Vidi,ne tvrdim 100% ali imam utisak da krivica
koju pripisujes varijatoru ustvari pripada protokomeru-vrlo verovatno
.
Drugo,koliko sam do sada u toku,ne mozes staviti "protokomer" od 16v motora(na 3. slici) umesto tvog "protokomera" (slika 2.).Drugi je princip rada,drugi je tip ubrizgavanja, ... da ne lupam o detaljima-ne moze u nekoj redovnoj upotrebi.
Da ne uzlazim u to moze li ili ne neka prepravka ili budz
.Za takvo sto trebalo bi probati "search" po CBCu i neku dopunsku literaturu
.
I trece,od 3.0V6,uzimajuci u obzir i @JaMalova objasnjenja
-ne moze!
Mislim,fizicki moze ali sumnjam da ce raditi zadovoljavajuce.Tvoj motor ima 144KS a 3.0 ima 188KS.Rekao bih da je prevelika razlika pa bi verovatno bili i neodgovarajuci parametri koje bi taj protokomer slao ECUu.Logicki,premali jer tvoja masina ima premali "cug" za 3.0 protokomer.


Drugo,koliko sam do sada u toku,ne mozes staviti "protokomer" od 16v motora(na 3. slici) umesto tvog "protokomera" (slika 2.).Drugi je princip rada,drugi je tip ubrizgavanja, ... da ne lupam o detaljima-ne moze u nekoj redovnoj upotrebi.
Da ne uzlazim u to moze li ili ne neka prepravka ili budz


I trece,od 3.0V6,uzimajuci u obzir i @JaMalova objasnjenja

Mislim,fizicki moze ali sumnjam da ce raditi zadovoljavajuce.Tvoj motor ima 144KS a 3.0 ima 188KS.Rekao bih da je prevelika razlika pa bi verovatno bili i neodgovarajuci parametri koje bi taj protokomer slao ECUu.Logicki,premali jer tvoja masina ima premali "cug" za 3.0 protokomer.
Comment