Peugeot 307 2.0HDI 66kW - servisni intervali i cene ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mishkom
    CBC Senator XXL
    • 07.08.2007
    • 591
    • N/A
    • N/A

    Peugeot 307 2.0HDI 66kW - servisni intervali i cene ...

    Kupljen je auto, sa nepoznatom istorijom. . . Mene zanima pre svega kad su servisni intervali, sta oni obuhvataju? Tj. na kojoj kilometrazi i sta obuhvataju ( i mali i veliki servis)?

    Cena tih servisa kod ovlascenog servisera. . .



    I jos nesto sto mi nije jasno. . . Istod auto postoje neke 2 "cevke" ili preciznije cevcice, od gume su, takoreci nikakve. . .

    Slikao sam mobilnim telefonom, ali su nikakve slike, jedna je dobra, a na drugoj se jedva vidi. . .

    E sad jedna cevka ide iz nekog cepa, plasticnog i dole je zatvorena plasticnim plavim zatvaracem koji je uvucen u gumu. . . A drugi visi tako otvoren

    Ja mislim da je to za neki odusak i da nista nije strasno, al ajd da cujem vase strucno misljenje. . .







  • vucko
    CBC Član
    • 06.08.2007
    • 88
    • Belgarde

    #2
    Pa ovako...
    Mislim da su ti cevcice za odvod viska kiseline iz akumulatora. Na to mi lice. Ja ih nesto nisam vidjao na 307-cama, ali je moguce. Skini poklopac akumulatora pa vidi. To mi prvo pada na pamet kad vidim te cevcice.

    Sto se tice odrzavanja prvo mi reci da li je auto iz Francuske?
    Na osnovu mog iskustva u Francuskoj sipaju sinteticko ulje 5W40 u HDI motore i menjaju ih na 20.000 km. Ja onda odem u Verano i kupim Esso Ultron ili negde nadjem original Total Quartz 9000 i zamenim.
    Litar tog ulja je oko 10eur, a ide 4.5 litara. Ako pitas u Veranu oni ce ti raci da za normalan HDI (bez FAP filtera) ide polusintaticko ulje 10W40. Ja sipam ono isto koje zateknem u kolima, jer uvek nadjem nalepnicu sa zadnjeg servisa.
    Filteri su: za ulje oko 700, za gorivo oko 1000 i za vazduh oko 1400 dinara. Mislim da su ovo cene iz Verana. E sad, filtere mozes naci i jeftinije, Recimo Purflux po Peugeot/Citroen radnjama, ali bar za ulje kupi u Veranu.
    Zupcasti kais se menja (po fabrickim podacima) na 160.000 km a ti s obzirom da ne znas kolika je kilometraza morao bi da razmislis da zamenis i taj set (kais i zatezaci). To stvarno ne znam koliko kosta.

    Eto za sada..

    Comment

    • mishkom
      CBC Senator XXL
      • 07.08.2007
      • 591
      • N/A
      • N/A

      #3
      Da iz francuske je uvezen, 2004to. . .

      Videcu za cevcice. . . A ulje. . . Ne znam sta je unutra, ali bi da sipam najbolje! Ne bih bas u ovlasceni servis za neke sitne intervencije koje mogu i sam da uradim. . .

      A jel postoji mogucnost provere stvarne kilometraze? Mislim ono u servisu da vide kad je bio poslednji servis, ili da se registrujem, recimo na francuski peugeot sajt i da mi daju informacije o mom vozilu na osnovu broja motora i sl. . .

