Pranje motora...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VuleR
    CBC Član
    • 15.03.2008
    • 34
    • Smederevo

    #16
    E pa ovako, ja sam moju Alfu pre godinu dana oprao nekim sredstvom za pranje motora i blago receno uprskao stvar Otisla su neka vakum creva - na kraju sam zamenio skoro sva, zatim kablovi, svecice a i alternator je otisao na popravku posle tog ulepsavanja Zato sad ni krpom ne brisem motor - ma nek je on meni masan i prasnjav, samo da vuce kako treba

    Comment

    • deki-ascona
      Bio nam je drug! RIP
      • 10.04.2007
      • 2118
      • NI , Trosharina

      #17
      Au, bolje udes da imas nego kola da operes!!!
      Originally posted by Valent Vudriga
      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

      Comment

      • VLADA MIRKO ALFA
        CBC Član
        • 02.05.2008
        • 99
        • beograd bolec

        #18
        na svako sredstvu za pranje motora imas uputstvo za upotrebu i tu nema greske preporucjem ti eko klin,postoi i varianta br.2 odes i kupis 2l nafte uzmes cetkicu za fabahje iznaftiras sve delove motora pa cak i plasticne pusis da odstoi 10 do 15 min. i nakon toga napravis dobru sapunicu od nekog kvalitetnog deterdzenta za sudje npr. feri i nasapunasa vec iiznaftiran motor sundjerom trljajuci iznaftirane povrsine nakon toga uzmes najobicnije crevo za zalivanje baste i sve to iperes ps.ovaj naci sam sto puta isprobao na benzinskim i dizel motorima i nisam imao nikqakvih problema osim sto moze da se oseca nafta i da malo dimucka motor u prvih pola sata voznje nakon pranja motora poz.

        Comment

        • VuleR
          CBC Član
          • 15.03.2008
          • 34
          • Smederevo

          #19
          Ma sto je najgore nisam jedini koji je tako prosao
          A kao koristio kvalitetnu tecnost za pranje i pazio sta radim Istini za volju na svim tim tecnostima pise da treba da se zastite plasticni i gumeni delovi, al ajd da vidim nekog da uspesno zastiti kablove i creva na bilo kojem italijanu

          Comment

          • Nigy
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2006
            • 921
            • BGD

            #20
            Ako vec hoces da zastitis gumu i plastiku, uzmes vecu cistu suvu krpu, i kad naspricas na 'pogresan' deo, odmah isti obrises.

            Originally posted by Jovana
            Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

            Comment

            • reli
              CBC Član
              • 30.10.2006
              • 55
              • Nis

              #21
              Ja moju 164 vec godinama sam perem motor posto imam kompresor za vodu. Prvo uzmem kese i njima obavijem sve elektricne delove bobina,protokomer,alnaser,razvodne ruke... odnosno gde god ima struje dobro ih obavijem kesama i oblepim lepljivom trakom. Onda isprskam auto nekim sredstvom za ciscenje ostavim da stoji 20-tak minuta i onda sve to lepo isprskam. Kod ovih elektricnih delova ne prilazim bas blizu sa mlazom vode vec sto ostane pored njih kasnije izbrisem sundjerom. Kada zavrsim pranje ostavim motor da se osusi na suncu sam jedno 2 sata i onda ga tek upalim.

              Comment

              • VLADA MIRKO ALFA
                CBC Član
                • 02.05.2008
                • 99
                • beograd bolec

                #22
                "reli "je potpuno upravu ukoliko nemate kuci kompresor za vazduh da potpuno izduvate motorni prostor posle pranja onda ga treba ostaviti na suncu da se osusi prirodnim putem

                Comment

                • jonicalfa
                  CBC Veteran
                  • 14.10.2007
                  • 128
                  • Sm.Palanka

                  #23
                  Ako bas ne mora da se pere bolje je da ostane tako, jer i pored zastite vlaga je vlaga, uvek mora vlazna para da se zavuce tamo gde joj nije mesto ili gde ne zelite da ode.A onda kapa, ruka, svecice, kablovi, bobina, komutator itd. A majstore samo takve cistunce cekaju, jer to ime je najlepsa para. Motor je sklop oko koga je nemoguce da nema bar malo prljavstine, osim ako niste iz okoline Sapca, jer automobili koji stizu iz tog podnevlja su apsolutno medicinski cisti, jer prosto je nemoguce auto star 15-tak godina po ovim nasim idealnim uslovima odrzavanja isprljati, ili nedaj boze da neki kamencic
                  da Vam izguli bar malo plasticne branike, jer ipak mi se vozimo evropskim putevima. Ljudi svi smo ljubitelji svojih krseva, jer ovde nema ni jednog sa autom mladjim od 5 godina, a u inostranstvu se takvi automobili smatraju...Prijatelji ovo je 2008. a mi smo stali u 90-tim

