenja kad mi legne neka plata sve sto sam izmerio imate u prethodnim postovima, a najzabrinjavajuci je rezultat 7litra na 45km u roku od 45min. vozio sam ga pri malom broju obrtaja shatro radi ustede - garant je bio ladan i tako me je uj***

    ajd pozdrav
    Ko zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #17
      U "plavom" ili malo iznad...NIJE dobro ! Zameni termostat..motor je "podhladjen"...
      Pozzzzzz
      Srećno !

      Comment

      • BaneT
        CBC Senator XXL
        • 09.12.2005
        • 562
        • Beograd

        #18
        Sta tacno znaci podhladjen, tj ako je kazaljka ispod normalne temp. da li tada motor vise trosi?

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #19
          Znaci da termostat otvara ranije i da motor radi na nizoj temperaturi, i da , obicno zbog toga i trosi malo vise.
          Ali kod doticnog Juga, kad se rezervoar napuni do cepa, velika je verovatnoca da malo goriva nestane, kroz sam cep ili oduske. Rezervoar se u voznji mucka, i moze malo i da se prospe a da to ne osetis i to je taman ona razlika o kojoj se brines kada radis merenja od cepa. Zato je i preporuka da sacekas malo sa zakljuchcima ako ti motor lepo radi i nema nekih drugih simptoma i potrosnju izmeris na nekoj duzoj relaciji (odvezi tastu u neku od banja ).

          Comment

          • BaneT
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 562
            • Beograd

            #20
            znaci preporuka je uvek sipati gorivo dok pistolj ne izbaci sam. Na mojoj fiesti razlika od izbacivanja pistolja do granice kad se gorivo vidi na oboddu cepa je 3l okruglo. Jel to moguce? Kontam da doliko stane u taj odusak i samu cev za dovod u rezervoar.

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #21
              Pazi ovako, oduska samo spaja vrh te cevi za rezervoarom, da se ne bi stvarali vazdusni cepovi. Ona ne prosipa gorivo napolje. A na cepu se nalazi prava oduska koja propusta vazduh unutra kako nivo goriva u rezervoaru pada. Medjutim moguce je da selne na prelivnom crevu ili guma na cepu ne dihtuje kako treba pa pomalo curi kada je rezervoar skroz pun, a to isto tako brzo isparava pa se i ne primeti u voznji, dok kad je auto u mestu ne curi nigde. Moze a i ne mora.

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #22
                Dovoljno je da se pogleda taj spoj i videce se da li gorivo curi i u kom obimu. Ostavlja tragove i kada se osusi...
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • Bansha
                  CBC Veteran
                  • 09.01.2006
                  • 101
                  • Kragujevac

                  #23
                  Originally posted by dfast
                  Znaci da termostat otvara ranije i da motor radi na nizoj temperaturi, i da , obicno zbog toga i trosi malo vise.
                  Ali kod doticnog Juga, kad se rezervoar napuni do cepa, velika je verovatnoca da malo goriva nestane, kroz sam cep ili oduske. Rezervoar se u voznji mucka, i moze malo i da se prospe a da to ne osetis i to je taman ona razlika o kojoj se brines kada radis merenja od cepa. Zato je i preporuka da sacekas malo sa zakljuchcima ako ti motor lepo radi i nema nekih drugih simptoma i potrosnju izmeris na nekoj duzoj relaciji (odvezi tastu u neku od banja ).
                  Nije iscureo beznin garantujem. Cak stavise, manje je potrosio tad kad sam ga napunio do chepa, ali ne zbog nacina punjenja - nego zbog neceg drugog - a ja tipujem na temperaturu. Vodim tastu u banju cim otopli
                  Cujemo se kad dijagnosticiram senzore i davace.
                  Ko zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.

                  Comment

                  • Daka
                    CBC Senator
                    • 15.06.2005
                    • 277
                    • Subotica

                    #24
                    Stavi ti lepo kartonche ispred hladnjaka pa ce on dobiti temperaturu.Ja sam imao isto tako djubre od auta...mislim na ZASTAVINU floridu,taj auto ni leti nije mogao da dostigne radnu temperaturu(OGROMAN HLADNJAK) a kamoli zimi.Znao je da troshi i do 17 litara benzina na 100km a razlog je bio vrlo jasan vukao je FALSH vazduh kod karburatora,a sto se tiche temperature stavi ti njemu karton ispred hladnjaka i prati ....to je normalna pojava kod tih automobila...On ti radi na hladno i garant ima onaj automatski sauk pa nije ni chudo da troshi!!!

