PEUGEOT 206 1.4 75 KS - problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peconije
    CBC Član
    • 20.01.2008
    • 15
    • Novi Sad

    PEUGEOT 206 1.4 75 KS - problem sa paljenjem

    Drugar mi ima problema sa pezoom 206, 1.4, 2005god.Ovako stoje stvari,prvi je vlasnik,presao 50000,auto iz cistog mira ne daje znake zivota prilikom pokusaja paljenja,auto je kupljen u nemackoj,tamo je bio u servisu,zamenuli akomulator,ali problem se s vremena na vreme ponovo javlja,sad je pocelo sve cesce.Kad nece da upali,upali na gurku i posle jedno vreme normalno pali i od jednom nece!Da li je neko imao slicnih problema i koji bi servis preporucili u NS-u,BG-u ili ZR-u?Auto se trenutno nalazi u ZR-u.Kad ga je oterao u servis u Nemackoj,palio je bez problem i kad su ga prikljucili na dijagnostiku sve je bilo ok,ali posle se javlja problem.Ja sumljam da je u pitanju rele od kontakt brave,ali se neznam gde se kod njega nalazi?
  • peconije
    CBC Član
    • 20.01.2008
    • 15
    • Novi Sad

    #2
    pezo 206-rele od kontakt brave!

    Dali zna neko gde je smesten rele od kontakt brave na pezou 206,1.4.2005god?

    Comment

    • blackwolf
      CBC Veteran
      • 22.04.2008
      • 152
      • Beograd

      #3
      Autoelektricar VIDOJE uciteljsko naselje - probaj te tamo, dobri su...
      tel 063/213-904

      Comment

      • Nik
        CBC Član
        • 14.03.2008
        • 47
        • Raska

        #4
        reci mi... jel ima struje,tj. kada das kontakt jel se upale lampice,radio,svetla itd...???

        Comment

        • mishkom
          CBC Senator XXL
          • 07.08.2007
          • 591
          • N/A
          • N/A

          #5
          svetla rade i bez kontakta

          Jel vegla auto? Aku je akumulator, primetio bi sigurno...

          Comment

          • deki-ascona
            Bio nam je drug! RIP
            • 10.04.2007
            • 2118
            • NI , Trosharina

            #6
            Ako ne daje znake zivota, onda nema ni kontakt.

            Moze da bude bosch brava ili ona pletenica za masu, izmedju sasije i motora.
            Originally posted by Valent Vudriga
            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

            Comment

            • gordi014
              Moderator
              • 02.10.2004
              • 1049
              • Valjevo, Srbija
              • PEUGEOT 206 XS 1.6

              #7
              Nema relea za ele.pokretač, ako to misliš. Kad ga pali da li se čuje neki klik-klik ili ništa, da li ele.pokretač radi ??? Ako ne radi, lako to možeš dijagnosticirati... Nađi ele.pokretač koji ti je iza filtera vazduha, on neka okrene ključ na paljenje i neka drži a ti malo lupi sa nekim komadom drveta po njemu, ako upali treba reviziju (četkice itd.) ili ako imaš ispitivač lampu, stavi štipaljku na minus ili negde na masu na motor a ispitivač na malu žicu koja ide na pokretač, ako dolazi struja opet je ele.pokretač a ako ne onda je u pitanju brava a ne rele jer ga nema (ima električni deo brave i mehanički).

              Comment

              • peconije
                CBC Član
                • 20.01.2008
                • 15
                • Novi Sad

                #8
                Struju ima,radi kontakt,podizaci,radio,ali povremeno nece da upali tj.nece ni da verlgla,kad se okrene kljuc cuje se klik ispod volana,tamo gde se nalaze i osiguraci.U servisu u Minhenu su rekli da je anaser ok,kada je bio u servisu normalno je palio,dijagnostika njie nista pokazala ali s vremena na vreme ponovo ********.Koji servis preporucujete u Novom Sadu?

                Comment

                • gordi014
                  Moderator
                  • 02.10.2004
                  • 1049
                  • Valjevo, Srbija
                  • PEUGEOT 206 XS 1.6

                  #9
                  Nisam mislio na struju od kontakt table, nego struju koja dolazi na ele.pokretač.
                  Znači ovako: imaš jedan veliki + na ele.pokretaču i masu na motoru, i imaš jednu tanju žicu isto na ele.pokretaču koja daje plus samo kada je ključ u položaju paljenja auta. Kad ključ okreneš na verglanje treba dati plus ele.pokretaču tj. upaliti a ako ima plusa a ne okreće motor znači da je ele.pokretač, ako ne daje plus znači da je brava.
                  Zna se dogoditi da kleme na akumulatoru nisu dobro stisnute ili su korodirale. Kontrola !

                  Comment

                  • peconije
                    CBC Član
                    • 20.01.2008
                    • 15
                    • Novi Sad

                    #10
                    samo je problem prici anaseru(el.pokretacu) da bi se ispitala struja,zavucen je,mzda bi moglo na kanalu!

                    Comment

                    Working...
                    X