Par problema oko Yuga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uvce14
    CBC Član
    • 06.01.2006
    • 13

    Par problema oko Yuga

    Imam Yugo Tempo 1.1 i počeo je opasno da me zeza.

    Prva stvar je to što slabo vuče i to baš, baš slabo. Primera radi, dam jači gas (ili čak do daske), pustim kvačilo i on umesto da povuče divlje i prošlajfuje, počne da se guši i štuca. Skoro sam stavio nove svećice i podesio zazor. Ventile mi je majstor štelovao prošle godine, a tada sam menjao i bregastu osovinu. Ono što mi pada na pamet (čitajući druge postove) je da promenim razvodnu kapu i kablove. Kablove imam silikonske i nisu menjani jedno 2 god. Je li to mnogo za njih?

    Takođe, auto mi teško pali, tek iz 3-4 puta. Skoro mi je majstor zamenio propalu četvrtastu membranu karburatora, produvao dizne, očistio sam karburator i podesio paljenje i ler gas, tako da ne verujem da je išta od ovoga. Da li neko zna da mi kaže ne šta još da obratim pažnju. Mislim da nije lamela u pitanju, jer, kao što sam već rekao, kada dam jak gas i naglo pustim kvačilo, ne čuje se proklizavanje već samo počne da se guši.

    Druga stvar je podhlađen motor! Pre oko dva meseca sam zamenio termoprekidač i termostat. Greškom su mi prodali termostat za stari tip, pa kad sam ga menjao nisam obratio pažnju na koju temperaturu je baždaren. Sada mi se dešava da mi motor radi na temperaturu od "1/4 skale" u najboljem slučaju. Međutim, kada stojim dugo u mestu, on dostigne temperaturu standardnu, onako, malo preko pola. Šta da radim? Da li da menjam opet termostat ili šta?
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    Po simptomima koje opisujes meni to lici na karburator,znaci i pored toga sto je sredjivan trebao bi neko ponovo da ga pogleda.Dve godine nije mnogo za silikonske kablove pod uslovom da su kvalitetni,na mom stojadinu su vec 4 god neki fles kablovi i sasvim su ok.
    Termostat obavezno stavi od govarajuci...

    p.s kakvo je ciscenje kraba radjeno?
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • uvce14
      CBC Član
      • 06.01.2006
      • 13

      #3
      Termostat su mi dali od Punta valjda ili od Tipa, tako su mi rekli u Auto Sportu. Izgleda da tu nešto ne štima.
      Čišćenje karburatora je obavio tako što je produvao dizne, očistio kadicu (ako se to tako zove) od mulja i promenio četvrtastu membranu.
      Dajte još neko mišljenje.

      Comment

      • Vlada_nbgd
        CBC Senator XXL
        • 11.09.2005
        • 1066
        • Novi Beograd/Topcider
        • ford focus sport pack

        #4
        Opet isto,stavi odgovarajuci termostat i uradi pun servis karburatora.
        FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

        Comment

        • No name
          CBC Veteran
          • 28.02.2005
          • 164
          • Novi Sad

          #5
          Pogledaj kako je uzupcen auto,da nije mozda promasen za zub.Ako je dobro uzupcen onda cemo dalje da trazimo sta je.Ima jos par stvari da se pogleda ali pocni od zupcenja auta.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            I imali razlike sa voznjom pod saugom i bez njega?
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #7
              Nemoj samo da bude da se ta nova bregasta malo stanjila.Da znas samo sta sve prodaju...Skini ti poklopac ventila pa zaviri,za svaki slucaj.

              Comment

              • uvce14
                CBC Član
                • 06.01.2006
                • 13

                #8
                Originally posted by No name
                Pogledaj kako je uzupcen auto,da nije mozda promasen za zub.Ako je dobro uzupcen onda cemo dalje da trazimo sta je.Ima jos par stvari da se pogleda ali pocni od zupcenja auta.
                Ako pod uzupčenjem podrazumevaš podešavanje zuba kod paljenja onda mislim da je to ok, jer mi je majstor to skoro uradio.

                Originally posted by M-power
                I imali razlike sa voznjom pod saugom i bez njega?
                Da, ima razlike, bar dok je motor hladan. Tada mnogo bolje vuče, što je i logično, jel? Nisam povlačio saug kada se motor zagreje. Da li treba i to da probam?

                Comment

                • Lucky
                  CBC Veteran
                  • 08.12.2004
                  • 184
                  • Prokuplje

                  #9
                  Neznam, meni deluje kao problem sa paljenjem-kasno.
                  Okreni razvodnik na levo dok motor radi da se obrtaji podignu za 100-inak rpm pa probaj auto onda...

