yugo - problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ibiza
    CBC Senator XXL
    • 16.03.2005
    • 304
    • Beograd
    • Renault clio sport 172

    #16
    To je termo prekidac sigurno desavalo mi se to na astri 3 puta za 3 godine

    Comment

    • gianluigi
      CBC Član
      • 10.03.2005
      • 65
      • Beograd

      #17
      ma da bre crko prekidac. sada sam ga prespojio pa kada upalima auto, otvorim haubu i povezem kablove. sta ga kosta da radi svo vreme

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Nista, dok ne crkne ventilator. Samo, kad se to bude desilo u najgorem momentu moze da bude problema. Marfijev zakon je neumoljiv. Pazi sta radis

        Comment

        • cuore sportivo
          CBC Senator XXL
          • 16.01.2005
          • 954
          • Bezanijska Kosa
          • Alfa Romeo 147 1.6

          #19
          to gianluigi





          Comment

          • gianluigi
            CBC Član
            • 10.03.2005
            • 65
            • Beograd

            #20
            @coure sportivo taj fazon
            e sad imam jos novijih problema
            pukla mi izduvna grana, ja bih rekao na prvoj krivini, pa sam mislio da uzmem nesto kao npr. 421. cisto da se krene sa nekim "budzenjem" .
            ajd neko ako zna gde mogu da nabavim i kolika je cena neka kaze. ili neki drugi predlog?

            Comment

            • Kanarinac
              CBC Senator XXL
              • 08.10.2004
              • 2870
              • BG,Weedikovac

              #21
              Pazi nema potrebe da tsavljas 421 ako bas hoces zvuk idi u Bul.kralja Aleksandra 588 to ti je kad prodjes ustanicku i OMV pumpu sa desne strane 1500 dinara kosta da ti uradi fi 50 granu moja preporuka .

              Inace i meni isto riknuo termoprekidac ili neki kontakt gubi i ne pali se ventilator ali imam izvucen taster pa ga palim ali moracu ga menjam uskoro.

              I love my

              Comment

              • No name
                CBC Veteran
                • 28.02.2005
                • 164
                • Novi Sad

                #22
                @gianluigi

                Mislim da ce te to dosta kostati na tom motoru,jer fabricki nemas da kupis znaci jedino ti ostaje pravljenje iste u auspuh-servisu.Mislim da je imao 4-2-1 stari Fiat 127,ali nisam siguran.Mislim da ti se to ne isplati,jer ce dosta kostati a nema neke preterane razlike jer je to jako mali motor pa mu je i ovo dovoljno,samo nabaci neki protocni lonac.Ja sam moj 45 motor malo uradio i isao je dobro,naravno ako ga poredimo sa standard 45-icom.Ako ces malo da ga pojacas stavi mu diznu za vazduh od 55-ice
                190,(45-ica ima 170 diznu).Ja sam kod sebe brijao glavu 0.8mm i sirio kanale u glavi i bilo je dosta razlike,i sve to me je kostalo oko 1000din.600 din brijanje glave,200 din dihtung i oko 200 din malo glodalo sto sam ubacio u busilicu i tako prosirio kanale.

                Comment

                • gianluigi
                  CBC Član
                  • 10.03.2005
                  • 65
                  • Beograd

                  #23
                  Originally posted by No name
                  @gianluigi

                  Mislim da ce te to dosta kostati na tom motoru,jer fabricki nemas da kupis znaci jedino ti ostaje pravljenje iste u auspuh-servisu.Mislim da je imao 4-2-1 stari Fiat 127,ali nisam siguran.Mislim da ti se to ne isplati,jer ce dosta kostati a nema neke preterane razlike jer je to jako mali motor pa mu je i ovo dovoljno,samo nabaci neki protocni lonac.Ja sam moj 45 motor malo uradio i isao je dobro,naravno ako ga poredimo sa standard 45-icom.Ako ces malo da ga pojacas stavi mu diznu za vazduh od 55-ice
                  190,(45-ica ima 170 diznu).Ja sam kod sebe brijao glavu 0.8mm i sirio kanale u glavi i bilo je dosta razlike,i sve to me je kostalo oko 1000din.600 din brijanje glave,200 din dihtung i oko 200 din malo glodalo sto sam ubacio u busilicu i tako prosirio kanale.
                  de si to radio? ne verujem da cu to raditi ali da znam za svaki slucaj. koliko bih dobio tim zahvatom? kada bih mogao da uzmem 2.0 t e to bi bilo... bruka

