Karburator z101 na golfa 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dz
    CBC Član
    • 04.09.2005
    • 16
    • Bg

    #16
    Postavicu ovde pitanje da ne otvaram novi topik!

    Imam karburator ali ne znam gde moze da pasuje i koje su mu mogucnosti, a model je 32 MGV 31 weber licenca, sa druge strane pise 22.
    Poredio sam izgled sa 32 MGV 10 koji imam na kecu, i razlikuju se sto ovaj "31" ima dodatnu "rupu" iznad prikljucaka za toplu vodu i nema crevce sa strane...

    Zna li neko?

    Comment

    • Miljan
      CBC Senator XXL
      • 18.01.2006
      • 459
      • Nis

      #17
      Za tu oznaku do sad nisam cuo, znam da ima IPM 32 MGV 33, i IPM 32 MGV 38 koji idu na Yugo 45.
      22 je oznaka difuzora (22 mm), dok tvoj 32 MGV 10 ima 21 mm difuzor.
      To iznad creva za toplu vodu bi trebalo da je prikljucak vakuum creva za razvodnik.
      Mozes da ga stavis ne Keca i trebalo bi bolje da ide nego sa 32 MGV 10.
      Inace, IPM 32 MGV 10 je najslabiji karb koji proizvodi IPM, najmannji difuzor, najmanje dizne, stavljan je na Keca krajem 70-ih i pocetkom 80-ih zbog smanjenja potrosnje.

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #18
        EPILOG:

        Viper (hvala) mi je prodao IPM 32 MGV 1 (24mm difuzor), danas ugradio i jako sam zadovoljan. istina je, nema odvod za povratno crevo za gorivo, ali pasuje gornji deo karba (ISTI JE) sa mog starog IPM 32 MGV 10 (21mm). ovaj Viperov je vec imao diznu za gas! Upalio sam iz prve (na gas) i lose je radio. podesavanje je 100x lakse i ociglednije (da ne kazem uhoslusnije) sa ovim karbom! auto ide kao zmaj, a na benzin tek kida! ocekuje me 4-2-1 koji nikako da se drznem da ugradim, moram sve da pokupujem (srafove, matice, sajbne, dihtunge) pa tek onda. i jos moram da budzim POLUGU GASA koja se sad na ovom starom 4-1 srafi u izduvnu granu. kad to resim, eto meni 60KS!!! mada, nije ni ovo lose, dok mi se ne raspadne prednji lonac!

        karb preporucujem od srca, izvesticu vas posle nekog vremena kako je sto se potrosnje tice (mada, oteza noga prilicno kad znate da imate tih ekstra par konja debelih...) moracu malo da se obuzdam, kad se izivim malkice...

        pozdrav
        .

        Comment

        • Miljan
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2006
          • 459
          • Nis

          #19
          Na*ebao si ga ako su zapekli srafovi na izduvnoj grani, onda mora da se greje brenerom.

          Dobro je to sto si prebacio poklopac karba sa povratnim vodom, toga se nisam setio.
          Po onom clanku iz SAM-a sad imas 55 KS, a sa 4-2-1 izduvnom 60 KS, nije lose.
          Po tome sto kazes za podesavanje znaci da je karb dobar (jedan od retkih), a tvoj stari nije valjao.
          A sto se tice poluge, ima valjda onaj drzac koji se srafi u izduvnu, a ta rupa postoji i na 4-2-1 grani i mislim da nece biti problema, a u svakom slucaju mozes da stavis i sajlu.
          Sa 4-2-1 granom ces mnogo lakse menjati auspuh (srednji lonac), a duplu izduvnu cev obavezno uzmi neku kvalitetniju i bices miran po tom pitanju bar 7-10 god.

          P.S. Ima taj karb (IPM 32 MGV 1) moj drugar na Kecu, ali ja do sad nisam video raz*ebaniji karb, sve se klate leptiri i poluge, leptir za sauh zatvara svaki deseti put, pa se jos cudi sto mu tesko pali.

          Comment

          • dekideki
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1914
            • Beograd

            #20
            *ovaj moj inace (MGV 10) je "trajao za sve pare" - 179.000 km. samo jednom mu je jedan majstor uradio remont svega i svacega (bila neka kompenzacija) a inace je iberlauf stajao na usisu do 168.000 kada sam ga prvi put u zivotu "izbacio na ulicu". na prvi pogled je masan, zapusen i raskliman. ovaj, pak, nije mnogo trosen. vidi se da je strava ocuvan. gornji deo sa povratkom je upasovao ko lutka.
            *podesavanje je bilo neverovatno. lako se odaziva na najmanje pomeranje srafa za ler gas i slavine na crevu. pronasao sam "zlatnu sredinu" iz prve.
            *2-1 kao i prednji lonac uzecu, kao i uvek do sad, iskljucivo kod "Kiler"-a u ul. Tosin Bunar. stvarno su kvalitet (bar za keca govoreci).
            *tesko bih se odrekao poluge, pravo da ti kazem. znas koji je osecaj? kao u vazduh da gazis (kao da karb gazis direktno). reaguje duplo bolje od sajle, a otpor - kao da ne postoji.

            poz.
            .

            Comment

            • Miljan
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2006
              • 459
              • Nis

              #21
              *tesko bih se odrekao poluge, pravo da ti kazem. znas koji je osecaj? kao u vazduh da gazis (kao da karb gazis direktno). reaguje duplo bolje od sajle, a otpor - kao da ne postoji.
              E to kaze i moj cale, posto je vozio Confort-a '80.god. i kaze da je mnogo bolje sa polugom, nisu uopste trebali da je menjaju.
              Kod mene fabricka sajla nije bila dobra i osecaj je bio kao da gazis sundjer ili mekanu gumu. Pre mesec-dva sam zamenio sajlu i osecaj je prosto neverovatan, nema nikakvog otpora, kao kod poluge.

              P.S. Da li si nastelovao nivo plovka na karbu?

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #22
                ne, zasto bih. imam povratno crevo. to nisam stelovao u zivotu (kuc kuc) nije bilo potrebe...
                a i inace je ono stelovanje od mog originalnog (ceo gornji poklopac).
                .

                Comment

                • Miljan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2006
                  • 459
                  • Nis

                  #23
                  To ti je vrlo bitno zbog potrosnje, maksimalno podignut plovak treba da bude udaljen od ravni poklopca sa ugradjenom zaptivkom 10,75 +/- 0,25 mm.

                  Comment

                  Working...
                  X