Fiat Punto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lale0201
    CBC Početnik
    • 07.10.2008
    • 7
    • Ruma

    #16
    Juce sam ga doterao od majstora i sad je sve uredu.Radjena je radilica i menjani lezajevi,a lampicu gasi za manje od 2 sekunde,e sad jos jedno pitanje za strucnjakeri kretanju u prvoj brzini motor se nekad jako zatrese ali ne svaki put e sad dali je menjac u pitanju ili nosac motora?unapred hvala.

    Comment

    • Trivo
      CBC Senator
      • 02.06.2005
      • 202
      • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

      #17
      Moj prijatelj na Puntu I je imao isti kvar,podrhtavanje i tresnja pri polasku,zamijenio je kompletan set(lamela,korpa) i bio miran jedno vrijeme dok nije pocelo opet isto da se desava.
      Ispostavilo se da mu je ulje curilo kroz neki semering koji smjesno kosta i kvasilo lamelu.
      Morao je ponovo da promjeni kompletan set i naravno semering.
      Ako ti je mnogo otisao nosac motora,to mozes i u voznji da isprobas ako recimo u trecoj naglo oduzmes pa dodas gas,osjeti se kako motor cimne.Mozes naravno i u mjestu pod rucnom,pisano je na forumu dosta o tome.
      Za tvoj kvar tipujem na korpu-lamelu.
      VW 1200 1972god.
      VW Golf 1.3 1988god.
      FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

      Comment

      Working...
      X