Imam Yugo Tempo 1.1 i počeo je opasno da me zeza.
Prva stvar je to što slabo vuče i to baš, baš slabo. Primera radi, dam jači gas (ili čak do daske), pustim kvačilo i on umesto da povuče divlje i prošlajfuje, počne da se guši i štuca. Skoro sam stavio nove svećice i podesio zazor. Ventile mi je majstor štelovao prošle godine, a tada sam menjao i bregastu osovinu. Ono što mi pada na pamet (čitajući druge postove) je da promenim razvodnu kapu i kablove. Kablove imam silikonske i nisu menjani jedno 2 god. Je li to mnogo za njih?
Takođe, auto mi teško pali, tek iz 3-4 puta. Skoro mi je majstor zamenio propalu četvrtastu membranu karburatora, produvao dizne, očistio sam karburator i podesio paljenje i ler gas, tako da ne verujem da je išta od ovoga. Da li neko zna da mi kaže ne šta još da obratim pažnju. Mislim da nije lamela u pitanju, jer, kao što sam već rekao, kada dam jak gas i naglo pustim kvačilo, ne čuje se proklizavanje već samo počne da se guši.
Druga stvar je podhlađen motor! Pre oko dva meseca sam zamenio termoprekidač i termostat. Greškom su mi prodali termostat za stari tip, pa kad sam ga menjao nisam obratio pažnju na koju temperaturu je baždaren. Sada mi se dešava da mi motor radi na temperaturu od "1/4 skale" u najboljem slučaju. Međutim, kada stojim dugo u mestu, on dostigne temperaturu standardnu, onako, malo preko pola. Šta da radim? Da li da menjam opet termostat ili šta?
Prva stvar je to što slabo vuče i to baš, baš slabo. Primera radi, dam jači gas (ili čak do daske), pustim kvačilo i on umesto da povuče divlje i prošlajfuje, počne da se guši i štuca. Skoro sam stavio nove svećice i podesio zazor. Ventile mi je majstor štelovao prošle godine, a tada sam menjao i bregastu osovinu. Ono što mi pada na pamet (čitajući druge postove) je da promenim razvodnu kapu i kablove. Kablove imam silikonske i nisu menjani jedno 2 god. Je li to mnogo za njih?
Takođe, auto mi teško pali, tek iz 3-4 puta. Skoro mi je majstor zamenio propalu četvrtastu membranu karburatora, produvao dizne, očistio sam karburator i podesio paljenje i ler gas, tako da ne verujem da je išta od ovoga. Da li neko zna da mi kaže ne šta još da obratim pažnju. Mislim da nije lamela u pitanju, jer, kao što sam već rekao, kada dam jak gas i naglo pustim kvačilo, ne čuje se proklizavanje već samo počne da se guši.
Druga stvar je podhlađen motor! Pre oko dva meseca sam zamenio termoprekidač i termostat. Greškom su mi prodali termostat za stari tip, pa kad sam ga menjao nisam obratio pažnju na koju temperaturu je baždaren. Sada mi se dešava da mi motor radi na temperaturu od "1/4 skale" u najboljem slučaju. Međutim, kada stojim dugo u mestu, on dostigne temperaturu standardnu, onako, malo preko pola. Šta da radim? Da li da menjam opet termostat ili šta?
Comment