Stelovanje ler gasa i smese na Yugu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uvce14
    CBC Član
    • 06.01.2006
    • 13

    Stelovanje ler gasa i smese na Yugu

    Verujem da je ovo pisano bezbroj puta, ali ja sam naišao samo na jedan post sa uputstvom kako se ovo radi i to je bilo vezano za plin. Ja nemam plin pa molim da mi neko napiše kako da ovo uradim na mom Yugu Tempu 1.1? Hvala unapred.
  • Djole
    CBC Član
    • 24.03.2005
    • 88
    • Beograd

    #2
    Motor treba da bude zagrejan do radne temperature. Dok radi, uzmes jedan malo duzi ravni odvijac i imas jedan sraf sa zadnje strane karburatora, a mozes mu prici sa leve strane. To je ler dizna. Sasvim lagano ga odvijas/zavijas i soluskujes motor. Kada broj obrtaja padne na minimum i malo fali da se auto ugasi, okrenes sraf jos sasvim malo unazad i to je to....
    Na zalost nemam vise Yuga da bih slikao, ali cela operacija je vrlo jednostavna. Samo obrati paznju da ne odvijas sraf na nekom crevu , mada koliko se secam ti srafovi su krstasti.

    Comment

    • uvce14
      CBC Član
      • 06.01.2006
      • 13

      #3
      Tačno znam na koji šraf misliš, radio sam to već. Izgleda da nisam postavio dovoljno precizno pitanje. Mislio sam na štelovanje odnosa vazduh/gorivo???

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #4
        A, pa to ti je stelovanje smeshe, a ne ler gasa. Ja o tome nemam pojma, al' nije loshe da promenish naslov posta.
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          OVAKO KAZE ZASTAVINO SERVISNO UPUTSTVO:
          1. zagrej motor na radnu temperaturu
          2. pozadi karburatora, u dnu ima u jednoj rupici uskoj oko 5mm doboko unutra sraf sa glavom za ravan srafciger. ako je ne vidis, onda su stavili plastican chepicc da je ne bi svako chachakao. dakle, nadji iz onog "sajdzijskog" kompleta malih srafcigera, pa najveci od njih. zavrci dok ne padne obrtaza, pa odvrci da raste, pa vrati i tako dok ne nadjes SREDINU NA KOJOJ MOTOR IMA NAJSTABILNIJI RAD (bez seckanja) I NAJVECU OBRTAZU.
          3. sraf za ler gas je onaj sa desne strane karburatora, na sredini visine, gleda glavom pozadi. glava setougaona, sa prorezom za ravan srafciger. oko njega oprugica kao osiguranje da se ne rashteluje. podesi na 800-900 obrtaja u minuti. *moj savet plus: pre ovog treceg podesavanja upali sva svetla i grejac zadnjeg stakla, jer ce ti pasti obrtaza nocu (ako vozis samo danju, onda nista)
          to je sve. pazljivo vozi i srecan put.

          pozdrav
          .

          Comment

          • mfengineer
            CBC Veteran
            • 24.06.2005
            • 145
            • Novi Beograd
            • Mazda 626 i-V6 2.5

            #6
            @ Deki za stavku 2.

            Najlakse je da na zagrejan motor, lagano zavrces sraf za odnos smese, (napominjem lagano) do trenutka kad se ugasi motor. Kad se ugasi odvrni sraf za tacno 1,5 krug...
            MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

            Comment

            Working...
            X