Drugar mi ima problema sa pezoom 206, 1.4, 2005god.Ovako stoje stvari,prvi je vlasnik,presao 50000,auto iz cistog mira ne daje znake zivota prilikom pokusaja paljenja,auto je kupljen u nemackoj,tamo je bio u servisu,zamenuli akomulator,ali problem se s vremena na vreme ponovo javlja,sad je pocelo sve cesce.Kad nece da upali,upali na gurku i posle jedno vreme normalno pali i od jednom nece!Da li je neko imao slicnih problema i koji bi servis preporucili u NS-u,BG-u ili ZR-u?Auto se trenutno nalazi u ZR-u.Kad ga je oterao u servis u Nemackoj,palio je bez problem i kad su ga prikljucili na dijagnostiku sve je bilo ok,ali posle se javlja problem.Ja sumljam da je u pitanju rele od kontakt brave,ali se neznam gde se kod njega nalazi?
PEUGEOT 206 1.4 75 KS - problem sa paljenjem
Collapse
X
-
Nema relea za ele.pokretač, ako to misliš. Kad ga pali da li se čuje neki klik-klik ili ništa, da li ele.pokretač radi ??? Ako ne radi, lako to možeš dijagnosticirati... Nađi ele.pokretač koji ti je iza filtera vazduha, on neka okrene ključ na paljenje i neka drži a ti malo lupi sa nekim komadom drveta po njemu, ako upali treba reviziju (četkice itd.) ili ako imaš ispitivač lampu, stavi štipaljku na minus ili negde na masu na motor a ispitivač na malu žicu koja ide na pokretač, ako dolazi struja opet je ele.pokretač a ako ne onda je u pitanju brava a ne rele jer ga nema (ima električni deo brave i mehanički).
Comment
-
-
Struju ima,radi kontakt,podizaci,radio,ali povremeno nece da upali tj.nece ni da verlgla,kad se okrene kljuc cuje se klik ispod volana,tamo gde se nalaze i osiguraci.U servisu u Minhenu su rekli da je anaser ok,kada je bio u servisu normalno je palio,dijagnostika njie nista pokazala ali s vremena na vreme ponovo ********.Koji servis preporucujete u Novom Sadu?
Comment
-
-
Nisam mislio na struju od kontakt table, nego struju koja dolazi na ele.pokretač.
Znači ovako: imaš jedan veliki + na ele.pokretaču i masu na motoru, i imaš jednu tanju žicu isto na ele.pokretaču koja daje plus samo kada je ključ u položaju paljenja auta. Kad ključ okreneš na verglanje treba dati plus ele.pokretaču tj. upaliti a ako ima plusa a ne okreće motor znači da je ele.pokretač, ako ne daje plus znači da je brava.
Zna se dogoditi da kleme na akumulatoru nisu dobro stisnute ili su korodirale. Kontrola !
Comment
-
Comment