Pozdrav svima,
u pitanju je Xantia 2.0 16v, automatik, 1998. god.
Da napomenem da se u automobile vrlo slabo razumem.
Problem je najveći ujutru prilikom prvog paljenja, ukoliko samo okrenem ključ bez blagog dodavanja gasa odmah se ugasi. Znači da bi ga upošte upalio moram da držim blago gas. Na tako malom gasu ga držim minut-dva i posle normalno radi mada po zvuku mi se čini kao da se malo guši, u vožnji bez ikakve najave prestaje da vuče(kao da nije pritisnut gas) čak i kad pritisnem papučicu do poda. Posle drukanja papučice nekako prihvati gas ali onda počinje i da trokira uz poneku detonaciju. Promenjeno je ulje u motoru, filter ulja, filter vazduha, filter benzina, očišćene svećiće, proveren pritisak pumpe za gorivo. Zanimljivo je da kada sam ga odvezao kod jednog drugara da pogleda, kada je skinuo klemu i resetovao komp posle je radio ekstra par dana (a pre resetovanja je trokirao i jedva se vukao). Zbog toga sumnjamo na problem sa strujom(elektronikom).
Svaki savet je dobrodošao...
u pitanju je Xantia 2.0 16v, automatik, 1998. god.
Da napomenem da se u automobile vrlo slabo razumem.
Problem je najveći ujutru prilikom prvog paljenja, ukoliko samo okrenem ključ bez blagog dodavanja gasa odmah se ugasi. Znači da bi ga upošte upalio moram da držim blago gas. Na tako malom gasu ga držim minut-dva i posle normalno radi mada po zvuku mi se čini kao da se malo guši, u vožnji bez ikakve najave prestaje da vuče(kao da nije pritisnut gas) čak i kad pritisnem papučicu do poda. Posle drukanja papučice nekako prihvati gas ali onda počinje i da trokira uz poneku detonaciju. Promenjeno je ulje u motoru, filter ulja, filter vazduha, filter benzina, očišćene svećiće, proveren pritisak pumpe za gorivo. Zanimljivo je da kada sam ga odvezao kod jednog drugara da pogleda, kada je skinuo klemu i resetovao komp posle je radio ekstra par dana (a pre resetovanja je trokirao i jedva se vukao). Zbog toga sumnjamo na problem sa strujom(elektronikom).
Svaki savet je dobrodošao...
Comment