                  Comment

                  • pufka
                    CBC Početnik
                    • 18.05.2008
                    • 1
                    • macedonija

                    #24
                    Ja sam pre 15 dana prao svoju alfu 155 i nema problema samo sam izolirao osigurace do akumulatora i sa mlazom creva od kuce problem samo u svecicama dok se voda osusi malo trokira dok zagreje i se osusi a predhodno ih dobro obrisao kolko sam mogao sundzerom i sve je bilo ok to je od mog iskustva sa pranjem motora i ja sam se bojao ali resio sam se posto je bio motor svrano necist .......

                    Comment

                    • cameleon
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2008
                      • 315
                      • Obrenovac

                      #25
                      Ako se dovede motor do cistog stanja, dovoljno je jednom mesecno izdvojiti 20min i preci ga suvom krpom, prilikom rutinske provere, i naravno bice cist godinama, sem ako ne masti.

                      A za kamencice..., to zavisi od vozaca i stila voznje, ako se ljube kamioni i autobusi, kao i ganja auto svakakvim "shorovima", normalno je da ce biti ostecenja.

                      Comment

                      • acasmc@200sx
                        CBC Senator
                        • 30.01.2007
                        • 282
                        • Mladenovac
                        • BMW F31 320d

                        #26
                        ja sam prao na 146 T.S. u perionici zimus. sve lepo odradili sabani, kad sutra ujutru nece da upali! posle malo drkanja, skinem poklopac, ima sta i da vidim! u svakome od 8 lezista za svecice je bilo leda do vrha! BUKVALNO! trebalo mi je 2 dana da krpicama i kompresorom ocistim sve! sto se mene tice ne prem vise nikad! eventualno vlazna krpa i udri!
                        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                        Comment

                        • Vlada_nbgd
                          CBC Senator XXL
                          • 11.09.2005
                          • 1066
                          • Novi Beograd/Topcider
                          • ford focus sport pack

                          #27
                          Pa ne pere se motor zimi,a ako bas mora onda se auto posle toga dosta vozi da bi toplota potpuno osusila motor.
                          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                          Comment

                          • acasmc@200sx
                            CBC Senator
                            • 30.01.2007
                            • 282
                            • Mladenovac
                            • BMW F31 320d

                            #28
                            Originally posted by Vlada_nbgd
                            Pa ne pere se motor zimi,a ako bas mora onda se auto posle toga dosta vozi da bi toplota potpuno osusila motor.
                            sad znam!
                            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                            Comment

                            • Sicko
                              CBC Član
                              • 04.03.2008
                              • 20
                              • Republika Zemun

                              #29
                              Evo mog iskustva od danas.Nisam verovao da je alfa tako osetljiva na pranje i vodu.A lepo meni burazer kaze NIKAKO na motor vodu,al ne da djavo mira.Oprah motor pre jedno metar dana a pazio sam da ga ne prskam sa jakim mlazom nisam ga ni mnogo prskao sa sredstvom za pranje.Zastitio sam delove elektronike oprah ga ,osusih upalih i sve je bilo ok .
                              Pre jedno 15ak dana krenuse problemi dok ne digne temperaturu na 90 ide kao blesav ali kad se zagreje kao da radi sa 3 cilindra.Cas sastavi normalno cas izgubi snagu.Ide on lepo ali vidi se da mu fali snage a i pomalo pucka kao da je protokomer.Ja za glavu nije valjda njena boljka PROTOKOMER.
                              Zakacismo na komp sve u redu,proverismo pritisak pumpe za gorivo . . .Tek kad smo ga otvorili voda kod bobine i ona pravi sav haos . Izduvasmo ocistismo i sad radi ko pre.Sad samo da ne rikne bobina .
                              Eto moga iskustva pa sad perite motor ako smete ja sad samo sa usisivacem a i to cu da promislim da ga ne udari promaja mozda.

                              Comment

                              Working...
                              X