Naravno, i to vise rezervoara radi smanjivanja statisticke greske...
sta da radim, yugo trosi kao da je bushan
Collapse
X
-
Samo da se razumemo, nije bitno da znam TACNU potrosnju, vec da ona bude recimo manja od 10 na otvorenom - sto sada definitivno nije.
Motor mi radi na dnu temperaturne skale - isao sam danas u arandjelovac i nazad. Kupujem novi termostat.Ko zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.
Comment
-
-
Znaci ako termostat ne radi - onda je auto non stop pod sauhom - a on je automatskog tipa, pa mi to mi penje potrosnju!? jel tako?
Vidim da su u poslednje vreme termostati losi - plus ih (za efi-ja) nema, a nema ni za floridu efi u 2 zastavine radnje u kragujevcu. Dodatno sam cuo da su loseg kvaliteta i da ih ljudi menjaju na po godinu dana, a kostaju 800-900 din. Za sad sam metuo karton ispred ladnjakai bolje greje.
A Dr Boco izvini sto ne dodjoh kasnio sambas tog dana ujutru mi ono ulje iscurelo ...
Ko zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.
Comment
-
-
da, termostat odredjuje radnu tacku motora i vrlo je vazan za sam proces sagorevanja odnosno pravilan rad motora u optimalnim granicama.
neispravan motor (poput termostata) naravno remeti pravilno sagorevanje i automatski i potrosnja raste.
ne znam za situaciju u KG, termostat ne bi trebalo da crkava tako brzo, obicno im je radni vek 10-15 godina minimalno za one prosecnog kvaliteta (ekono, jeftine) a oni kvalitetniji se prakticno nikada ne kvare.
potrazi (prema katalogu) neki kvalitetniji termostat poznatije marke prema tipu za tvoj auto, na kraju ce biti jeftinije jednom njega kupiti nego na svaku godinu menjati po jedan Zastavin.
pri tome ja bih zaobisao prodavnice delova za Zastavu, tu obicno nema izbora kvalitativno vise grupe proizvodjaca.
ali pre zamene termostat, treba uraditi dijagnostiku i utvrditi da li je termostat zasita neispravan merenjima, ili je nesto drugo problem.
mozda je recimo termostat pogresno ugradjen- okrenut naopako ili nesto slicno pa zato ne radi ispravno.
pothladjen motor osim sto trosi vise goriva se i ubrzano haba mehanicki.
1km voznje sa hladnim motorom je ugrubo efekat habanja kao voznja 100km zagrejanog motora.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Brick u potpunosti se slazem sa tobom.Naravno da jugo EFI nema klasican saug,nego prema temperaturi motora kompjuter odredjuje koliko goriva treba dizna da ubaci u cilindar jer ako je motor uvjek hladan naravno da ce kompjuter htjeti da ga ugrije povecanjem goriva,ali ako je termostat neispravan,tj. uvjek ostaje otvoren,onda ce naravno auto i vise da trosi.Savjetromjeni termostat,i vidjeces da nece biti probema.Ja vam se javljam iz Crne Gore,iz Bara.Ako vi tamo nemozete naci termostat,ako hocete pogledacu ja ovamo.Pozdrav Cedo Trifunovic
Gas ne pustaj ni za zivu glavu
MOG'O BI DA POGINES !
Comment
-
-
Verovali ili ne, u kragujevcu, rodnom gradu mojem i mojega yuga, nema da se nadje termostat za EFI u zvanicnim prodavnicama delova zasatava! Za cenu sam pitao i rekose mi bese 890din.
Inache bio sam kod lika za dijagnostiku, otvorio je haubu - pogledao pipnuo crevce od ladnjaka i zatvorio. Reko je da zamenim termostat i da ce danas da mi ga nabavi. cedo hvala na ponudi.
A posto imam plin i trosi mi podjednako plina i benzina - majstor mi reko da to govori da su senzori najverovatnije OK i da bolje da mi ne uzima pare bez potrebe za dijagnozu. Ja sam metnuo karton ispred ladnjaka trenutno.
cujemo se. p0z.Ko zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.
Comment
-
-
ja prognozirao da ne gubis vreme sa Zastavom kao trgovcem delovima.
idi u radnju ili radnje koje se bave prodajom termostata, na Zastavu kao postprodajnu podrsku zaboravi (to nikada nije funkcionisalo, ni u najbolja vremena Zastave ni za jedan model).
i ako mozes da biras proizvodjaca, nemoj kupovati najjeftiniji vec najkvalitetniji koji jos mozes da platis.
razlika cene je tako mala da se isplati vec samom razlikom u smanjenju potrosnje goriva vrlo brzo.
kvalitetan termostat si kupio sada, i nikada vise ga neces menjati. onaj jeftin ko zna.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Ma kakvi zastavini termostati i zaje_ancije.Ja sam kupio u Bajinoj Basti,neznam koliko je bilo para,stavih, i dodjoh do prijepolja,kad ono temp. preko radne!
Zasuchi rukave pa skidaj mislim ja u sebe.
Skinuh ga,i bachih u smece.Nevaljaju ni za goli ku_ac.Gas ne pustaj ni za zivu glavu
MOG'O BI DA POGINES !
Comment
-
-
E ako nekog interesuje - a mene cesto interesuje krajnji ishod nekog problema - evo danas sam zamenio "termostat". Smejao mi se majstor - u ovom neispravnom termostatu nije bilo uloska!!! Znaci neki "majstor" ga ja izbacio i ostala prakticno cevka!
Za potrosnju ne znam jos, ali greje se dosta brzo (mada je bilo danas dosta toplo u KG) do pola skale i tu stoji +/- 10%. Do sad je bilo nezamislivo da predje 20-30% skale.
Iache nasao sam kod jednog privatnika samo termostat sa znakom teleoptika za 850din !?
p0zKo zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.
Comment
-
Comment