Stelovanje paljenja na Yugu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nole
    CBC Senator
    • 02.10.2004
    • 231
    • Igalo

    #31
    Boost, kondenzator sam kupio i zamijenio ali stvar je ista. Probao sam da nastelujem karburator ali na saraf za vazduh i gorivo nema nikakvog odziva !!!. Probao sam ga i on poteze odlicno ali na ler opet treska. U vece obrtaje odjedanput oce sve da polomi Onda sam otisao kod komsije u nadi da ce nastelovati karb. ali nista od toga. Nasao je neko labavo crijevo i poslije toga je bilo efekta na ona dva sarafa dok se steluje. Nista na bolje, samo na gore. Stelovao je paljenje i karburator zajedno i dosao je do te granice da motor radi mirno ali nema dobar odaziv na gas. Razvodna kapa ima malu napukotinu i moze i to razlog da bude ali prije njegovog cackanja motor trese a odlicno vuce a sada ne trese a i ne vuce . A ima i jos jedna stvar koja bi trebala da se uradi prije stelovanja a to je popravka kocnica. Naime izgleda da je riknuo "servo - vakum" ili kako ga vec ko zove. Moram kocnicu polako da stiskam ako mislim da stanem inace je tvrda i susti iz aparata. Tu negdje mozda vuce vazduh ili gubi pa motor moze zbog toga sugavo da radi. Prije 7-8 god. mi se desilo da je puklo crijevo koje ide od grane u vakum i niti ima kocnica niti auto radi kako treba, sve dok nisam uzeo prirucni materijal, izolir traku i zamotao. Opet mi nije jasno kako je prije radio a sada ne radi. Jednostavno sve je ispalo kontra, bolje da nista nismo dirali, tj on je dirao a ja palio i gasio auto. Moracu ujutru sam pokusati da ga dovedem u red ili cu opet kod njega ali vise ne znam sta da mu radi. Prije nego sam otisao kod njega, kada sam ga isprobao izasao sam na moju uzbrdicu na vrh gasa i jos stao na najvecu uzbrdicu i krenuo ko od sale (kada je mokro tesko se izlazi, znaci poveca uzbrdica) Posle njegovog stelovanja jedva sam izasao tuda i jos gore .... jedva sam se dovukao na posao a prakticno je sve ravno i blaga nizbrdica.

    Sda da se radi Da se proda auto, ili bolje reci pokloni nekome sa 100 Eura ispod brisaca

    Comment

    • nole
      CBC Senator
      • 02.10.2004
      • 231
      • Igalo

      #32
      Nesto sam zaboravio a moze da pomogne. Obrtomjer varira ili bolje reci skakuce sa 1.000 do 3.500 - 4.000. Kao da gubi kontakt ali ne gubi vec se nesto misteriozno desava. Prije mijenjanja kond. kada sam isao po zenu i da kupim pomenuti kond. Obrtomjer nije skakao ali mi je bilo cudno sto nije pokazivalo kao ranije. Ranije je trecom na 3.000 isao 70 km/h a danas na 70 km/h mi pokazuje 4.500 ???? Znaci nesto struja .... ili ??? E posle svega sto smo radili kazaljka samo skakuce i mlati.

      Gremlini majku im ......

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        Stelovao je paljenje i karburator zajedno i dosao je do te granice da motor radi mirno ali nema dobar odaziv na gas.
        aha

        mislim da stanem inace je tvrda i susti iz aparata. Tu negdje mozda vuce vazduh ili gubi pa motor moze zbog toga sugavo da radi.
        ne mozda vec sigurno motor radi sa fals vazduhom...

