ALFA ROMEO 164 TS 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flavio
    CBC Senator XXL
    • 13.06.2006
    • 1926
    • 012 Centar
    • KaraWagon 1.4T.Spark

    #16
    Vidi,ne tvrdim 100% ali imam utisak da krivica koju pripisujes varijatoru ustvari pripada protokomeru-vrlo verovatno .

    Drugo,koliko sam do sada u toku,ne mozes staviti "protokomer" od 16v motora(na 3. slici) umesto tvog "protokomera" (slika 2.).Drugi je princip rada,drugi je tip ubrizgavanja, ... da ne lupam o detaljima-ne moze u nekoj redovnoj upotrebi.
    Da ne uzlazim u to moze li ili ne neka prepravka ili budz .Za takvo sto trebalo bi probati "search" po CBCu i neku dopunsku literaturu .

    I trece,od 3.0V6,uzimajuci u obzir i @JaMalova objasnjenja -ne moze!
    Mislim,fizicki moze ali sumnjam da ce raditi zadovoljavajuce.Tvoj motor ima 144KS a 3.0 ima 188KS.Rekao bih da je prevelika razlika pa bi verovatno bili i neodgovarajuci parametri koje bi taj protokomer slao ECUu.Logicki,premali jer tvoja masina ima premali "cug" za 3.0 protokomer.

    Comment

    • Tihomirce
      CBC Senator XXL
      • 06.09.2008
      • 443
      • Arandjelovac

      #17
      Po onom katalogu sto sam nasao isti protokomer se ugradjivao u Opel
      Calibra 90-95` ; Frontera 91-98` ; Omega 86-94` ; Vektra 89-95`
      svi motori su 2000ccm i snage 85KW ;
      i na Fronteri turbodizel 2300ccm 74 KW 91-95` .
      Ima li jos kakva varijanta sem ovih sto sam ja nasao ,
      postoji li bolja alternativa od ovih Opela ?

      Comment

      • JaMaL
        CBC Senator XXL
        • 14.04.2007
        • 448
        • JaMaL

        #18
        protokomer je bitno da mozes da zasrafis bez velikih prepravki i da ima isti konektor na sebi... ostalo se moze nastelovati... a i ecu bi posle reseta trebao sam da nauci ponesto... nije bitno na koji auto je isao samo da ima isti konektor... tako da kapiram da taj opel je najlakse naci...

        razlika je velika... afm i maf sto imaju kasnije alfe nije ista stvar... zato je i konektor drugaciji... afm meri samo kolicinu vazduha koja prodje kroz zadatu jedinicu vremena... a maf meri zapreminu vazduha u koju racunicu ulazi i temperatura vazduha...

        tako da ecu moze vrsiti korekcije prema totalnoj zapremini vazduha a ne samo relativnom protoku kao kod afm-a...

        zato se ne mogu mesati... afm je mnogo gluplja stvar, ni maf nije extra kao map naprimer ali je vishi stepen tehnologije...

        mislim da 3.0 afm ima kasniji model koji moze da meri i brzinu vazduha... ali nisam siguran...

        a sto se tice varijatora... on se aktivira pritiskom ulja koji pravi elektricni solenoid... koji otvara ventilcice da bi menjao putanju ulja i podesavao ugao bregaste... ako crkne on bi samo trebalo da prestane da radi i vrati paljenje na sredinu... e sad u tom slucaju ne bi trebao da primetis problem nikakav u stabilnosti rada samo u nedostatku snage...

        Comment

        • Tihomirce
          CBC Senator XXL
          • 06.09.2008
          • 443
          • Arandjelovac

          #19
          Ja bi malo da mu dam jos snage , sta mi predlazete da trazim ,
          kako bi mu odgovaro od 75-ce V6 2500ccm ,
          u onom katalogu sto sam gledao nema 75-ce a ni vecih motora od 2000ccm.
          Ili da trazim isti model kao sto je na autu ?

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #20
            Ja bih isao na sto slicniji potrebnom ako nema potpuno istog modela za naci .
            Al to sam ja ...

