Juce sam promenio dva nova iglicasta ventila i isto se desava.Plovak nisam stelovao zato sto mi nivo u loncetu iz prilike izgleda ok
ne moze tako da se radi u oblasti prezicne mehanike

MORA da se steluje poluga plovka SVAKI put kada se dotakne/mnesto menja/ iglicasti ventil.
i MORA da se koristi subler (nonijus) ili druga pogodna merka (npr nek burgija ako je mera stelovanja okrugao broj u mm a takodje i mora da se pri stelovanju postavi sve u strogu vertikalu (libela, vaservaga).
tek onda se moze reci da je nesto podeseno po PS-u, po merama za koje je karburator i projektovan.
nivo u loncetu se ne moze videti ni od prilike jer je drugaciji sa podignutim i sa spustenim kucistem (ventilom).
bez dokumentacije ne mozes podesiti karburator osim da slucajno ubodes meru, a za to su sanse jedan na milijardu (lupam) to jest nikada.
da se ponovim, karburator je veoma precizna sprava, zahteva tacnost i pedantnost u podesavanju bilo kog njegovog elementa pojedinacno a onda i celine kao zbira.
to ako se zeli potpuno ispravan rad, ako je i razdesen srecom ce raditi nekako ali to nije vise to sto treba da bude.
Comment