Originally posted by kudlikle
Kvar motora kod punta MK2B
Collapse
X
-
Originally posted by space2703Po ovlašćenim servisima tvrde različite stvari, Delta motors neće da mi odgovori na pitanje, prodavci na autoplacu tvrde da se lanac menja na 100.000, većina majstora da se ne menja dok se ne počne čuti, drugi majstori tvrde da su neki pukli bez najave-zvuka ali ne daju savet kada bi se to trebalo zameniti i da li je bolji anonimni lanac bez deklaracije (iz AP sporta) ili ostaviti ovaj fabrički. Neko ovde na forumu reče da je fiat predvideo da se taj motor ne otvara 250.000 (pošto morate otvoriti dve dekle da bi došli do lanca)-što je i najlogičnije. Zrenjaninski "ovlašteni" servis fiata Đukić je imao jednog multijeta sa puknutim lancem i Delta je tražila da im dostavi vozilo nazad. itditd...
U državi srbiji očigledno pojava novog motora izaziva ozbiljne nedoumice i nagađanja.
Što se gašenja žute lampice ( check engine ) koliko ja znam normalno je da se gasi 1-2 sekunde po paljenju motora ... tako je na mom puntu 1.2 8v , na bratovom službenom 1.3 multijet , imao sam prilike da vozim jos 2-3 službena uglavnom 1.9 JTD i kod svih je bilo isto koliko se ja sećam . Čak sam pitao i ortaka koji vozi 1.2 16v i kod njega je istoShit happens .... all the time !!!!!!!!!
Comment
-
-
Ja mislim da ne bi trebalo da se brines za potrosnju jer kada jaris auto a pri tom ti je ukljucena i klima a pri tom imas jos 3-4 osobe u kolima sa tako malim motorom sta mislis da bi trebalo da se poveca nego potrosnja. 7.5l sa 4 osobe u kolima, klimom i teskom nogom na gasu je solidna potrosnja. Sta bi ja trebalo da kazem sa 20l na predjenih 105km?!(jes da se jednom u zivotu desilo ali mislim da je to PREVISE a za 7.5 ne brini). Sa mo da te podsetim na nesto posto nigde nisam video da si resetovao board koji pokazuje prosecnu potrosnju da ga resetujes i da ponovo testiras auto, jer ako si 100, 200km vozio sa prosekom 7.5l na 100km do proseka od 6.5l na 100 km ti treba 200km prosecne potrosnje 5.5l a da bi skinuo ispod 6 ima da se naaaaaaaavozas.
To sto se pali check lampica, t.j sto se ne gasi to nije nista cudno jer je to relativno normalna stvar. Trebalo bi da se zapitas tek ako krene da vergla malo duze ili krene da trokira(onda ce i ostati upaljena lampica) a ovako je sve ok.
Za sporadicno prijavljivanje kvara na upravljackom meh. je kriva losa instalacija, da li kompjutera ili ima neku masu koja se pojavljuje samo po hladnom vremenu (jer zice znaju da se skupljaju i sire, pa kad se skupe negde ima neki kontakt).
ZNACI RESETUJ BOARD I SVE CE BITI OK!!!
Comment
-
-
Originally posted by zak982Evo kod Bogunovića (ovlašćeni Fiat servis ) kažu...
Comment
-
-
@chikavili Znam ja da je Bogunović ekstra bezobrazan a da ustvari pojma nemaju šta rade ....ja mog Punta i ne servisiram kod njih ali bratova firma ima ugovor sa njima i servisiraj tamo 10 punrića pa često svraćam da podignem kola pošto stanujem preko puta servisa .Shit happens .... all the time !!!!!!!!!
Comment
-
-
Kakva crna boš pumpa? Čovek nema nikakav problem!
Jednostavno se lampica "check engine" ugasi kad startuje motor, a tako i treba da bude. Problem bi bio kad bi se lampica palila u toku vožnje
Inače što se tiče uputstva za Z10, nemoj slepo da veruješ u sve što piše. Ima dosta grešaka... Meni je crkla sijalica zadnje desne pozicije. Otvorio uputstvo i pogledao kako se skida zadnja svetlosna grupa. Piše da je potreban specijalan ključ za odvrtanje zavrtnja. Uzeo sam ključ za "točkove" i - savršeno pasuje. Malo popustiš njime zavrtanj i odvrneš rukom. U uputstvu nigde ne piše da postoji i drugi zavrtanj koji drži svetlosnu grupu, a do njega se dolazi iz gepeka...Trka se poništava!
Comment
-
-
Re: Kvar motora kod punta MK2B
Nakon tačno godinu danan, opet pozdrav forumašima !
Da oživimo temu ponovo.....
Reč je o Puntu 2004 godište, MK2B, common rail multijet 1.3
Pre možda više od godinu dana, javio sam se sa problemom signalizacije servoa na komandnoj tabli. Servo sijalica se upalila, iako mi sve perfektno funkcionisala. Par puta sam resetovao u servisima, ali i onda povremeno se javljala ta greška na par dana, pa opet ništa. Znao sam da će jednom da .......! I eto, nakon skoro dve godine vožnje, u subotu, u toku vožnje mi se blokirao servo uređaj. Nisam mogao da isključim CITY, a kormilo sam motao sa dve ruke. Dosta sam se uplašio u prvi mah, ali sreća mi je, što sam bio baš u nekoj raskrsnici, pa sam sporo vozio. Parkirao sam. Ugasio, pa opet palio motor, i sve OK. U nedelju mi se još jednom javio. Isto sam tako reći "resetovao". Šta može biti ? Da li da sam probam nešto, ili da se najavim kod majstora? Elektronika mi nije strana oblast, ali...?
I još nešto! Pre godinu dana smo pričali o potrošnji. Sad već mogu slobodno da izjavim da mi je prosečna potrošnja 5.2 litara, i to 85 % gradska vožnja. najmanja potrošnja je bila 4.8 ltara, odnosno 910 km sa jednim punjenjem. Sve u svemu, još uvek sam zadovoljan sa Puntom. Možda ću se drugačije razmišljati posle popravke servoa, ali....!
Ako neko zna nekog dobrog majstora peporučiti u okolini....!
Comment
-
-
Re:
Originally posted by neshaoct...a, sto si ti ovo nazvao ''kvar na sistemu za elektronsko upravljanje'' ?
Kompjuter, pa kad ocita razlog paljenja lampice, onda majstor...
Zna ta lampica da se upali iz raznih razloga, pocev od nekih banalnih, pa dalje...
Zato treba iscitati tacan razlog zasto se upalila ovog puta...
Comment
-
Comment