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #4
        Ako nemas nalepnicu poslednjeg servisa, onda ti ostaje da sipas ulje koje odgovara fabrickim specifikacijama, a da juris kompatibilne filtere. Za ocitavanje km, mislim da ne postoji mogucnost kod 307!!!!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • vucko
          CBC Član
          • 06.08.2007
          • 88
          • Belgarde

          #5
          U svakom slucaju je onda bilo u njemu sinteticko ulje te sipaj onda takvo isto ulje. Ja bih kupio u Veranu Esso Ultra 5W40. Ne kupjem u Veranu jer je za Pezo, vec su oni ovlasceni uvoznici Esso i Mobil ulja i imaju original (za nase trziste) koje sipaju u svojim servisima. Cena je, kazem ti, oko 10 eura koliko je i cena svakog drugog sintetickog ulja. Kad si vec gore kupi i filter za ulje. Ove ostale (vadzuh, gorivo) mozes i negde drugo gde je povolnije. Interval zamene tog ulja smanji na 10.000 do 15.000km (umesto 20.000)

          Sto se tice servisa i intervencija (sitnih ili krupnih) ne kazem ti da ides u Verano servis... cak ni ne preporucujem!!! Sve to moze da ti obavi bilo koji dobar mehanicar.

          Sto se tice provere kilometraze to je jako tesko uciniti jer servisi nisu tako dobro uvezani kako kod Renoa (das br. sasije i svaki ovlasceni Renoov servis ce ti dati podatke).
          Po pravilu bi svaki ovlasceni servis trebao da u kompjuter tvog auta upise datum intervencije i broj predjenih kilometara (nije obavezno). Ako su serviseri u Fr bili revnosni i imas srece da niko nije brisao po kompjuteru tvog Pezoa moguce je da nadjes taj podatak. Naravno treba ti neko sa Pezoovim dijagnostickim aparatom da ti izcita tu informaciju.

          Comment

          • mishkom
            CBC Senator XXL
            • 07.08.2007
            • 591
            • N/A
            • N/A

            #6
            Hvala na informacijama. A gde se nalazi, i kako to kazete da se nadje nalepnica poslednjeg servisa?

            Comment

            • mishkom
              CBC Senator XXL
              • 07.08.2007
              • 591
              • N/A
              • N/A

              #7
              Nalepnicu poslednjeg servisa nisam uspeo naci, iako sam skidao zastitnu plastiku, sto ce reci da je skinuta...

              Nego, zna li neko sta se desava sa ovim motorom ako ostane bez goriva? Znam sta biva sta starim dieselima sa bosh pumpama, i kako se resava problem kada auto ostane bez goriva i povuce vazduh pumpa...

              A da li takva situacija ostavlja neke posledice po motor, jer je meni skoro uvek takva situacija (oko nule), mada racunar vec kad ostane goriva za ~100km, pocne redovno da obavestava, i stalno svetli lampica za gorivo na instrument tabli...

              Comment

              • vucko
                CBC Član
                • 06.08.2007
                • 88
                • Belgarde

                #8
                Pa ako imas dobar filter nece nista da mu se desi (od jednog puta).
                Ako imas Siemens HDi pumpu onda imas i malu rucnu pumpicu na dovodu goriva (gumena pumpa kao na rezervoarima za vanbrodske motore camaca) i time dovuces gorivo do pumpe.

                Kod Bosch sistema je drugacije, jer imas i pomocnu elektricnu pumpu rezervoaru koja ce ti navuci gorivo do glavne HDi pumpe.

                Naravno, nadam se da ti ovo nece biti praksa, jer ako neka prljavstina sa dna rezervoara udje u common rail sistem, napravice mnoga sranja: HDi pumpa, dizne, regulatori... ni jedno nije jeftino !!!

                Comment

                • vucko
                  CBC Član
                  • 06.08.2007
                  • 88
                  • Belgarde

                  #9
                  Informacija iz prve ruke

                  Delovi za "veliki" servis u Veranu za 2.0 HDI kostaju oko 15.000 din, a ukljucuje: zupcasti kais, roler za zupcasti, zatezac za zupcasti, 5 litara Esso sintetickog ulja, filteri ulja i filter vazduha.
                  Promenjen je i zatezac PK kaisa koji je jos 2.200 din

                  Ruke kod majstora 50-70 eur.