                    Comment

                    • BaneT
                      CBC Senator XXL
                      • 09.12.2005
                      • 562
                      • Beograd

                      #25
                      imao sam i ja slican problem sa fiestaom. Nikako nije hteo da zagreje motor na normalnu temp. Termostat ostaje uvek otvoren. Ubacio sam nov i sad mi je Ok, nije na sredini vec negde na 1-3 skale ali je to normalno za ovaj model. Proveri da nije termostat, npr. upalis auto i ako je gornje crevo toplo onda je sigurno termostat stalno otvoren.

                      Comment

                      • Daka
                        CBC Senator
                        • 15.06.2005
                        • 277
                        • Subotica

                        #26
                        I NARAVNO zaboravih reci, KUPI NOV TERMOSTAT,to je sitna para....

                        Comment

                        • Darko_NS
                          CBC Senator XXL
                          • 02.12.2004
                          • 557
                          • Srpska Atina

                          #27
                          Da napomenem ovo je EFI
                          to sto si napisao je jako bitno, jer dmb motori sa elektronskim ubrizgavanjem trose neuporedivo manje od karburatorskih..

                          do skora sam imao novog jugica 1.1 efi, i u gradskoj normalnoj voznji je trosio oko 8 litaras bezolovnog benzina..
                          a na otvorenom putu (novi sad-beograd) pri brzinama 90-100 trosio je nesto smesno malo, negde 5-6 litra, cak sam i ja bio iznenadjen

                          sa druge strane moj prijatelj ima novog juga 1300ccm karburator, gradska voznja 11-13 litara

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            oduska samo spaja vrh te cevi za rezervoarom, da se ne bi stvarali vazdusni cepovi. Ona ne prosipa gorivo napolje. A na cepu se nalazi prava oduska koja propusta vazduh unutra kako nivo goriva u rezervoaru pada
                            koliko znam, na EFI sistemu ne bi smelo tako da bude reseno pitanje benzinskih para i provetravanja rezervoara.
                            sam cep treba da bude hermeticki zatvoren a ECU upravlja elektro ventilom oduske i na taj nacin kontrolise stanje benzinskih para, odnosno ceo EVAP sistem.

                            na nekim autima bez EVAP sistema, ta cevka nije spojena na vrh rezervoara nego nesto nize i sluzi bas kao preliv da ne moze da se sipa gorivo (benzin- dizel) do samoga vrha, do cepa- da ostane zapremina vazduhau rezervoaru da bi se omogucilo sirenje goriva sa porastom temperature.

                            tokom sipanja prosto pocne da curi gorivo napolje cim se dostigne nivo donjeg dela kanalica gde se sipa gorivo.
                            gledao sam kada pumpadzija uporno pokusava da sipa do cepa, a dizel otice ispod auta istovremeno...

                            samo hocu da kazem da ima razlicith sistema i resenja i da sipanje do cepa nije najbolji metod za procenu koliko je litara goriva stalo u rezervoar.[/quote]
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BaneT
                              CBC Senator XXL
                              • 09.12.2005
                              • 562
                              • Beograd

                              #29
                              znaci definitivno je najbolje za procenu potrosnje sipati dok pistolj ne izbaci?

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                najbolje je statistika, sto veci uzorak sipanog goriva i predjene kilometraze procena je realnija.

                                zavisi od auta do auta, kako je resen sistem rezervoara, prateci sistemi...moze da se to prouci za svaki konkretan auto pa se trazi optimalni metod sipanja.

                                najprostije je sipati dok ne zaustavi automat, redovno beleziti sipao i stanje kilometraze i posle 3-4 meseca izvrsiti prvi obracun.
                                na 6 meseci sledeci obracun itd., koliko se vec preciznije znati stanje potrosnje.

                                time se istovremeno i pegla faktor promene spoljne temperature koji takodje utice na potrosnju i dobija se prosek koji je manje vise realan.

                                uz upotrebu 2 razlicita goriva potrebno je voditi 2 evidencije, i tacnu kilometrazu kada je koje gorivo aktivirano i deaktivirano u voznji.

                                ja moju statistiku vodim na 50.000km, i cenim da je tako dobijen prosek dosta blizu stvarnoj potrosnji.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X