            Comment

            • Tihomirce
              CBC Senator XXL
              • 06.09.2008
              • 443
              • Arandjelovac

              #21
              Malo sam zvao otpade u okolini ,
              imaju protokomere samo od opela (kao sto mi je na kolima) ,
              cene od 50-100e , na jednom mestu (Crkvine do Mladenovca ) trazi 2500din.
              Nisam upucen u cene protokomera , dal da trazim dalje il da se zadrzim na ovom ?
              Mogu samo da vam kazem da mi je krivo sto vas necu upoznati posto 18-og krecem na odmor ,
              zelim vam lepo vreme i dobru zabavu na skupu u Kragujevcu ,
              sledeci nesmem ni pod kakvu cenu da propustim .
              Cim se vratim krecem u ozbiljno sredjivanje i ulepsavanje auta ,
              zeleo bi da ga dovedem u ovakvo stanje

              nadam se da ce imati neki internetcafe u blizini da pogledam sta se desavalo u KG , pozdrav .

              Comment

              • JaMaL
                CBC Senator XXL
                • 14.04.2007
                • 448
                • JaMaL

                #22
                2500 din je super cena za protokomer, to i jeste neka cena od 30-100e svi traze... naravno 100 mu ne bih dao danas nikako posle 20 god ali ok... 30-60e moze da se podnese... za alfin original neotvaran naravno da bih dao 100 ali to se ne moze naci tako da... sta da ti kazem najbolje je da odes kolima tamo, objasnis liku u cemu je problem zasrafis ga i ako radi a znaces to posle 10 minuta jer moras da skines klemu da bi resetovao komp pre stavljanja, stavis i ako radi uzimas... ako ne ... logicno ne...

                posto performanse protokomera, kao sto su otpornost opruge, voltaza i otpor izlaza itd nisu lako javno poznate stvari onda jedina metoda je probas i kupis... ne mozes znati drugacije...

                a sto se snage tice to mozes postici i sam na svakom protokomeru... olaksavanjem opruge jer tako menjas otpor i celu racunicu po kojoj on racuna kolicinu goriva... dakle to moze kako da ti popravi snagu tako i je pokvari... bitno je da ne ostanes bez goriva...

                auto sa viskom goriva sagoreva vishe benzina a onaj bez goriva radi toplije moze da ti napravi metalne kuglice od klipova za 2 dana... jer ce ih istopiti i izdeformisati... tako da ako s****s potrosnju to je jos i ok ako ide bolje ali ako uguras previshe vazduha a komp mu ne da benzina da odnos ostane sto priblizniji 14.7 ili ispod mozes da napravis svasta... i pre nego sto pitas nisam cuo jos nacin da se izracuna taj odnos sa drugim protokomerom cak da znas njegove cifre... previshe je nepoznanica koje proizvodjaci automobila ne objasnjavaju kako rade i zasto tako da ih ne mozemo uracunati...

                skoro sam saznao npr. da alfe rade na leru sa savrsenim 14.7:1 odnosom... ako se stavi aftermarket ecu bilo koji od MS2 do MoTeC-a niko ne moze da ih natera da rade na leru ispod 12.5:1... znaci mnogo zasicenije od fabrike... niko ne zna zasto niti kako je alfa proracunala ceo taj 14.7:1 ler.... isti vazi za dosta drugih automobila... posebno starijih, neke misterije njihove konstrukcije su ostale do danas koje se ne mogu ponoviti ni sa mnogo savremenijim hardwareom...

                Comment

                • Tihomirce
                  CBC Senator XXL
                  • 06.09.2008
                  • 443
                  • Arandjelovac

                  #23
                  Tako sam i ja mislio da uradim , zakacim i probam ,
                  malo ce da potraje posto imam plocu od plinskok uredjaja al nema veze,
                  ostalo mi je da zovnem drugara iz Cacka da pogleda tamo na jednom odpadu sta ima i koja je cena .
                  Jel moram da skidam klemu sa akumulatora il mogu da raskacim ECU , i koliko treba da bude vremenski raskacen da bi se resetovao ?

                  Comment

                  • Tihomirce
                    CBC Senator XXL
                    • 06.09.2008
                    • 443
                    • Arandjelovac

                    #24
                    Sta rekoste , jel moze samo ECU da se raskaci il mora klema ,
                    i koliko vremenski mu treba da bude raskacen da bi se resetovao ,
                    i kad ga ponovo zakacim jel treba nesto posebno da se radi il ga normalno palim , vidim da za ove novije 145/6-ice stave na kontakt pa skinu bez vadjenja kljuca pa pale bez stiskanja papucice gasa , jel to i kod mene treba ????