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #10
                    Dzaba.. Sa ovim cenama ti se ne isplati da ides negde drugde. Stvarno povoljno.
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • neoo
                      CBC Početnik
                      • 02.12.2007
                      • 9
                      • CRV

                      #11
                      Originally posted by vucko
                      Informacija iz prve ruke

                      Delovi za "veliki" servis u Veranu za 2.0 HDI kostaju oko 15.000 din, a ukljucuje: zupcasti kais, roler za zupcasti, zatezac za zupcasti, 5 litara Esso sintetickog ulja, filteri ulja i filter vazduha.
                      Promenjen je i zatezac PK kaisa koji je jos 2.200 din

                      Ruke kod majstora 50-70 eur.
                      za moju alfu 33 kostaju nesto manje 12000 din .
                      stvarno nista preterano.

                      Comment

                      • mishkom
                        CBC Senator XXL
                        • 07.08.2007
                        • 591
                        • N/A
                        • N/A

                        #12
                        Originally posted by vucko
                        Informacija iz prve ruke

                        Delovi za "veliki" servis u Veranu za 2.0 HDI kostaju oko 15.000 din, a ukljucuje: zupcasti kais, roler za zupcasti, zatezac za zupcasti, 5 litara Esso sintetickog ulja, filteri ulja i filter vazduha.
                        Promenjen je i zatezac PK kaisa koji je jos 2.200 din

                        Ruke kod majstora 50-70 eur.
                        HVALA Vucko, stvarno mi znaci ovo, cim dodje tata sa puta zna se sta sledi

                        Paa Srdjane, sta je sledece u taxy sluzbi?

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          Nesto dizele ne volem..

                          koliko manje trosi 1.4hdi od ovog 2.0 u 307? Ima li 307 karavan varijantu sa 1.4hdi?
                          Originally posted by vucko
                          Informacija iz prve ruke

                          Delovi za "veliki" servis u Veranu za 2.0 HDI kostaju oko 15.000 din, a ukljucuje: zupcasti kais, roler za zupcasti, zatezac za zupcasti, 5 litara Esso sintetickog ulja, filteri ulja i filter vazduha.
                          Promenjen je i zatezac PK kaisa koji je jos 2.200 din

                          Ruke kod majstora 50-70 eur.
                          Na koliko km se radi veliki servis?
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • mishkom
                            CBC Senator XXL
                            • 07.08.2007
                            • 591
                            • N/A
                            • N/A

                            #14
                            ne moras ti ni da ih vozis

                            Paa, sad to je relativno, moze da trosi 4.5ako vozis kao baba, mada ide i do 7kad ga gazis, ali bukvalno konstantno pun gas, celu noc, bio je bez klime oktobar-novembar. . .

                            Znam da je prvi veliki servis na 70.000valjda, mada cuo si na koliko se menja Continental kais

                            Za 1.4ti moze reci Lord_o21, a ne verujem da ces naci karavanu sa tim motorm, mislim moguce je, ali tesko, niko se ne bi odlucio za taj motor, pa jos u karavanu, mislim da je 2.0 od 110 prava mera

                            A sto se tice koriscenja u taxy-ju, ne znam, rekao sam cisto onako, treba imati u vidu skupu nabavnu cenu{9000-10.000eur, za ~150.000km), ovaj serivs, koji smo konstatovali da nije skup, i nove gume najverovatnije, za te pore sigurno moze i nesto bolje i iz vise klase, treba razmisliti , i izabrati sto bolje, da posle ne slusamo kako se pljuju 307-ice. ..

                            Inace predrasuda ima, samo tako. . . Pogotovu sam se naslusao njih od Bg taksista. .

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #15
                              307 karavan sa 2.0 HDI motorom je optimalan izbor. Potrosnja ume da bude malo veca nego u klasi, ali samo agregati su mnogo manje kvarljivi nego svi ostali u klasi!!!!
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              Working...
                              X