Peugeot 309 1.4 TU singlepoint 75 ks 1991. god. by bax76

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bax76
    CBC Senator XXL
    • 07.11.2006
    • 605
    • BG

    #16
    Hvala na lepim komentarima
    Posto imam jos jedan motor, i to 1.6 injection 90ks iz BX, ali bez menjaca, zanima me koliki bi bio problem da se to nekada prebaci u 309, i da li bi pasovalo na stari menjac. Ovo bi performanse dosta diglo jer je sa ovim motorom BX do 100 gazi oko 11 sec, a tezi je od 309...Ima li neko iskustva. Ovo me vise zanima hipoteticki...

    Comment

    • LEZA
      CBC Senator
      • 10.08.2007
      • 280
      • Beograd

      #17
      Da li je taj 1.6 XU motor?Mislim da ce tebi biti manji problem to ubaciti jer imas vec ubrizgavanje,ali ako je XU motor onda i menjac ne pasuje sigurno od TU a,pa se ti raspitaj,a valjda ima nek oovde ko ce ti reci tacno da li moze ili ne moze. . .

      Comment

      • bax76
        CBC Senator XXL
        • 07.11.2006
        • 605
        • BG

        #18
        Rekao bi da je taj motor XU, nego bi ga dobio na poklon, pa sam se raspitivao da li mi se isplati da se cimam oko toga. Ne bi u skorije vreme menjao ovaj svoj motor ako ne mora, a on ima tek nekih 100.000. Videcu bas koji je model tacno ali koliko sam citao u BX je isao samo taj XU...

        Comment

        • LEZA
          CBC Senator
          • 10.08.2007
          • 280
          • Beograd

          #19
          Onda sam skoro 100 posto siguran da drugi menjac ide u XU motor nego u TU,ali mozda i gresim. . .A 15 konjica nije malo,a opet zavisi koliko je i taj 1.6 prosao. . .

          Comment

          • gt nebojsa
            CBC Senator XXL
            • 11.05.2007
            • 348
            • Preljina,Cacak

            #20
            309 sila!

            Evo da se i ja prikljucim diskusiji:
            309 sa 100000km ?Pa to bre novo...Moj nekadasnij 205 imao 250000km i bio bas OK...
            309 je nekako uvek bio potcenjen auto,i to cak i u odnosu na 405 i 205,cini mi se nepravedno.Meni je ranije bio bas zanimljiv,posebno restajling + GTI.... Kako sam nekada posedovao 205 1.1 '87;a i brat je imao 405 1.6 '90;dosao sam do slicnog zakljucka u vezi famoznom problematicnom elektrikom-preteruju ljudi.Evo i zasto:na 205-ici sam za 3 god zamenio jedno 3 sijalice u inst.tabli koje verovatno niko pre mene nije hteo da vadi jer ih mrzelo da rasklapaju tablu,+1-2 osiguraca i to je to.Na 405 zamenjena 1 u zad.svetlu,CB ponekad znala da zeza,i levi stop, i to je to.Pug-ovi tih generacija izgleda ne znaju da ostave negde na putu,idu za sve pare...Jedino ne znam kakva je zadnja torzija na 309,to je kod 405 problematicno?Ono sto sam posebno cenio kod Pug-ova tog vremena je izvanredna limarija,posebno u odnosu npr. Opele i Fordove (neka se niko ne uvredi,cinjenica),udobnost,i dizajn koji je izgleda uvek prednjacio u odnosu na konkurente (...Pininfarina... ).
            I ja sam pomalo razocaran novim modelima,sto se dizajna tice,mnogo su slicni;a izgleda da bi i na pouzdanosti malo mogli da porade.
            Jedna od retkih stvari koja me kod 205,405 nervirala je kvalitet pojedinih plasticnih delova u kabini-okviri rucki za otvaranje vrata (405),nosac komandi ventilacije&grejanja(205) i sl.Da,i nezgodno postavljen razvodnik na 205 1.1,odmah iza levog tocka (tzv lezeci motor ,XW7 valjda) koji ce kvasio pri prolasku kroz svaku baru.A da i on mi je crkao,i to je otprilike to.
            Napisah roman,nisam 'teo...
            Toyota Čačak

            Comment

            • bax76
              CBC Senator XXL
              • 07.11.2006
              • 605
              • BG

              #21
              Inace enterijer u mojoj 309 je dosta robusniji od uobicajnog, verovatno sto je ta Magnum serija, podizaci, centralna i spojler su fabricki na njemu...

              A sto se tice lima, 6 godina je fabricka garancija na koroziju, i evo vec 16 godina je napolju i nista...

              Evo jos jedna slicica sa Fruske Gore...

              Comment

              Working...
              X