pezo 405...novi momenti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikola_bb
    CBC Član
    • 10.12.2007
    • 65
    • skopje

    pezo 405...novi momenti

    rec je za pezo 405 1.8i 1993 godiste motor je poceo da trosi litro ulje na 1000km. rasturen je motor promeneni kariki i gumice ventila sad auto bolje ide i manje trosi goriva ali ulje opet trosi sad neznam dali 1l na 1000km ali ipak trosi. sta bi moglo bit?
  • charjek
    CBC Veteran
    • 20.09.2008
    • 191
    • Sremska Mitrovica
    • Jugo

    #2
    charjek

    kakvi su ti klipovi,ti si ga samo karicio a mozda je niz drugih stvari u pitanju!
    Zene su zakon, a muskarci uvek traze rupu u zakonu!!!

    Comment

    • nikola_bb
      CBC Član
      • 10.12.2007
      • 65
      • skopje

      #3
      drugo je sve ok merio i premeravao majstor

      Comment

      • Vladd
        CBC Senator XXL
        • 09.07.2006
        • 581
        • NBG

        #4
        Majstor je valjda pregledao i vodjice ventila i cilindre da li su jajasti. Proveri tacno kolika je potrosnja, mozda ce morati ponovo da se menjaju gumice.

        Poz.

        Comment

        • nikola_bb
          CBC Član
          • 10.12.2007
          • 65
          • skopje

          #5
          vodice ventila pregledani cilindre su ko nove a gumice su isto nove
          i sta mislite za one liqui moly sredstva za namalivanje potrosnja ulja jes da sad sam radio motor ne da mi se da to sipam ali....

          Comment

          • Markedjani
            CBC Senator XXL
            • 24.07.2007
            • 968
            • BG-Cerak
            • Ford Escort RS2000 M

            #6
            A jel otvaran ceo motor ili ste samo glavu radili ?

            Moze biti da ima riseva u cilindrima pa da zato "jede" ulje
            fordclubserbia.org

            Comment

            • RANK
              CBC Senator XXL
              • 28.02.2007
              • 1635
              • Beograd
              • FIAT MAREA WEEKEND 1

              #7
              menjao je karike, valjda je otvarao.
              "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

              Comment

              • interceptor@
                CBC Početnik
                • 06.07.2008
                • 9
                • kosjeric

                #8
                Pa pogledaj da ti ne curi negde ispod...semering radilice na primer...

                Comment

                • nikola_bb
                  CBC Član
                  • 10.12.2007
                  • 65
                  • skopje

                  #9
                  otvran skroz motor nema riseve u cilinde ko staklo su dobri a semering ne curi sve to gledao i gledao majstor sad kaze do sad sa nove karike prosao sam 200km kaze majstor da treba da legnu

                  Comment

                  • MirkoDamnjanovic
                    CBC Senator
                    • 26.09.2008
                    • 291
                    • Srbija
                    • Cetvorotockas

                    #10
                    nema sta tu cudno ako cilindri nisu obradjivani (ja na renou imam hilzne koje se ne obradjuju nego se menjaju, ne znam kako je na pezou) normalno je da nove karike dok ne legnu trosi ulje.

                    ako je tako samo vozi i sve ce biti OK

                    Comment

                    • nikola_bb
                      CBC Član
                      • 10.12.2007
                      • 65
                      • skopje

                      #11
                      hilzne su i na peugeot

                      Comment

                      • MirkoDamnjanovic
                        CBC Senator
                        • 26.09.2008
                        • 291
                        • Srbija
                        • Cetvorotockas

                        #12
                        Jesi li video u kakvom je stanju hilzna? To moze da se oseti kada noktom prelazis zid hilzne. Gleda se koliko je potrosen zid na mestu dokle dolazi karika (oseti se da zapne nokat).

                        Ja sam radio na dizelu promenu hilzni i karika i dimilo je (beli dim), potrosio je oko 1 litar ulja na 1000km dok nije zadihtovao i sad je extra (provlacio je izmedju klipa i karike).

                        E sad posto ti nisi menjao hilzne zavisi samo od njenog stanja koliko ce vremena biti potrebno da se karika prilagodi zidu hilzne i to je to. Valjda je taj majstor gledao u kakvom su stanju hilzne.

                        Kontrolisi ulje i probaj da predjes jedno 2-3 000 pa ako se ne menja stanje onda ponovo kod majstora.

                        Pozdrav

                        Comment

                        • nikola_bb
                          CBC Član
                          • 10.12.2007
                          • 65
                          • skopje

                          #13
                          da da i ja sam proveravao zaedno sa njim hilzna cela sam prosao i mazna je ko staklo

                          Comment

                          • MirkoDamnjanovic
                            CBC Senator
                            • 26.09.2008
                            • 291
                            • Srbija
                            • Cetvorotockas

                            #14
                            Ako je sve tako ko sto kazes uskoro ce prestati da dimi i trosi ulje samo vozi.

                            Pozdrav

                            Comment

                            • nikola_bb
                              CBC Član
                              • 10.12.2007
                              • 65
                              • skopje

                              #15
                              samo da javim sad je super ne trosi ni kap ulja super ide potrosnja opala hvala na pomos

                              Comment

                              Working...
                              X