                  Comment

                  • Danilo
                    CBC Senator XXL
                    • 02.10.2004
                    • 908
                    • Beograd, Dorcol

                    #10
                    Ja sam do skoro imao slican problem, i uglavnom sam ga resio stelovanjem ventila i paljenja.
                    www.blindmanmotorsport.com

                    Comment

                    • cedo
                      CBC Član
                      • 13.01.2006
                      • 98
                      • Crna Gora B A R

                      #11
                      Prvo pozdrav svima.
                      Uvce14 mislim da nam nisi dao dovoljno podataka.Dali motor u leru ima turazu?To pitam,jer ako ima,nemoj gledat karb.Neko je rekao da pogledas uzupcivanje motora.Nije ti to dali je motor u fazi paljenja,sto se tice razvodnika,nego dali je radilica uskladjena sa bregastom.Dali ti je auto isao bolje prije nego sto si stavio drugu bregastu?Na mom motoru (lancia 1.3)je mjenjan spaner,a posto ja nisam bio tu rekao sam drugu da mi on promjeni.Nije ga dobro uzupcio,i ja kad sam ga upalio imao sam sta i da vidim.Auto nije moglo da mrdne,bukvalno!Savjetujem ti da to pogledas.Pozdrav
                      Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                      MOG'O BI DA POGINES !

                      Comment

                      • uvce14
                        CBC Član
                        • 06.01.2006
                        • 13

                        #12
                        U leru ima dovoljno obrtaja, čak mi se čini i suviše. Dobro prima gas, ali kada je malo hladniji motor, oće da zaštuca kad mu naglo pritisnem papučicu gasa. Naravno pričam dok je u leru.

                        Comment

                        • cedo
                          CBC Član
                          • 13.01.2006
                          • 98
                          • Crna Gora B A R

                          #13
                          Hladan motor nemoze da radi kao ugrijan,ne ocekuj to od njega.
                          Ako ti je uzupcen motor,nastelovano paljenje (svako mjenjanje platina promjeni kondezator),onda je karburator.
                          Skini gornji dio,pazi na dihtung,vidjeces jednu kosu diznu.Sarafcigerom je odvrni,i uzmi jednu licnu od kabla (kao od instalacije kola),i provuci je kroz nju.
                          Kad nju ocistis skini tu membranu sto si je promjenio,i isto tako provuci zicicu od membrane ka loncetu (ima jedan mali kanalic).
                          Takodje skini diznu,koja ti je izmedju lonceta,i difuzora.Gornji dio dizne se odvrce,a donji se vadi.Da bi je izvadio uzmi tanji holsaraf.Na isti je nacin ocisti.Nema ti tu velike filozofije.
                          E ako nece ni kad ovo uradis,onda cemo traziti sta je.

                          P.S. Da se nebi mnogo petljao pozajmi od nekog druga karb. i stavi na svoje auto,pa javi.

                          Poz.
                          Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                          MOG'O BI DA POGINES !

                          Comment

                          • JOCA88
                            CBC Član
                            • 16.05.2008
                            • 16
                            • Pozarevac

                            #14
                            pozzz... svima! Da ne bih otvarao novu temu jer imam mozda slican problem pa da pitam... imam Yugo Koral 60, karburator od 55 i pre nekoliko dana mi je menjan dihtung karburatora i ociscen je kompletno. ALI, nenormalno me nervira to sto auto dosta losije ubrzava i to sto mi zaglavljuje gas!Kada dodajem polako i skinem nogu sa gasa on ostane, samo kada naglo oduzmem gas - tada normalno vrati na ler!? Majstor mi rece da se cim se zagreje da radi normalno, kao samo da se razradi i bice ok!??!!? Inace, auto pali kao zmaj, ujednacen rad motora, samo malo pojacan ler. Sta da radim, neki drugi majstor, nov karburator ili nesto trece?!

                            Comment

                            • vladaa
                              CBC Član
                              • 07.08.2009
                              • 65
                              • nis

                              #15
                              Re: Par problema oko Yuga

                              Joco i moj cale je imao skoro takav problem. Lose ubrzavanje je resio stelovanjem paljenja a ler gasom novom sajlom. Daj gas na karburatoru i vidi da li se vraca sajla do kraja ( do granicnika ) ako ne probaj sa podmazivanjem tog dela a ako ne, kupi novu sajlu.
                              SKR je SKR za SKR

                              Comment

                              Working...
                              X