FIAT Stilo - sredstvo za zapusavanje hladnjaka, da ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chiki
    CBC Veteran
    • 19.04.2006
    • 158
    • Beograd

    FIAT Stilo - sredstvo za zapusavanje hladnjaka, da ili ne?

    Pre par meseci sam primetio da mi auto gubi tecnost za hladenje. Tad je bilo hladno pa se videlo u kom delu na hladnjaku isparava. Sad kad je leto problem je izrazeniji. Necu moci do majstora sigurno jos par nedelja. Neki kazu da se u hladnjake kod novojih automobila (ovaj je 2004) ne sme stavljati sredstvo za "zapusavanje" hladnjaka?
    Sta vi kazete i kakva su iskustva?
    AR 159 1.8 TBI
    C3 1.4i GNV

  • #2
    Kada je hladno vreme tj. ujutro voda se kondenzuje na hladnjaku i kada se motor dovoljno ugreje počne da isparava,ponekad vidljivo.Da li si siguran da je to mesto gde se gubi tečnost za hlađenje?Ne verujem da će ti bilo ko preporučiti sipanje tog sredstva,jer to nije popravak.Koliko tečnosti gubi na koliko km,koji motor?

    Comment

    • Chila
      CBC Senator XXL
      • 18.07.2008
      • 401
      • Kos. Mitrovica

      #3
      Ja sam to sredstvo koristio ko opel kalibra 92 god i meni je pomoglo! Meni je cureo mali hladnjak i bila je poplava u kabini. Da se razumemo,ovo je moje iskustvo i ja te ne nagovaram ni na sta! Ja sam koristio valvolinov priozvod stop leak ista bocica ko oni aditivi za gorivo a sadrzaj je tecan i u njemu nema nikakvih grudvica ili onih kao opiljaka koje imaju neki drugi jeftiniji proizvodi koji su u stvari mesavina onog prha i antifriza. Meni je receno da deluje tako sto se u dodiru sa vazduhom na mestu curenja stvara neka smola koja se susi i na taj nacin zatvara puktinu ili sta vec. Znaci ne moze da dovede do zapusenja unutar sistema jer je tecan a ne verujem da nagriza sistem za hladjenje. Bocica kosta 650 din i na njoj ima upustvo o koriscenju. U svakom slucaju posavetuj se sa majstorom.
      Jos jedna napomena,ako se odlucis a posto si vec dolivao vodu onda ti je antifriz razblazen,pre upotrebe dolij antifriz do nivoa pa onda tek primeni sredstvo po upustvu inace ako kasnije pred zimu budes dolivaao antifriz postoji mogucnos da t procuri na istom mestu jer ce ga antifriz nagristi!
      Samo vas gledam ...

      Comment

      • chiki
        CBC Veteran
        • 19.04.2006
        • 158
        • Beograd

        #4
        @elwood:
        Sigurno curi jer kad sam isao da ugradim konacno nabavljeni suhpleh videlo se na plastici, koja se nalazi oko hladnjaka sa zadnje strane, da je sve pobelelo u jednom cosku. Rece mi jedan majstor da na toj strani postoji neki cep za hladnjak pa se nadam da je do njega. Vreme je najveci problem jer mi stalno treba auto.
        Koliko isparava, hm pa dosta. Cak osetim kad izlazim iz kola miris antifriza. Recimo da sam u proslu nedelju nasuo skoro do max i evo danas cu morati dodati bar jednu litru do litru i po destilovane.

