Stilo KN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiatDriver
    CBC Član
    • 04.05.2008
    • 39
    • Beograd

    #16
    Originally posted by Mans
    Veci bum i jeste problem sve ostalo je koliko-toliko svarljivo!Opet kazem to je prica za atmo,sa turbinom je mnogo ne prijatnije!
    Nije tacno!!! Imao sam na proslim kolima 2.0 Turbo 16V, Sparco Air Filter i extra je... Full zvuk, osetno vise snage, auto je lepo palio, nikad nije ''pucao'' na filter (to se desava nekima dok koce motorom ili kad ugase auto), i na leru je mirno radio, jedino sto mu je ''negativno'' je to sto mozda malo povecava potrosnju... nista vise...
    FIAT = Fabbrica Italiana Automobili Torino = FIAT

    Comment

    • detritus
      CBC Član
      • 12.04.2008
      • 20
      • BG

      #17
      pa to povecava potrosnju, zato sto ti stiskas jace gas da bi cuo zvuk

      Comment

      • Mans
        CBC Član
        • 23.11.2007
        • 51
        • Belgrade-Brooklyn

        #18
        Da lepo je to kako ti rece full zvuk,ali koliko? Jel neko otvarao motor da malo pogleda klipove,glavu,ventile??? bez komentara...
        PerforMance

        Comment

        • reaper_HGT
          CBC Senator XXL
          • 05.09.2007
          • 888
          • Beograd

          #19
          dobro majku mu pa pola sveta vozi sa AM filterima pa nikom nishta

          Comment

          • alt+64
            CBC Senator XXL
            • 27.02.2006
            • 571
            • bgd

            #20
            oh mon dieu...
            Kakva navikavanja,vi ste ladno ozbiljni sa time
            Postoji nesto sto se zove cip u koji je uneta mapa o dotoku i odtoku vazduha.
            a cemu onda sluze svi senzori koi nemaju veze s vazduhom... recimo knock... koi ce mu, ako ecu nista ne radi i nikako se adaptira kad se ovaj oglasi?
            Valjda je jasno sta radi veca explozija motoru!
            a) pokrece ga
            b) nista od navedenog
            Veci bum i jeste problem sve ostalo je koliko-toliko svarljivo!
            problem? pa ovaj forum je posvecen pravljenju veceg buma... il sam ja nesto preskocio?
            Jel neko otvarao motor da malo pogleda klipove,glavu,ventile???
            na stranu to kolko se (ne)dobija knom... mnogo vise vazduha dobies kad stisnes papucicu gasa 2mm vise, nego svim knovima zaedno... el zbog toga vozis na leru?

            Comment

            • Mans
              CBC Član
              • 23.11.2007
              • 51
              • Belgrade-Brooklyn

              #21
              Za pocetak ECU preracunava podatke,i na osnovu njih pravi smesu.
              -sa vise vazduha,se dobija prezasicna smesa,a takva smesa prouzrokuje vecu exploziju u motoru.Pri jacim explozijama oslobadja se velika kolicina cadji,a cadj se lepi na sondu i oneomogucava jo da cita prave vrednosi.Tada se sistem zabuni i ulazi u takozvani SWEEP,gde juri uprogramirane vrednost.Tu pocinje los rad motora.

              -Potrosnja goriva ce se ostno povecati,a desice se i trenutci kada motor radi sa presiromasnom smesom.U fazi samozapaljenem goriva(u tacki vadjena najveceg obrtnog momenta)kada je pritisak u cilndru najveci dolazi do ostecenja klipova i karika jer je u pitanu vrlo kratka explozija sa pritiskom od 40-110 Bara.Motor nije konstruisan za takve pritiske, vec normalne radne sa top vrednostima do 20ak Bara.
              -U slucaju da dodje do reda uzastopnih detonacija u gornjoj mrtvoj tacki zbog preuzarenog klipa,sanse da se osteti lezaj klipnace su velike!

              Toliko o tome sta radi veca explozija motoru!
              PerforMance

              Comment

              • reaper_HGT
                CBC Senator XXL
                • 05.09.2007
                • 888
                • Beograd

                #22
                ok sve to stoji, ali kako onda recimo Chelic nije lansirao glavu motoru u orbitu sa XXXhp nitra?

                Comment

                • alt+64
                  CBC Senator XXL
                  • 27.02.2006
                  • 571
                  • bgd

                  #23
                  Originally posted by Mans
                  Za pocetak ECU preracunava podatke,i na osnovu njih pravi smesu.
                  pa da, to niko ne spori... al spori da se ecu nikako ne prilagodjava parametrima koe dobija i trenutnoj situaciji... nisi mi odgovorio, kad se desi knock i doticni senzor ga obavesti o tome, oce i dalje da gura ko da nista nije bilo il...?
                  sa vise vazduha,se dobija prezasicna smesa
                  lapsus il...?
                  Tada se sistem zabuni i ulazi u takozvani SWEEP,gde juri uprogramirane vrednost.Tu pocinje los rad motora. Potrosnja goriva ce se ostno povecati,a desice se i trenutci kada motor radi sa presiromasnom smesom.
                  Ne mogu nadjem sta je sweep, al ako si mislio na limp (safe) mode, afaik tad ecu naliva gorivo i smesa nemoz' bude siromasna pa da je ebes

                  Toliko o tome sta radi veca explozija motoru!
                  oki, aj ovako... imas na netu brdo konverzija atmo motora na lpt (0.3, 0.4 bara), de ljudi nista bitno od hardwarea nisu menjali, cak idu i bez ic-a... po tvojoj teoriji, ako se sve ovo desava s raspalim kn-om, oni bi sa svakim paljenjem pobili sve zivo u krugu od 800km

                  p.s. ne bavim se ovim stvarima, sve sto pricam je opsta kultura + logika, tako da je sasvim moguce da si ti u pravu, al nikako da me ubedis

