Problem sa Xantiom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasa123
    CBC Član
    • 24.03.2008
    • 54
    • Okolina Beograda

    Problem sa Xantiom

    Pozdrav svima,
    u pitanju je Xantia 2.0 16v, automatik, 1998. god.
    Da napomenem da se u automobile vrlo slabo razumem.
    Problem je najveći ujutru prilikom prvog paljenja, ukoliko samo okrenem ključ bez blagog dodavanja gasa odmah se ugasi. Znači da bi ga upošte upalio moram da držim blago gas. Na tako malom gasu ga držim minut-dva i posle normalno radi mada po zvuku mi se čini kao da se malo guši, u vožnji bez ikakve najave prestaje da vuče(kao da nije pritisnut gas) čak i kad pritisnem papučicu do poda. Posle drukanja papučice nekako prihvati gas ali onda počinje i da trokira uz poneku detonaciju. Promenjeno je ulje u motoru, filter ulja, filter vazduha, filter benzina, očišćene svećiće, proveren pritisak pumpe za gorivo. Zanimljivo je da kada sam ga odvezao kod jednog drugara da pogleda, kada je skinuo klemu i resetovao komp posle je radio ekstra par dana (a pre resetovanja je trokirao i jedva se vukao). Zbog toga sumnjamo na problem sa strujom(elektronikom).

    Svaki savet je dobrodošao...
  • Syncmaster
    CBC Veteran
    • 02.02.2006
    • 153
    • Zrenjanin

    #2
    Za pocetak ocisti brizgaljke, one mogu davati takve simptome..

    Eventualno senzor za ler gas ili kako je vec uradjeno kod datog vozila...

    Nisi napisao koliko je auto presao...

    Poz..

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      Ja pre provere pritiska goriva proveravam da li ima preliva goriva ka rezervoaru,pa sve ostalo,kod takvih simptoma.

      Comment

      • vasa123
        CBC Član
        • 24.03.2008
        • 54
        • Okolina Beograda

        #4
        Prešao je 170.000 (ne znam da li pravih)...

        Juče sam opet resetovao komp. i auto radi normalno(stvarno je čudno što je posle resetovanja opet sve o.k). Sačekaću da vidim da li će opet praviti probleme.
        Da li mi neko može preneti iskustva sa Citroen servisom "Kerečki" iz Batajnice, da li su skupi i tako to ili možda da preporuči nekog iz okoline?

        Hvala na odgovorima...

        Zaboravih da napišem da mi vrlo malo curi LHM negde kod pumpe za hidrauliku, pumpa se čuje na 2-3 sekunde, negde sam pročitao da je to suviše često, verovatno negde gubi pritisak ili slično...
        Da li može ta pumpa da utiče na rad motora (da ga guši i tako to)?

        Comment

        • vasa123
          CBC Član
          • 24.03.2008
          • 54
          • Okolina Beograda

          #5
          Vozio sam auto na dijagnostiku, majstor kaže da je u pitanju lambda sonda. Kako da budem siguran da je to u pitanju 100%? Ne bih da dam 100+ eura pa da ispadne da je nešto drugo. Svi ostali parametri su ok, osim što pokazuje malo slabiji napon struje ili kako se već kaže. Inače auto sad radi normalno osim što se ponekad gasi ujutru pri prvom paljenu.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Koje sve testove je "majstor" radio da bi ustanovio uzrok?
            Ja ne bih dirao lambda sondu za sada.

            Comment

            • vasa123
              CBC Član
              • 24.03.2008
              • 54
              • Okolina Beograda

              #7
              Nisam baš siguran šta je radio, priključio je na komp i reče lambda sonda garantovano, pokazivao mi je očitane vrednosi i kaže da parametri za nju nisu dobri zato što uvek stoji jedna ista vrednost, a treba kaže da se menja non-stop.

              Prijavilo je grešku na fuel injection-u (toliko sam uspeo da zapamtim, kod svega ostalog je stajalo NO, kao nema greške) i on je nešto kuckao i na kraju mi reče ovo što sam gore napisao.

              Samo me interesuje kako može da bude 100% siguran da je to upitanju...

              Inače u pitanju je Citroenov servis (ne znam da li je ovlašćen, čovek kaže da je komp original Citroenov).

              Ne znam šta je pametno da uradim.

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Lambda sonda ne igra ulogu pri hladnom startu. Mozda je zastarjela i oslabila i treba je mijenjati, no sumnjam da ce zamjena rijesiti problem teskog paljenja.

                Comment

                • vasa123
                  CBC Član
                  • 24.03.2008
                  • 54
                  • Okolina Beograda

                  #9
                  Nije jutarnje paljenje toliko problematično, dam mu mali gas desetak sekundi i on posle radi ok, aj to nekako i mogu da svarim. Problem je što ne smem da krenem nigde dalje sa njim jer ne znam kada će početi da pravi probleme i da li će me negde ostaviti (opisao sam na početku teme) ili na primer krenem u preticanje a on neće da vuče...

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    Koji je pritisak goriva i koji je napon na lambda sondi u trenutku kad motor ne vuce?

                    Comment

                    • vasa123
                      CBC Član
                      • 24.03.2008
                      • 54
                      • Okolina Beograda

                      #11
                      To stvarno ne znam, išao sam na dijagnostiku pošto sam resetovao komp. Posle resetovanja kompa problemi su nestali (osim problema sa hladnim startom, čak u prvih par dana ni tu nije pravio probleme). Jedino da sačekam da ponovo počne da zeza pa onda da odem opet.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #12
                        Dali je tvoj mehanicar testirao auto u voznji dok dolazi do manifestacije simptoma i dali je dijagnosticki aparat bio koristen u tom trenutku?

                        Comment

                        • Dren
                          CBC Senator XXL
                          • 24.08.2005
                          • 1068
                          • Sarajevo

                          #13
                          Ma po ovom sto je navedeno, cini mi se da taj dijagnosticki aparat nije izasao iz radionice... Vjerovatno ga je samo zakacio kad je stigao... Da jeste, pretpostavljam da bi @vasa123 naveo u tekstu, isao je majtor sa mnom da se voza i gleda sta dijagnostika pise u momentu trokiranja...

                          Comment

                          • vasa123
                            CBC Član
                            • 24.03.2008
                            • 54
                            • Okolina Beograda

                            #14
                            Nije testirao u vožnji, ja sam dovezao auto a majstor je sve obavio u radionici, simptoma za to vreme nije bilo (auto posle reseta radi ok., jedino ponekad imam utisak da mu treba malo jači pritisak na predalu kod ubrzavanja nego obično, i čini mi se da malo više troši)
                            I još nešto, simptomi kada se javljaju to je uvek u prvih par kilometara, ako se za to vreme ništa ne desi, ostatak vožnje prođe bez problema (bar je tako bilo do sada).

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Mozda da potrazis majstora koji cita CB forume.

                              Comment

                              Working...
                              X