        @chila
        Hvala. Pogledacu to sredstvo. Ono sto su meni rekli je da ce zacepiti sistem ali to sto si ti spomenuo je tecno sto me ohrabruje. One praskaste sam sipao u Samaru 98 i pomoglo je (posle 10 godina na fabrickom hladnjaku) a i cale je sipo u zastavu 128 (imala je 18 godina tad) i isto je pomoglo. U Beoafrici mi kazu da su vidjali da na Stilu istruli hladnjak iako su automobili ne tako stari (02,03,04 god). Mozda od stajanja?
        AR 159 1.8 TBI
        C3 1.4i GNV

        Comment

        • mixer
          CBC Senator
          • 13.04.2005
          • 202
          • Skopje

          #5
          Prashak ni pod razno!Techni mozzda ali vidi prvo dali ima neka druga opcija t.j.idi kod majstora koji lepi hladnjake i vidi dali se m.hladnjak lako vadi iz auta
          Jahači magle

          Comment

          • chiki
            CBC Veteran
            • 19.04.2006
            • 158
            • Beograd

            #6
            Goran Altina kaze moze tecnost ali pitanje je da li ce uspeti posot je valjda aluminijumski. Neki kazu da zavisi od rupe. Dobio sam predlog da odem do kilera, oni valjda i vare? Tako da cu videti da danas odem.
            AR 159 1.8 TBI
            C3 1.4i GNV

            Comment

            • mixer
              CBC Senator
              • 13.04.2005
              • 202
              • Skopje

              #7
              Kolega bio na prezentaciju sredstva za zaptivanje hladnjaka.Kazze ovakobichna najlon kesa napunjena vodom.Tip je bushi ekserom i voda naravno curi.Sipa sredstvo(prezentacija je bila za likvi molly)ali verujem da su sva slichna sredstva poznatih marki ista)i voda se zaustavlja.To sam chuo od kolege to vam i kazzem.E sad...Shta mozze uraditi kad se sipa u hladnjak shta sve mozze zachepiti osim onoga zbog chega je i sipano???Najpre ipak idi do majstora.
              Jahači magle

              Comment

              • Probisvet
                CBC Senator XXL
                • 07.06.2005
                • 423
                • FRANCUSKA

                #8
                Samo je taj zaboravio da je voda vruca i da je pod pritiskom. A dali ce se nataloziti i na drugim mestima u bloku to ce se videti posle

                Comment

                • Chila
                  CBC Senator XXL
                  • 18.07.2008
                  • 401
                  • Kos. Mitrovica

                  #9
                  Ja sam kao sto sam u prethodnom komentaru pomenuo koristio to sredstvo i kod mene se pokazalo vrlo efikasno. Tebi curi litar-litar ipo za nedelju dana,meni je toliko izbacivao za samo jednu voznju. To sto je voda vrela nije mana vec prednost,u upustvu pise kako se koristi!
                  A da je efikasno potvrdjuje i to da sem ga je koristio 2 puta.Prvi put i curenje je stalo,onda sam kasnije dolivao antifriz pred zimu i on ga je razgradio,pa sam ponovio i opet je bilo OK.
                  Ja licno smatram i verujem da ne moze da zacepi bilo sta u sistemu je je tecan i nema nikakvih ukljucaka,a posto je tecan rastvara se u rashladnoj tecnosti.
                  Kako deluje, tako pomesan sa rashladnom tecnoscu istice kroz pukotinu,rupu ili sta vec, u dodiru sa vazduhom se susi i zatvara istu.
                  Verujem da nema nekuh hemijskuh sastojaka koji mogu da budu stetni po rashladni sistem jer je to ipak valvoline i ne verujem da bi napravili nesto sto bi bilo lose ili imalo nus pojave i na taj nacin stetili ugledu firme!
                  Samo vas gledam ...

                  Comment

                  • chiki
                    CBC Veteran
                    • 19.04.2006
                    • 158
                    • Beograd

                    #10
                    Nigde nema valvoline Ima samo likvi molly. 250 dinara. Mada onaj prah koji necu uzeti je 90 pa je ovo skoro tri puta skuplje.
                    Potrazicu jos valvoline.

