JTD resite se vibracije motora

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kole
    CBC Član
    • 05.06.2008
    • 66
    • zrenjanin

    #16
    Originally posted by Mirko_NS
    kakve su posledice ako vozim auto sa nosacem motora koji vise bas i nije u funkciji?
    Nema posledica, pošto ti se nosač verovatno nije rasturio već se samo ukrutio, kako je kod mene bilo. Samo se malo više treseš.
    Inače kako je već pisano postoji 4 nosača. Dva zadnja su ista. Ovaj ispod akumulatora ustvari drži menjač. Moraju biti elastični da se vibracije motora ne prenesu na vozilo. Ovaj ispod akumulatora najčešće strada.
    Lako se proverava. Pod uslovom da ti je nosač ceo vizuelno. Digneš auto na stubnu dizalicu (motor radi, točkovi vise naravno).
    Kada rukom uhvatiš oscilirajuće rame levo i desno osetićeš znatnu razliku.

    Comment

    • kole
      CBC Član
      • 05.06.2008
      • 66
      • zrenjanin

      #17
      Originally posted by Semi
      Cek, cek.... Kole, kako to mislis da je kao prva ugradnja isao od 2004? Pre toga je bio neki drugi?!
      Da ovaj što sam skinuo malo je drugačiji. Novi je malo robusniji. Hoću reći ima masivniju gumu. Valjda su ga i modifikovali jer ovaj prvi nije bio baš neki.

      Comment

      • Semi
        CBC Veteran
        • 04.03.2008
        • 192
        • Smederevo

        #18
        E ok,! Bitno je da odgovara na modelim od pre 2004. Hvala Kole

        Comment

        • Mirko_NS
          CBC Član
          • 17.04.2008
          • 80
          • Novi Sad

          #19
          Tnx, Kole!

          Videcu da mi to provere na sledecem redovnom servisu...

          Comment

          • jboban
            CBC Veteran
            • 25.09.2008
            • 117
            • Čačak

            #20
            Stilo 1.9 JTD - vibracije na volanu?

            Da li su manje vibracije na volanu Stila normalne ili je nosač motora već oslabio? Može li se samo vizuelno izvršiti kontrola nosača i zaključiti koliko je dobar?
            Na nekim automobilima ove vibracije apsolutno ne postoje. Mislim na vibracije od motora, na leru i u vožnji.

            Comment

            • TOGO
              CBC Član
              • 06.11.2007
              • 80
              • Beograd

              #21
              Samo nemoj da bude:

              "Rešio sam problem, kupio sam benzinca!"
              Trka se poništava!

              Comment

              • kole
                CBC Član
                • 05.06.2008
                • 66
                • zrenjanin

                #22
                Ja sam jedan ot onih koji su vibracije rešili promenom nosača motora ispod akumulatora.

                Nažalost one isto tako mogu doći i od dotrajalog plivajućeg zamajca što je mnogo skuplje. I o tome je pisano.

                Comment

                • DanielNS
                  CBC Član
                  • 20.08.2007
                  • 17
                  • Novi Sad

                  #23
                  Imam isti problem, medjutim nije mi jasna jedna stvar u vezi tog nosaca koji se spominje da se nalazi ispod akumulatora (levi)...

                  Posto sam iz NS-a, zvao sam Autoitaliju gde kazu da trenutno nemaju i da to kosta preko 10.000 din.
                  U Fiatinu su prodali poslednji pre par dana i dobice novu turu i kosta 6.600 din.
                  A u APsportu nemaju u prodavnici u NS-u nego u Zemunu i navodno kosta oko 2.300 din.

                  U cemu je fora sa ovolikim razlikama u ceni???

                  I da li je problem zameniti taj nosac, tj. da li moram majstoru da ostavljam 1000 din ili mogu i sam da odradim, posto mi je jedan prodavac rekao da se prosto menja, ima samo tri srafa...

                  Comment

                  • jboban
                    CBC Veteran
                    • 25.09.2008
                    • 117
                    • Čačak

                    #24
                    Originally posted by DanielNS
                    U cemu je fora sa ovolikim razlikama u ceni???
                    U AP Sportu nosač sa kataloškim brojem 51711216 košta 6990 din, u Junior autu, isti taj 6450 din. i verujem da je u Delti skuplji. Za ostale razlike u ceni ne znam. Ovo je novi, doradjeni nosač, a jedino ako taj jevtiniji nije možda onaj stari model iz zaliha. Oba odgovaraju.

