Nema mnogo veze sa mozgom ali pravi veliki problem , po nekada iz pocetka , a naj lakse se primecivalo oko 2K kada ubrzavam , na trenutak obrtaljka padne dole , motor pokusa da iscupa nosace pa je jedno vreme miran pa opet iznenadi , sada je poceo konstantno kada dodam gas sa lera da pocne da pada pa tek onda prihvati ako se ne ugasi , e sada cudno je sto capne i obrtomer , a on uzima signal sa izlazakomutatora , odnosno sa bobine , znaci prekid = linija , sezor mrtve tacke -ecu-komutator , naravno prekontrolisani svi konektori , kontakti , zamenjen senzor , bobine kada rade rade kako treba , obe i obe prekinu kada stucne , nema pravila kada omane , a kada omane neprijatno , nema veze sa vlagom , temperaturom , dzombama po putu i sl , da li je neko imao iskustvo iz zone sumraka , ili ima ideju , naravno , skidana klema , proverene mase itd ????????????????
I ja Veeeeliki problem 164 TS
Collapse
X
-
I ja Veeeeliki problem 164 TS
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKATags: None
-
-
Da je glavni relej palio bi lampice u tom momenti i tajmer bi ih drzao par sekundi na cekiranju , , samo struju na paljenju secne , zamenio , davac polozaja gasa , senzor mrtve tacke , jos da iskopam ecu ako nisam nikome dao , ... sumnjam na neki relej , ali ne znam da li ima samo za komutatore , da mi je el sema ....
Da li ti se ovako isto desavalo ili ga je samo gasio , ako se pregreje , ili pomisli trebalo bi da ga ugasi , meni secne mozda pola secunde - sekundu , i to nema pravila kada ce .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Cekaj mislis na senzor , prekidac za nivo rashladne tecnosti ili na "PLAVI " senzor ???27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
HHmmm,isti problem.Meni je ludelo 2 dana(ili par desetina km) i onda nista
.Da bi se opet javilo.Ne cesto,uglavnom ispod 2.000 rpm secne,bukvalno na tren (manje od 1 sec).Imam utisak da cesce oce da zezne kad je hladniji motor.U voznji (konstantno,preko 2k rpm,nema zezanja).
Isto potpuno i na plinu i na benzinubrljavi.Evo malog snimka,kad je ludeo non stop(prva 2 dana) http://rapidshare.de/files/40646232/155 ... _.3GP.html .
Gasho,vidi jel ima nesto ovde http://david.alfa-romeo.eu/alfa/AlfaRomeo164/.
Comment
-
-
Uh nije tako , to me i zbunjuje , kod mene je totalni prekid , znaci u delicu sekunce capne na nulu , ako je na leru i ne primeti se ustvari primetim sto ga registruje pa digne regulator , znaci kad radi na leru on digne posle kada capne , ako je u voznji ili dignem preko 2 K onda padne bukvalno na 0 , jedva primetno koliko je brzo ali ako sam pod ubrzavanjem oce da iscupa motor iz nosaca , , nista za vikend krecem sa plavim senzorom , pa komutatorima i na kraju ECU , pa javljam , lakse bi bilo sve od jednom ali sam cuo da nije jedinstven slucaj pa me interesuje sta je , samo da se ne zavrsi sa zamenom instalacije . Znam tipa koji je zbog sl problema rasturio auto u delove . Doduse tim se bavi pa mu je verovatno bilo isplativije .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Ha ja ispricao Mikici za ptoblem i njemu sutradan pocela superka isto da radi , ja zamenio plavi davac , halov sensor cak i akumulator = isto , zatim otkacio sens pozicije gasa , on digao bez prekidanja na 1.3 K , ponovo ga prikacio , i doduse par puta samo upalio ne pravi problem , ne znaci da je resen , cuo sam od nekih da je isti problem zadavao glavobolju ko loto , dve nedelje nista pa ceo dan izludjuje , znaci bez pravila , svi konektori ocisceni itd ..... stvarno sam ???????? auto je kod mene punih 6 god i nikakve probleme nije pravio , pada mi na pamet da je ljubomoran sto sam uzeo 156 i malo se dao na sredjivanje , tada je i poceo da pravi problem . Cekam da mi se ofarba hauba , pripremljena je , pa da vozim ako opet stuc menjam ECU , ako opet skidam gredu i menjam komp instalaciju sa bobinama , tj od A do S a sta je ..... ??? mozda neko i otkrije , bar da ne ide zima i da su dani duzi .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Za sada , da kucnem u drvo ... posle zamene osigurackog boxa , ne trza i ne glupira se , s obzirom da je prosla tek dva dana .... mozda sam se rano obradovao , a sa druge strane posto je ucestalo na po par minuta pa sec , i da je drugar koji je resavao slican problem zamenio sve sem kutije , ja sam vec jednom menjao zbog konektora koji ide na ventilator unutasnji , stari otvorio da vidim , nalazi se viseslojna stampana folija , preduslovi za raznorazne gremline se bas tu lako nadju .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
Comment