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #25
                      Skini kleme,zameni deo,vrati kleme i pali .
                      Nista vise od toga.

                      Taman dok zamenis deo,resetovace se komp .Nema dalje procedure.

                      Comment

                      • Tihomirce
                        CBC Senator XXL
                        • 06.09.2008
                        • 443
                        • Arandjelovac

                        #26
                        Ovako stoje stvari ,vratio sam se sa tog odmora letovanja (zimovanja, kisa je padala kao besna,
                        gore vreme nego u KG za vreme skupa,samo tri suncana dana)
                        jedino lepo sto sam video je ovo i jeddnu 159-ku koja je projurila.
                        I da neduzim vise, odem kod drugara da prekontrolisem i ocistim svecice,
                        pa reko kad je sve skinuto da premerim i kompresiju kad ono
                        prvi cilindar [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hsOJUtROsm4 [/youtube]
                        drugi cilindar [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q-1YabIjv_w [/youtube]
                        treci cilindar [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LUvASYk-kI0&feature=user [/youtube]
                        cetvrti cilindar [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6rgc0mcYIOA&feature=user [/youtube]
                        Velika dilema, dal je manometar neispravan il je meni majko motor ,
                        dilema ostaje dok neodem negde drugo da proverim kompresiju,
                        iskreno plasime ishod posto sumnjam da je manometar bas toliko neispravan .
                        Skidao sam i iberlauf i na njemu nema neko duvanje a i nedimi ,
                        pa me i to baca na dilemu da nisu stradali ventil ,
                        kako mogu da ispitam bez skidanja glave motora gde se gubi kompresija ,
                        dal u bloku u klipovima ili na glavi kroz ventile ?

                        Comment

                        • DushanSD
                          CBC Senator
                          • 25.03.2008
                          • 248
                          • Smederevo, Srbija

                          #27
                          Sta znam, nije to dizel pa da vidis odmah, benzinac duva, trosi ulje a ide ko nevreme. Da li se kod TS-a posto ima dve svecice po cilindru kompresija meri tako sto se skinu kablovi i odvije se svecica ciji navoj odgovara meracu i onda se zavije na njeno mesto? Nema drugi nacin po meni, mislim najlogicnije, Nikad nisam video kako se to radi na Alfama Sorry za mali off ali ovo ipak ima veze sa temom
                          POZURI POLAKO!!!

                          Comment

                          • Tihomirce
                            CBC Senator XXL
                            • 06.09.2008
                            • 443
                            • Arandjelovac

                            #28
                            Pa kod ovog modela su svecice iste, po cilindru gledano ,
                            nemuci mene merenje nego kako bi mogao da ustanovim da nedihtuju ventili
                            a da neskidam glavu motora ?

                            Comment

                            • DushanSD
                              CBC Senator
                              • 25.03.2008
                              • 248
                              • Smederevo, Srbija

                              #29
                              Pa ja mislim ovako: Ako trosi ulje moze da bude da su otisle gumice ventila i tu gubi kompresiju, ako motor ne balavi na spoju izmedju glave i bloka a nije pomesao ulje i vodu i ne nabija temperaturu znaci da je dihtung glave OK, znaci nije ni tu. E sad, jos karike ostaju, e to je muka, onda treba prekontorlisati i lezajeve radilice. Treba ti DOBAR majstor sa iskustvom koji radi Alfe da je pregleda i da opet izmeri kompresiju a onda ako ne valja motor napolje i popravka onoga sto treba. Skoro je neko pisao koliko ga je kostalo slejfovanje ventila, zamena gumica, lezajeva na radilici itd itd tako da ti mogu reci da nije uopste strasno i da se ne brines, malo vise kao za Golf-a 2 kad vec poredim, naravno treba naci najhvalitetnije moguce delove. Prekontorlisi ti sve to opet lepo pa posle hladne glave razmisli sta ces i kako ces ako nesto treba da se radi...
                              POZURI POLAKO!!!

                              Comment

                              • alfaskorpion
                                CBC Senator XXL
                                • 24.02.2007
                                • 361
                                • Smederevo

                                #30
                                shta je tuje , situacija je takva kakva je , sada trebas da sakupis sto vise mozes informacija da bi znao sta te ocekuje, prva i ostnovna stvar posle ovoga je kolika ti je potrosnja ulja ?

                                Comment

                                Working...
                                X