        Opet mi nije jasno kako je prije radio a sada ne radi.

        a da probam...
        ranije je imao motor ekstra vazduh preko serva koji zaobilazi leptir a ti si sam napamet "podesio" karburator da preliva previse goriva. tako je previse goriva i previse vazduha+ otvoreni leptir pri voznji dalo pa, skoro, optimalnu smesu.
        kada zatvoris leptir ostane fals vazduh ali i previse benzina i prebogata smesa pa logicno motor radi nepravilno i trza.

        sada je taj neko podesio na leru karburator kako treba i prigusio benzin jer onaj fals vazduh ide van karburatora pa se vazduh (sraf za ler) mora prigusiti a time i smesa. sada u voznji imas opet viska fals vazduha+ otvoreni leptir a premalo benzina pa je smesa siromasna, manje snage motora.

        dakle sve radi bas kako treba s obzirom na simptome. ili ipak ne

        da probas prvo da popravis kocnice i komplet pneumatiku u**** motora, podesis plovak lonceta karb. pa tek onda pomeras srafove za ler i za smesu i na kraju paljenje. pa onda opet smesu i jos jednom paljenje i dostici ces optimalno podesavanje.
        kako ti lici pretpostavka ?
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Hm.. pod 1 , zacepi servo crevo, posto nema vajde od njega , bolje da vozis i bez pa da rachunas sa takvim kakvim kocnicama koje koce uvek isto, dok nepopravis, a u isto vreme ces dobiti potreban i stabilan vaccum na usisu, te tada odradi stelovanje karburatora, ukoliko znas da je taj karburator odmeren za tvoj motor.

          Verovatno ti je neki kontakt pri razvodniku los, ili je ugao platina ( zazor ) los, prema tom kondensatoru koji si postavio.

          Probaj sa stelovanjem platina nanovo, moguce da je zazor premali i da imas loop kroz varnicu tako da kondensator neuspeva da pokupi peak sto zbunjuje obrtomer. (ispadne da je varnica skoro duplo ucestala na platinama pa obrtomer prolupa)
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • nole
            CBC Senator
            • 02.10.2004
            • 231
            • Igalo

            #35
            Ako zacepim servo crevo mozda bude rad motora dobar ali onda kocnica necu imati ama bas nista, kao da je motor ugasen Ako nista drugo bar cu pokusati i to, cisto da znam na cemu sam. Sad ne znam dali da vise diram platine dok se servo ne rijesi

            Ima li jos nesto sto bi moglo da bude ako ovo ne pomogne

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Mislim da imas sve potrebne instrukcije
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • nole
                CBC Senator
                • 02.10.2004
                • 231
                • Igalo

                #37
                Boost, brick .... hvala veliko hvala pa cu sjutra da vidim sta se moze ucinjeti. Naravno ima da predocim siroj javnosti ishod sjutrasnjeg djelovanja i dejstvovanja kada dodjem na posaaaaa.

                Pozdrav drugari

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  srecno druze
                  resavaj jedno po jedno, sto rece boost imas dovoljno instrukcija za pocetni smer delovanja.
                  pozdrav
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • nole
                      CBC Senator
                      • 02.10.2004
                      • 231
                      • Igalo

                      #40
                      OK

                      Comment

                      • KdF
                        CBC Senator
                        • 06.12.2004
                        • 242
                        • Beograd

                        #41
                        Sto se neravnomernog rada tice, proveri da mozda slucajno osovina razvodnika nije dobila lufta. Mislim da si vec pomenuo da imas probleme sa platinama. Ovo je resivo na duge staze - nabavi (ili napravi ili nadji nekog da ti napravi) neki elektronski kontaktni uredjaj za paljenje. Ja sam napravio tiristorsko paljenje i od tada nisam menjao platine. Struja kroz njih je oko 200mA sto znaci da se kontakti uopste ne trose, pa je i stelovanje paljenja potrebno samo onda kada se potrosi fiber. Osim toga i varnica na svecicama je jaca i sve sto ide uz to. Mozes da zadrzis istu bobinu, tako da ako se desi da elektronika crkne, mozes prostim prevezivanjem da nastavis voznju. Jedino ne znam za obrtomer, ako stavis tranzistorsko paljenje radice i on ali sa tiristorskim nece.