                    Upravo i ovd eimamo oprecna misljenja kao sto ih cujem od majstora. Jedni kazu jedno, drugi drugo... Vecina njih savetuje zamenu hladnjaka koji je 9000 dinara.
                    Oticicu do Kilera da vidim sta oni kazu pa pisem sta sam uradio...
                    AR 159 1.8 TBI
                    C3 1.4i GNV

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #11
                      Pa naravno da savetuju zamenu hladnjaka, to je jedino ozbiljno i sigurno resenje. Sve ostalo je "drzi vodu dok majstori odu". Ja na golfu nikakvim krpljenjima nisam uspeo da resim problem dok god nisam kupio drugi hladnjak.
                      A ako je 9000 dinara, onda nije skupo, samo pitanje kakvog je to kvaliteta... Procitao sam ranije na forumu da je za alfu valjda 400 evra originalni deo, cudi me da je tako jeftino za fiata.

                      Comment

                      • Chila
                        CBC Senator XXL
                        • 18.07.2008
                        • 401
                        • Kos. Mitrovica

                        #12
                        Originally posted by chiki
                        Nigde nema valvoline Ima samo likvi molly. 250 dinara. Mada onaj prah koji necu uzeti je 90 pa je ovo skoro tri puta skuplje.
                        Potrazicu jos valvoline.

                        Upravo i ovd eimamo oprecna misljenja kao sto ih cujem od majstora. Jedni kazu jedno, drugi drugo... Vecina njih savetuje zamenu hladnjaka koji je 9000 dinara.
                        Oticicu do Kilera da vidim sta oni kazu pa pisem sta sam uradio...
                        Ja sam ga kupovao u metrou jer je tu bio jeftinij,mada ga ima i ovde u K.Mitrovici ali je 10 eura. Svaka bolje opremljena prodavnica autodelova bi trebala da ga ima.
                        U princip se slazem da je zamena hladnjaka najbolje resenje,ali i to nije 100% jer je moj prijatelj kupio nov i cim je nasuo antifriz i taj je cureo pa je onda u taj sipao ovu tecnost i evo ga vozi skoro 3 godine. Nista te ne kosta da probas,ako zacepi ok ako ne uvek mozes da kupis novi hladnjak,a ja verujem da ce ti zavrsiti posao ako ga nadjes i ako ga primenis po uputstvu!
                        Samo vas gledam ...

                        Comment

                        • Probisvet
                          CBC Senator XXL
                          • 07.06.2005
                          • 423
                          • FRANCUSKA

                          #13
                          Jel znate kako se testira zaptivenost sistema za hladjenje
                          Pa kad ga napumpas pod pritiskom u hladnom stanju videces dali curi ili kvasi pa onda na posao oko odklanjanja problema. Sistem kako cemo lako cemo posle izraste u sto nisam prvo uradio test.

                          Comment

                          • Chila
                            CBC Senator XXL
                            • 18.07.2008
                            • 401
                            • Kos. Mitrovica

                            #14
                            Originally posted by Probisvet
                            Jel znate kako se testira zaptivenost sistema za hladjenje
                            Pa kad ga napumpas pod pritiskom u hladnom stanju videces dali curi ili kvasi pa onda na posao oko odklanjanja problema. Sistem kako cemo lako cemo posle izraste u sto nisam prvo uradio test.
                            Ne znam zasto bi se bilo sta pumpalo,ako se auto koristi dolazi do zagrevanja a samim tim i povecanje pritiska u rashladnom sistemu koji je ne znam tacno koliko i ako ne curi to je to. Mozes ti da ga napumpas i na 20 bari i da eksplodira!
                            Samo vas gledam ...

                            Comment

                            • uglavnom.bezopasni
                              - 42 -
                              • 03.02.2005
                              • 2235
                              • Novi Sad

                              #15
                              Bočica Liqui Molija je držala više od godinu dana na hladnjaku bušnom kao sir i već predihtavanom kog ni jedan majstor nije hteo da vidi, svi su vikali nov (nisam probao sa da sipam drugu, ipak sam častio auto novim), ja sam bio zadovoljan... sistem je da reaguje u dodiru sa vazduhom i tek se onda stvrdne ostatak kruži sistemom i čeka, tečnost je kao neka sluz i treba je sipati po uputstvu...
                              Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                              11.04. 0:12 #2
                              Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                              Comment

                              Working...
                              X