                  Comment

                  • No name
                    CBC Veteran
                    • 28.02.2005
                    • 164
                    • Novi Sad

                    #24
                    Originally posted by gianluigi
                    de si to radio? ne verujem da cu to raditi ali da znam za svaki slucaj. koliko bih dobio tim zahvatom? kada bih mogao da uzmem 2.0 t e to bi bilo... bruka
                    Sve sam radio kod kuce,samo sam brijanje glave radio kod CUBI-a u NS (svaka masinska obrada ti moze obrijati glavu),a kanale sam ja sirio kod kuce(malo glodalo na busilicu i udri ).Pa ne znam koliko bi dobio u KS,ali ti mogu reci da je dosta bolje isao,za pocetak mu ubaci onu diznu u karb. 190.Na auto putu za NS-BG dok nije bio radjen isao je 135-140km/h,a kada sam mu to odradio sa nas 3 u autu vozio sam ga max 160km/h(nije mogao vise).Znam da ce sada mnogi reci to je zastavinih 160km/h i da je to realnih oko 140km/h.Ali je on isao pravih 160km/h,jer burazer je isao iza mene sa meckom W124 250D i tek na 170km/h(po meckinom satu) je polako poceo da me prestize(kod burazera je bilo njih 4 tako da ima dosta svedoka da je to istina).

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      Zasto mislis da je meckin brzinomer tacan?
                      Nego... ako si diznu za vazduh povecao sa 170 na 190 ti si osiromasio smesu...


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • No name
                        CBC Veteran
                        • 28.02.2005
                        • 164
                        • Novi Sad

                        #26
                        Verovatno laze i meckin sat,ali ne verujem da laze bas 20km/h.Ali nije ni bitno,ne cemo se prepucavati oko toga,sve u svemu ide dosta bolje od standarda.A za diznu ne znam da li je bogatija ili siromasnija smesa ali znam da je isao bolje sa 190,pobao sam sa 170 pa ubacim 190 pa vratim 170 pa 190 i tako nekoliko puta(ovo sam sve uradio utoku jednog dana da budem 100% siguran) i svaki put se osetilo da ide bolje sa 190.Neka ubaci 190,to mu je 5-10min posla pa nek javi jel ima neke razlike.

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #27
                          Siromasna smesa = veca temperatura
                          veca temp. = bolje iskoriscenje motora ali i stetno po motor


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • gianluigi
                            CBC Član
                            • 10.03.2005
                            • 65
                            • Beograd

                            #28
                            hm. za pocetak cu da radim samo izduv jel to moram. a kada se budem odlucio dali da stavljam 190 diznu pitacu opet na forumu.
                            sjebacu opet karburator tako da naliva vise goriva pa nece biti siromasna

                            Comment

                            • gianluigi
                              CBC Član
                              • 10.03.2005
                              • 65
                              • Beograd

                              #29
                              ugradih napokon i tu granu.
                              stavio sam fi45 novi lonac i top cuje se kao zmaj. palim sve alarme po ulici

                              e sad ovako karburator je nastavio da me ********. na nekih 80 - 90 kada dam gas auto krene da cima kao da ostaje bez goriva. danas mi je auto potpuno ostao bez goriva, a rezervoar pun ja malo udario karburat, sacekao malo, upalio i posle je radio normalno. sada jurim neki dvogrli pa ce valjda biti uredu.

                              Comment

                              • No name
                                CBC Veteran
                                • 28.02.2005
                                • 164
                                • Novi Sad

                                #30
                                Sto se tice karba onda je verovatno zaglavila iglica,najbolje je kupi drugu iglicu (oko 200din) i zamenije.Ne znam kako ces nabaciti dvogrli na 45-icu,tesko je to nabaciti jer usisna ne odgovara.Jel imas usisnu za dvogrli

                                Comment

                                Working...
                                X