                        Comment

                        • nole
                          CBC Senator
                          • 02.10.2004
                          • 231
                          • Igalo

                          #42
                          Juce sam isao kod prijatelja, komsije, majstora koji je vec radio na njemu i nista nismo napravili a skoro sve smo pokusavali. Stavljali drugu bobinu, novu ruku i po ko zna koji put cackan karb. i paljenje. Sve isto i na kraju sam mu dao stare platine i svecice (i stare i nove svecice su Super Bosna sa 3 kraka) i kada je stavio stare platine auto proradi ali nije to to. Nove platine i ne valjaju, radile su ispravno pola dana ali ih je mozda stari kondenzator sjebao. Nekako izgledaju talasasto, grbavo, ne znam kako da opisem, nije da su probile pa da imaju jednu rupu nego .... uglavnom nisu valjale. Ipak sa njima sam preksinoc jedva dosao na posao i vratio se kuci, cijelo vrijeme je trzao i skakao.
                          I razvodnik ima malo lufta a danas je opet malo trzao pa je stari posao kod nekog elektricara posto sam ja morao na posao (sastanak posto su nas prodali pa nam spremaju sut kartu u bulju ili da predjem u PG u novu TV - Atlas grupe). Bilo kako bilo stari je 3 sata bio kod majstora a lik je ludio jer je po 5-6 puta radio neke stvari. Nesto kao plovak nije dobar, pa platine sa svecicama nisu u paru. Stavili su neke druge svecice i nove platine. Uglavnom nesto je kao napravio ali stari kaze da opet nema dobru vucu pa je veoma malo povukao sauh i onda je bolje. Ali nije to to - zna se za sta je sauh. Kada sam ja krenuo malopre na posao jedva je upalio iz drugog puta i to bez sauha pa sam jedva zadrzao rad pomalo turirajuci i povlaceci sauh pa je onda radio normalno. Videcu veceras kako ce se ponasati i sjutra

                          Comment

                          • nole
                            CBC Senator
                            • 02.10.2004
                            • 231
                            • Igalo

                            #43
                            Originally posted by KdF
                            Sto se neravnomernog rada tice, proveri da mozda slucajno osovina razvodnika nije dobila lufta. Mislim da si vec pomenuo da imas probleme sa platinama. Ovo je resivo na duge staze - nabavi (ili napravi ili nadji nekog da ti napravi) neki elektronski kontaktni uredjaj za paljenje. Ja sam napravio tiristorsko paljenje i od tada nisam menjao platine. Struja kroz njih je oko 200mA sto znaci da se kontakti uopste ne trose, pa je i stelovanje paljenja potrebno samo onda kada se potrosi fiber. Osim toga i varnica na svecicama je jaca i sve sto ide uz to. Mozes da zadrzis istu bobinu, tako da ako se desi da elektronika crkne, mozes prostim prevezivanjem da nastavis voznju. Jedino ne znam za obrtomer, ako stavis tranzistorsko paljenje radice i on ali sa tiristorskim nece.
                            Sto se tice lufta u razvodnik .... i ovaj komsija je nesto ugradjivao (neka metalna kutija velicine kutije cigara) i vezao sa bobinom i kapom. Ima Minija i to mu radi odlicno. Jesi li na to mislio i ako ocu to da mu ubacim kako i gdje to da nadjem, kako da trazim, ima li to neki model auta ili ?????

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #44
                              Nole >> Od chega je taj karburator?

                              Definitivno dobijas premalo goriva , zato kad povuces saug onda se vakum poveca u venturiju, te **** umesto da povlachi.

                              Vec sam te jednom pitao da li je karburator uskladjen sa tvojim motorom?
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Ivvan
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1574
                                • Nis
                                • SAAB 9000

                                #45
                                Nole da li si popravio servo kocnica

                                Prema onom sto si opisao membrana koja se nalazi unutar serva je pukla
                                tako mi se barem cini jer sam imao slicna iskustva sa rumunskim ARO-m kad kocis cuje se sustanje


                                Pozdrav
                                Turbos make torque,and torque makes fun

                                Comment

                                Working...
                                X