Juce sam ga doterao od majstora i sad je sve uredu.Radjena je radilica i menjani lezajevi,a lampicu gasi za manje od 2 sekunde,e sad jos jedno pitanje za strucnjake
ri kretanju u prvoj brzini motor se nekad jako zatrese ali ne svaki put e sad dali je menjac u pitanju ili nosac motora?unapred hvala.
Fiat Punto
Collapse
X
-
Moj prijatelj na Puntu I je imao isti kvar,podrhtavanje i tresnja pri polasku,zamijenio je kompletan set(lamela,korpa) i bio miran jedno vrijeme dok nije pocelo opet isto da se desava.
Ispostavilo se da mu je ulje curilo kroz neki semering koji smjesno kosta i kvasilo lamelu.
Morao je ponovo da promjeni kompletan set i naravno semering.
Ako ti je mnogo otisao nosac motora,to mozes i u voznji da isprobas ako recimo u trecoj naglo oduzmes pa dodas gas,osjeti se kako motor cimne.Mozes naravno i u mjestu pod rucnom,pisano je na forumu dosta o tome.
Za tvoj kvar tipujem na korpu-lamelu.VW 1200 1972god.
VW Golf 1.3 1988god.
FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.
Comment
-
Comment