Renault Megane 1.4 16v leptir gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Ja ti reko da ne diras taj sraf. Vrati sraf dok ne pocne da zaglavljuje leptir pa ga zavi malo da ne zapinje.

    Onda uzmi burgiju 3mm i izbusi rupu na leptiru i trebalo bi da resis problem.

    Comment

    • ninoid
      CBC Član
      • 05.02.2013
      • 40
      • zadar
      • Peugeot 806 2.0 TI

      #17
      To sa rupom još nisam ćuo. Pitati ću majstora.
      Problem je u tome što, ako bude još gore, više ne mogu rupu jednostavno zatvoriti.
      Jesi ti to probao?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Banovan je na nedelju dana zbog ovakve pametne pomoći. U pravu si kad se probuši rupa nema nazad ili što bi rekli posle...

        Teoretski kad iam rupa onda ima konsantan protok a ler motor reguliše ostalo. Kad je leptir dobro podešen on fabrički ima konstantan protok a ler motor reguliše ostalo.

        Jedno je u pravu, nisi treba oda diraš taj šraf. Nije za džabe osiguran farbom (ili na neki drugi način) da se ne pomera. Moraš naći u uputstvu koji mu je tačan položaj i vratiti ga jer sem samog protoka vazduha koji nije ispravan, uzima se u obzir i položaj leptira, zato mora biti tamo gde se očekuje da bude.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ninoid
          CBC Član
          • 05.02.2013
          • 40
          • zadar
          • Peugeot 806 2.0 TI

          #19
          Nisam ga ja dirao nego prethodni vlasnik jer mu je bilo skupo promjeniti motorić nego je išao drmati i sve zeznuo. Znam samo da rupu neću bušiti. Rađe neka bude ovako za sada.

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #20
            Proveriti da ne falsira vazduh negde na usisnoj grani,simptomi su isti.Da je u pitanju kuciste, ne bi spustao ler na normalu.Obratiti paznju na zaptivku samog kucista leptira ka usisnoj.

            Comment

            • ninoid
              CBC Član
              • 05.02.2013
              • 40
              • zadar
              • Peugeot 806 2.0 TI

              #21
              Misliš da uvlači zrak negdje iza klapne? Što bi to bila zaptivka samog kučišta leptira ka usisnoj? Misliš na šarafe koji drže kučište leptira?

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                Mislim ....kada odvijes te srafe i smaknes kuciste,pogledaj dobra kakva je O-ring gumica,tj.zaptivka.

                Comment

                • ninoid
                  CBC Član
                  • 05.02.2013
                  • 40
                  • zadar
                  • Peugeot 806 2.0 TI

                  #23
                  Još nisam skidao to kučište, ali mislim da ću uskoro. Čisto da se zamijeni ta brtva koju spominješ (zaptivka) i da se proba još jednom sve očistiti.

                  Comment

                  • ninoid
                    CBC Član
                    • 05.02.2013
                    • 40
                    • zadar
                    • Peugeot 806 2.0 TI

                    #24
                    Kaže majstor da nije ta brtva jer bi onda stalno mijenjao broj okretaja, a ne samo kada je hladan i ler-gas bi bio povećan, a ne smanjen.

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #25
                      A sto ti ne pitas majstora zasto je mali ler gas ako je potrosena klapna?Vrati stari motoric i videces da si ga uzalud menjao.

                      Comment

                      • ninoid
                        CBC Član
                        • 05.02.2013
                        • 40
                        • zadar
                        • Peugeot 806 2.0 TI

                        #26
                        Nije baš skroz uzalud. Ipak je bolje. Majstor kaže da bi trebalo probati sa novim kučištem leptira, ali kaže da ne garantira da će biti bolje jer to rijetko kada bude u pitanju. To kučište je 150 Eura polovno pa tražim alternativu.

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #27
                          To kučište je 150 Eura polovno pa tražim alternativu.
                          A,koliko kosta da se promeni ta gumica,pitaj majstora?

                          Comment

                          • rados
                            CBC Senator XXL
                            • 02.03.2011
                            • 539
                            • G.Milanovac SRBIJA
                            • OPEL ASTRA G Z16XE

                            #28
                            po nekom pravilu i logici kao i u praksi svako falsiranje vazduha posle klapne gasa proizvodi povecanje obrtaja na leru,imao sam slucajeva bas na renault vozilima 1,6 16v ti obrtaji drze i do 2000 rpm na leru.Onda skinem ceo usis predihtujem i sve radi perfektno. Ali niski obrtaji nebi trebali da budu do falsiranja

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #29
                              Ako bi predpostavili da taj motor treba da radi na jos manjim obrtajima i logika bi se tu uklopila???Njegov obrtomer nije verodostojan da ocita tacnu vrednost,treba nam podatak sa skenera.
                              Last edited by TECA; 22.01.2015, 23:38.

                              Comment

                              Working...
                              X