Pozdrav!
Imam problema sa mojim autom već duže vremena i nadam se da ćete mi pomoći da nađem bar neke smernice za otklanjanje kvara.
Facts:
.0 motor je sa ubrizgavanjem u jednu tačku, sa pumpom za gorivo u rezervoaru i automatskim saugom, katalizator je izvađen (zapravo samo saće),
.1 problem se javlja stohastički, bez nekih određenih pravila,
.2 startovanjem motora, on se ponaša kao da jedan cilindar ne radi, auto se trese, iz auspuha izbacuje gasove u razmacima, broj obrtaja motora varira od 600-1200, sa tendencijom gašenja, pritiskanjem gasa broj obrtaja se sporo povećava (sporo reaguje na pritiskanje gasa), a puštanjem isto tako sporo smanjuje,
.3 pri kretanju automobil trza, pri davanju gasa i ubrzavanju dostigne do određenog broja obrtaja kada neće više da ubrzava (moram da prebacim u drugu brzinu - kao da ima nedostatak snage), pri kočenju-usporavanju-skretanju na raskrsnici broj obrtaja se smanji sa tendencijom gašenja,
.4 kad vozim u ovakvom stanju i npr. stanem negde na 5-10 minuta, pri ponovnom pokretanju automobila, sve radi normalno, ali ne uvek,
.5 kada iz prve startujem automobil da radi normalno, ovo gore navedeno može da se desi u toku vožnje.
E sad, šta sam promenio i uradio na automobilu:
.1 zadnji lonac,
.2 ležajevi i regler na alternatoru,
.3 akumulator,
.4 aktuator ler gasa.
Kod automehaničara smo ga prikačili na kompjuter, međutim, on nije mogao da nađe taj tip motora/elektronike (kasnije sam čuo da su te poslednje godine proizvodnje TIPA kombinovali neke motore i neke elektronike koje ranije nisu).
Eto, mislim da sam sve rekao, a ako nisam dopuniću u odgovorima.
Unapred zahvalan...
Imam problema sa mojim autom već duže vremena i nadam se da ćete mi pomoći da nađem bar neke smernice za otklanjanje kvara.
Facts:
.0 motor je sa ubrizgavanjem u jednu tačku, sa pumpom za gorivo u rezervoaru i automatskim saugom, katalizator je izvađen (zapravo samo saće),
.1 problem se javlja stohastički, bez nekih određenih pravila,
.2 startovanjem motora, on se ponaša kao da jedan cilindar ne radi, auto se trese, iz auspuha izbacuje gasove u razmacima, broj obrtaja motora varira od 600-1200, sa tendencijom gašenja, pritiskanjem gasa broj obrtaja se sporo povećava (sporo reaguje na pritiskanje gasa), a puštanjem isto tako sporo smanjuje,
.3 pri kretanju automobil trza, pri davanju gasa i ubrzavanju dostigne do određenog broja obrtaja kada neće više da ubrzava (moram da prebacim u drugu brzinu - kao da ima nedostatak snage), pri kočenju-usporavanju-skretanju na raskrsnici broj obrtaja se smanji sa tendencijom gašenja,
.4 kad vozim u ovakvom stanju i npr. stanem negde na 5-10 minuta, pri ponovnom pokretanju automobila, sve radi normalno, ali ne uvek,
.5 kada iz prve startujem automobil da radi normalno, ovo gore navedeno može da se desi u toku vožnje.
E sad, šta sam promenio i uradio na automobilu:
.1 zadnji lonac,
.2 ležajevi i regler na alternatoru,
.3 akumulator,
.4 aktuator ler gasa.
Kod automehaničara smo ga prikačili na kompjuter, međutim, on nije mogao da nađe taj tip motora/elektronike (kasnije sam čuo da su te poslednje godine proizvodnje TIPA kombinovali neke motore i neke elektronike koje ranije nisu).
Eto, mislim da sam sve rekao, a ako nisam dopuniću u odgovorima.
Unapred zahvalan...
Comment