                    Originally posted by DanielNS
                    prosto menja, ima samo tri srafa...
                    Ima, ali treba na nečemu držati motor i nacentrirati rupe.

                    Comment

                    • Dragon
                      CBC Senator XXL
                      • 15.11.2006
                      • 963
                      • Beograd

                      #25
                      Da li postoji razlika u vibracijama, kada one dolaze zbog nosaca motora, od onih prouzrokovanih plivajucim zamajcem.
                      Cuo sam da ima sistem da ubacis autio u brzinu, cimas ga gore dole i tako mozes da cujes luft u nosacima.
                      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                      Comment

                      • TOGO
                        CBC Član
                        • 06.11.2007
                        • 80
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by jboban
                        Originally posted by DanielNS
                        prosto menja, ima samo tri srafa...
                        Ima, ali treba na nečemu držati motor i nacentrirati rupe.
                        Pa levom rukom drži motor, a desnom centrira... ili obrnuto ako je levak
                        Trka se poništava!

                        Comment

                        • DanielNS
                          CBC Član
                          • 20.08.2007
                          • 17
                          • Novi Sad

                          #27
                          Onda su mi u APsportu verovatno lupili tu cenu za stari model... sad mi je jasnije i to je to.

                          A moracu ipak desnom da pridrzim motor posto sam levoruk

                          Znaci ne moze to bez neke hidraulicne dizalice ili slicno...

                          Comment

                          • kole
                            CBC Član
                            • 05.06.2008
                            • 66
                            • zrenjanin

                            #28
                            Ja sam taj nosač platio nešto jače od 7000 din u AutoItaliji početkom godine. Posle promene vrlo sam zadovoljan

                            Nje ga lako zameniti.

                            Postoji razlika vibracija od nosača i od zamajca.
                            Nosač prenosi vibracije na leru uglavnom, na višim obrtajima buku, na pojedinim oko 2000 o/min kao neku rezonanciju.
                            Cimanjem napred nazad nećeš otkriti ništa osim ako nosač nije skroz propao. Moj je stari nosač kad je skinut bio bez oštećenja ali krut ko stena.

                            Plivajući zamajac proizvodi vibracije na na nekim obrtajima izgleda bukvalno kao da se ceo auto za trenutak strese.

                            Comment

                            • DanielNS
                              CBC Član
                              • 20.08.2007
                              • 17
                              • Novi Sad

                              #29
                              To su izgleda simptomi kao kod mene, trese na leru najvise, pogotovo ujutru kad je hladan.
                              Znaci nosac moze izgledati neostecen a da je ipak on u pitanju?
                              A meni u fiatinu uporno tvrde da nije to nosac i da on njima izgleda dobro i ako se ne cima motor na palenju i gasenju onda je kao sve ok sa njim, nego su navodno dizne u pitanju???
                              Posle pola sata ubedjivanja su rekli da moze biti i da je do nosaca al kao cude se jer oni to nikada nisu menjali...

                              Comment

                              • jboban
                                CBC Veteran
                                • 25.09.2008
                                • 117
                                • Čačak

                                #30
                                Zamenjen nosač motora i problem rešen! U AP sportu nemaju ovaj nosač, a čak su i šifre pomešali i totalno se zbunili, Euro 07 tek planiraju da počnu da "rade" nosače, ali zato Junior auto ima na stanju i šalje brzom poštom.

                                Motor treba odozdo blago podići dizalicom i prvo izvaditi akumulator. Gore na vrhu, veliki crni konektor je čuveni D4 konektor i ovo je bila dobra prilika da se i on rastavi i očisti.



                                Posle vadjenja kućišta akumulatora vidi se stari nosač. Dole levo sa plavim konektorom je overboost ventil, koji je premešten sa originalne lokacije na kućište akumulatora.



                                Ovo je izvadjen stari nosač. Primetno je koliko manje gume ima i koliko je manji prečnik okolnog dela Alu nosača nego što je to je to slučaj na novom.



                                Novi nosač motora (menjača) sa FIAT Code: 5171 1216



                                Rezultat je primetan. Vibracije su gotovo potpuno nestale, a znatno je smanjena i buka unutar auta.

                                Comment

                                Working...
                                X