Pezo 206 tesko pali kad je hladan!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kele
    CBC Član
    • 20.08.2007
    • 95
    • Sonta

    Pezo 206 tesko pali kad je hladan!

    Eto juce nakon putovanja koje je proteklo normalno i bez problema stigao kuci i ugasio auto.Nakon nekih 6-7 sati sam hteo da ga upalim a ono nista.Zavergla normalno ali nece da sastavi.Tako par puta i onda upali.Kada je upalio,cim malo pritisnem papucicu gasa,on se ugasi.Pustim ga da se na leru malo zagreje (pokazuje 65-70 stepeni), i onda radi sve normalno.Normalno pali normalno vuce.Cim se opet ohladi ista prica.Skidao sam bobinu i cistio kontakte za svecice,vizuelno proverio potenciometar gasa,ali se sve cini u redu.Znam da ce najbolji odgovor dati dijagnostika,ali ako je neko mozda imao slican problem mozda pomogne.
    I da ,juce sam sipao bezolovni benzin na nekoj privatnoj pumpi u Backom Petrovcu i sumnjam da nije mozda to problem jer mi nekako izduvni gasovi cudno smrde.Motor je dobar i ne trosi ulje,antifriz takodje stalno na istom nivou kao i ulje tako da mogucnost cudnih izduvnih gasova nije povezana sa trosenjem ili sagorevanjem ulja ili nedaj boze antifriza.

    Motor je TU1JP 1124 ccm3.
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    Re: Pezo 206 tesko pali kad je hladan!

    Cudno smrdi sumpor iz katalizatora zato sto ga zalije sa gorivom a ne upali se u cilindru.Nemoj ga mnogo tako maltretirati jer katalizatori to ne podnose najbolje,a to sto tesko pali je verovatno greska u informaciji temperature motora ali to se MORA potvrditi dijagnostikom (ne citanjem gresaka).....
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • kele
      CBC Član
      • 20.08.2007
      • 95
      • Sonta

      #3
      Re: Pezo 206 tesko pali kad je hladan!

      Da,videcu sta kaze dijagnostika i autodata ali malo mi je cudno da je u pitanju temp. motora jer mi je taj senzor nov.Mozda je senzor temperature vazduha ili nesto slicno a mozda je i neka od svecica.Uzgred gde mogu kupiti kljuc za svecice za Pezoa posto oni standardni od yuga ili suze ne pasu?

      Comment

      • kele
        CBC Član
        • 20.08.2007
        • 95
        • Sonta

        #4
        Re: Pezo 206 tesko pali kad je hladan!

        Opet riknuo senzor rashladne tecnosti motora.Kad je hladan nece da upali,a cim raskacim konektor sa senzora temperature i kontakte dovodnog konektora spojim otpornikom 3500 Oma(parametar hladnog motora po autodati) odmah sastavi.Vidim da na njemu pise made in Italy.Verovatno sklj roba
        Stalno daje ECU-u informaciju da je motor topal.

        Eh Gavro,bio si u pravu.

        Comment

        • kele
          CBC Član
          • 20.08.2007
          • 95
          • Sonta

          #5
          Re: Pezo 206 tesko pali kad je hladan!

          Dijagnostika kaze da je sve u redu.To sto motor upali kad ja raskacim konektor ,desi se jer ECU ne dobija nikakvu informaciju od senzora i sam ukljuci odredjeni sigurnosni mod za startovanje (softverski podeseno na temperaturu 5-10 stepeni).Samim time daje vise benzina u smesu i auto upali bez problema.

          Problem resen ciscenjem injektora(dizni).Dve dizne bile zaprljane i nakon ultrazvucnog ciscenja,auto pali ko' mina.

          Comment

          • BGILLEGAL
            CBC Senator XXL
            • 22.05.2006
            • 653
            • Beograd

            #6
            Re: Pezo 206 tesko pali kad je hladan!

            Imam da kazemo isti problem Cim nagazim ovog Gavru ima da drkeljise i senzore i dizne i sve sto mu padne na pamet

            Comment

            • Mix79
              CBC Član
              • 02.11.2008
              • 18

              #7
              Re: Pezo 206 tesko pali kad je hladan!

              Imao sam isti problem na istom motoru (ustvari auto je 2008. godište, motor bi trebalo da je isti), sreća auto je pod garancijom, pa me nije koštalo ništa. Problem je bio isti + auto je na benzinu radio loše (slabo vukao, slabo primao gas...). Takođe, da dodam, auto ima ugrađen "fabrički" sistem za TNG. Na plinu je išao OK, al na benzin nikako, kad se motor ohladi, počinju muke da se startuje, morao sam po 4-5 puta da ga startujem kako bi sastavio...

              U Veranu sam reklamirao 3 puta problem. Prvi put navodno softver u kompijuteru nije bio dobar, drugi put su neki delovi pocrkali (naravno nisu mi rekli koji iako sam ja insistirao). Posle intervencije, auto je radio mesec dana OK, posle toga opet stara priča...

              Pre 2-3 ned. sam vozio po 3 put na reklamaciju. Ovog puta su mi rekli da su dizne bile prljave, da su ih očistili i to je to. Softver, kompijuter i sve ostalo je bilo navodno OK. Posle ove intervencije, auto radi sasvim dobro (i na benzinu i na plinu), bar do sad. Pali ko metak, može istog trenutka da se pokrene (ranije se gasio), prelazak sa plina na benzin i obrnuto je neprimetan, na benzinu pri punom gasu se ne guši (što je ranije bio slučaj).

              Sve u svemu, u Veranu izgovor za moj problem je bio kvalitet benzina koji zapušava dizne. A kad sam rekao da ja vozim uglavnom na plin a ne na benzin, čovek se zamislio... i onda mi rekao da u tom slučaju trebam da vozim bar 30% kilometara na benzinu (pa šta sam onda ugrađivao tng...)... I ako to meni nije bilo logično i cela njegova priča je bila puna "rupa", tu smo završili jer imam garanciju još godinu dana, nisam hteo da gubim nerve...

              Da dodam, čovek u Veranu mi je rekao da imaju dosta reklamacija na tu moju i na slične teme, pogotovo i najviše na 206-ticama. Svaki dan im se neko pojavi sa istim problemom i da "pokušavaju" da to reše u saradnji sa francuzima. Sličnih problema ima i na Makedonskom i na BiH tržištu, a glavni "problem" je kvalitet goriva ! Eto tako...

              Comment

              Working...
              X