                  Comment

                  • Mans
                    CBC Član
                    • 23.11.2007
                    • 51
                    • Belgrade-Brooklyn

                    #24
                    Nije ovo moja teorija(vec ljudi sa mnogo vise iskustva),niti je meni cilj da nekoga ovde ubedjujem,vec da cujem tudja misljenja i njihova iskustva!
                    (ne volim da pricam napamet,logika ume da navede na pogresno razmisljane)

                    U svakom slucaju nema poente ugledati se na trkacke motore koji se otvaraju posle svake trke da bi se ustanovila steta na motoru.Niti treba gledati ozbiljne tuninge gde padaju kovani klipovi i klipnjace.To ovde slabo ko radi.

                    Kao sto smo rekli i ranije ova prica je bezbolnija kod atmo motora,pogotovo manjih zapremina sto je obicno cesta pojava kod nas.Ali kada na scenu stupe motori sa punjacima(vise sa turbinom nego sa kompresorom)stvar je dosta ozbilnija.Nadam se da se razumemo!
                    PerforMance

                    Comment

                    • alt+64
                      CBC Senator XXL
                      • 27.02.2006
                      • 571
                      • bgd

                      #25
                      mmm da, lose sam se odrazio naravno da ne treba da me ubedjujes... ono sto sam teo da kazem je da ne tvrdim da sam 100% u pravu i da nemam problem da priznam da gresim, al nista sto si do sad rekao me nije inspirisalo da tako nesto pomislim

                      u sv sl, nisi se izjasnio o onome sto sam napisao...

                      1. kazes da ecu samo proracunava kolicinu vazduha i iz mape cita kolko goriva da da, a da se nikako ne prilagodjava ostalim uslovima (npr knock) i da ne vrsi nikakve korekcije... el i dalje to tvrdis?

                      2. sve to sto si rekao o posledicama za motor... opet ti kazem... mnogo je veca razlika u kolicini vazduha kad se leptir pomeri za 2mm nego i kad skroz skines filter... a i merenje kolicine vazduha se svakako radi posle filtera, pa ne vidim sto bi bio problem, sve i da se poveca kolicina vazduha, da se ecu tome prilagodi?

                      aj uzdravlje, moram radim

                      Comment

                      • Mans
                        CBC Član
                        • 23.11.2007
                        • 51
                        • Belgrade-Brooklyn

                        #26
                        1.Normalno da se prilagodjava pa to mu je i namena ali se nikako ne navikava kako je receno po mesec i kusur dana

                        2.Nije samo u pitanju kolicina vazduha pri dotoku,vec i informacija koja se vraca u ECU posle sagorevanja.Nije bitan samo dotok vec i ono sto se desava posle!
                        PerforMance

                        Comment

                        • alt+64
                          CBC Senator XXL
                          • 27.02.2006
                          • 571
                          • bgd

                          #27
                          1. za mesec ipo ne znam, al da se navikava navikava se... ako oces, nacicu u manualu, pa cu obesiti

                          2. na koju informaciju misils? sa lambde? sta mislis da se desava s njom? Nista te ne kapiram, aj malo detaljnije

                          Comment

                          • Mans
                            CBC Član
                            • 23.11.2007
                            • 51
                            • Belgrade-Brooklyn

                            #28
                            1.Jedno je da se prilagodi pri pvim promenama dotoka vazduga,a drugo je da se on tu nesto navikava po mesec dana kako je neko napisao (sto mi nikako nije normalno)!

                            2.Da, pricam o informaciji sa lambde,ako se ona zagaravi slace pogresne podatke nazad u ECU.A samim tim ce ECU da pokusa da upotpuni smesu unosici pogresnu kolicinu i dovodeci motor u nestabilan rad.
                            PerforMance

                            Comment

                            • bokija
                              CBC Senator XXL
                              • 25.01.2008
                              • 640
                              • Beograd

                              #29
                              Nije,poremetio si unapred proracunatu litrazu vazduha i zbunio senzore,da ne pricam o buci itd..
                              I'm not beautiful,but I'm stupid

                              Comment

                              • alt+64
                                CBC Senator XXL
                                • 27.02.2006
                                • 571
                                • bgd

                                #30
                                Originally posted by Mans
                                .Da, pricam o informaciji sa lambde,ako se ona zagaravi slace pogresne podatke nazad u ECU.A samim tim ce ECU da pokusa da upotpuni smesu unosici pogresnu kolicinu i dovodeci motor u nestabilan rad.
                                i dalje nista ne kapiram od cega da zagaravi?

                                aj ovako

                                Ne ulazim u to dal zbog kna uopste ima bilo kakvog viska vazduha... sve i da ima...
                                nek na 2k rpm motor uvlaci kolicinu vazduha X
                                nek na istih tih 2k sa knom uvlaci Y gde je Y>X
                                ma kolko stock filter bio restriktivan, na 3k ce uvlaciti mnogo vise nego Y

                                nadam se da se sovim slazemo?

                                sto onda ne zagaravi sa stock filterom pri 3k?

                                koja je razlika u onom vazduhu koi prolazi kroz kn i onom koi ide kroz stock filter na vecim rpm?
                                kako ih lambda razlikuje... kako zna kad da zagaravi?
                                Nije,poremetio si unapred proracunatu litrazu vazduha i zbunio senzore,da ne pricam o buci itd..
                                unapred proracunatu?

                                Comment

                                Working...
                                X